Nee, maar wanneer je iets zegt als "Er bestaan dus roze olifantjes met paarse slurfen", dan is het gewenst dat je dit nader onderbouwt wanneer je gehele post rust op die aanname.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:23 schreef -Angel- het volgende:
Maar ik heb nog een vraag. Is het de bedoeling dat je een vraag, stelt en vervolgens zelf met het antwoord moet komen. Vergelijkend met C&H.
In beginsel wel.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:45 schreef OldJeller het volgende:
Mag iedereen in WFL topiques, dus ook slowchats, posten?
Maar wanneer wordt bepaald of iemand b.v. in de slowchat van b.v. WFL, CUL, ONZ, TRV, R&P, of iets anders mag posten?quote:
Wat zie jij als activiteit in een subforum? Af en toe een post? Dagelijks posten?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:31 schreef OldJeller het volgende:
Dus Alicey.
Die discussie die al 100 keer is gevoerd volgens jou, is die over of L hier moet blijven of niet.
Maar daar wil ik niet eens aan beginnen.
Ik vroeg me gewoon af wat sommige mensen in de slowchat doen. Weet wel dat je ze niet weg zou sturen, omdat je kan zien dat het je kleine vriendjes zijn.
Maar je hoeft dus niet in een subforum actief te zijn, in de topics.. om in de slowchats te mogen posten?
Daarom zijn het slow chats.quote:De slowchats gaan dan ook nergens over.
Als het je stoort, dan post je er toch niet?quote:Hoe iemand in contact moet komen met vriendjes en vriendinnetjes (PUB) / (R&P)
Hoe een dergelijk programma op TV is.
And so on and so on..
Mwah, ik weet het niet.. afgelopen tijd; vast wel. Lang niet op FOK! geweest en begin net weer met posten, got to get the hang of it again..quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat zie jij als activiteit in een subforum? Af en toe een post? Dagelijks posten?
En voor wat je hetze tegen Lupa betreft : Ik denk dat Lupa meer bijdragen in WFL heeft gedaan dan jij.
Slowchat is niet het juiste woord. Gewoon chat o.i.d. wel.quote:[..]
Daarom zijn het slow chats.
[..]
Als het je stoort, dan post je er toch niet?
Waar stoor je je nou aan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:39 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Mwah, ik weet het niet.. afgelopen tijd; vast wel. Lang niet op FOK! geweest en begin net weer met posten, got to get the hang of it again..
[..]
Slowchat is niet het juiste woord. Gewoon chat o.i.d. wel.
Deze SC kon net zo goed die van ONZ of elk ander subforum zijn.
Dan had je je misschien beter in kunnen lezen voor je begon met flamen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:39 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Mwah, ik weet het niet.. afgelopen tijd; vast wel. Lang niet op FOK! geweest en begin net weer met posten, got to get the hang of it again..
LFC naar WFL-normen.quote:Slowchat is niet het juiste woord. Gewoon chat o.i.d. wel.
Op degenen die posten na, klopt dat idd.quote:Deze SC kon net zo goed die van ONZ of elk ander subforum zijn.
Om de hoeveelheid posts van Loepa te tellen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan had je je misschien beter in kunnen lezen voor je begon met flamen.
Wil je zeggen dat je onderscheid kan maken tussen de mensen die hier in de SC posten en de mensen die in de ONZ SC posten? Totaal niet!quote:[..]
LFC naar WFL-normen.
[..]
Op degenen die posten na, klopt dat idd.
Om te voorkomen dat je ongefundeerde flames uit. Iets wat je als wetenschapper ten alle tijden zou trachten te voorkomen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Om de hoeveelheid posts van Loepa te tellen?
Het zijn andere mensen. Een forum is niet iets wat alleen bestaat uit niveau, maar vooral uit mensen die posten. Het is jammer dat je dat inzicht kennelijk niet van nature hebt.quote:Wil je zeggen dat je onderscheid kan maken tussen de mensen die hier in de SC posten en de mensen die in de ONZ SC posten? Totaal niet!
Van vergelijkend niveau.
*Te allen tijde.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat je ongefundeerde flames uit. Iets wat je als wetenschapper ten alle tijden zou trachten te voorkomen.
Nee, je hoeft niet op een bepaald niveau te zitten om hier te posten. Maar wat je nu zegt slaat werkelijk nergens op, wat in de slowchats wordt gezegd past enorm goed in ONZ/PUB/R&P.quote:[..]
Het zijn andere mensen. Een forum is niet iets wat alleen bestaat uit niveau, maar vooral uit mensen die posten. Het is jammer dat je dat inzicht kennelijk niet van nature hebt.
Nogmaals, wat is nou het probleem? En wat stel je voor? Dat iedereen maar in ONZ slowchat?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
*Te allen tijde.
Gefundeerd, ik ging over de laatste dagen.
[..]
Nee, je hoeft niet op een bepaald niveau te zitten om hier te posten. Maar wat je nu zegt slaat werkelijk nergens op, wat in de slowchats wordt gezegd past enorm goed in ONZ/PUB/R&P.
Maar ik zal nog wel even een bijscholingscursus gaan volgen om wat aan mijn inzicht te doen..
Dat bepaalde mensen beter wel daar hun tijd gaan spenderen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nogmaals, wat is nou het probleem? En wat stel je voor? Dat iedereen maar in ONZ slowchat?
Oh alleen de mensen die nu de SC's vullen.. misschien hebben ze eens geprobeerd te serveren, maar verder kwam het niet.quote:Op zondag 18 september 2005 10:29 schreef Alicey het volgende:
Ik zie niet zo direct in wie er hier niet tennissen..
De meesten zie ik wel posten. Voor die paar die dat niet doen weet je inderdaad niet wat zij lezen. Maar uiteindelijk snap ik je hele probleem niet.. Je vindt dat er een soort elite in een subforum aanwezig moet zijn, zonder dat het toegankelijk is voor anderen?quote:Op zondag 18 september 2005 10:34 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Oh alleen de mensen die nu de SC's vullen.. misschien hebben ze eens geprobeerd te serveren, maar verder kwam het niet.
Waarschijnlijk zijn het meer potentiële toeschouwers..
Klopt deels. daar stoorde ik me overigens eerst niet aan.quote:Op zondag 18 september 2005 10:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
De meesten zie ik wel posten. Voor die paar die dat niet doen weet je inderdaad niet wat zij lezen. Maar uiteindelijk snap ik je hele probleem niet.. Je vindt dat er een soort elite in een subforum aanwezig moet zijn, zonder dat het toegankelijk is voor anderen?
Die is kennelijk veranderd in de loop der tijd. Soms wel jammer, er zaten wel posters van interessante posts tussen.quote:Op zondag 18 september 2005 10:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Klopt deels. daar stoorde ik me overigens eerst niet aan.
Al was eens wel een Core actief, die voortdurend terugkwam.
In favour.
I concur.quote:Op zondag 18 september 2005 10:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die is kennelijk veranderd in de loop der tijd. Soms wel jammer, er zaten wel posters van interessante posts tussen.
Ze hoeven geen ster te zijn in Wiskunde.quote:Op zondag 18 september 2005 13:24 schreef -Angel- het volgende:
Simpelweg gezegd wil hij dat alle mensen die nog net 1+1 bij elkaar kunnen optellen vertrekken uit de SC van een forum dat gaat over Wetenschap en Filosofie.
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor, je wil gewoon dat alle domme mensen vertrekken uit SC. Ik geef je groot gelijk, misschien een idee om dit subforum breed te doen. Er zijn te veel mensen die zich profileren als zijnde intelligent maar in wezen overal een toelichting bij willen. Je moet ze net als een leraar onderwijzen.quote:Op zondag 18 september 2005 13:28 schreef OldJeller het volgende:
Ze hoeven geen ster te zijn in Wiskunde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |