Alsof er zoveel werk is in achtergestelde gebieden zoals Groningen of Friesland.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:19 schreef Keijs het volgende:
[..]
Niemand verbied je om je baan op te zeggen en te verhuizen.
Niemand verbied je om te verhuizen naar het platteland en te werken in de Randstadquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alsof er zoveel werk is in achtergestelde gebieden zoals Groningen of Friesland.
Het fileprobleem maakt het je wel onmogelijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:05 schreef Keijs het volgende:
[..]
Niemand verbied je om te verhuizen naar het platteland en te werken in de Randstad
Ga jij maar weer zuipen op Texelquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:28 schreef Keijs het volgende:
Gewoon iets vroeger opstaan
ideequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:20 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan moet er wel werk zijn in het gebied waar je gaat wonen en dat is er dus niet altijd. Ja, je kan natuurlijk ook lekker werkeloos worden en dan in Friesland gaan wonen, iedere dag beetje zeilen beetje kutten en maar lekker op de zak van de overheid teren
idd die moet ook verdwijnen. belachelijke regeling. kost een vermogen en de rijksten graaien het meest uit de kist.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Gewone man vergeet de aftrek hypotheekrente.
je moest de mensen die een duur rijtjes huis a 500¤ per maand huren op een uitkering of parttime baan en die bakken met huursubsidie krijgen!!! als de huur subsidie verdwijnd zullen de huur prijzen dalen. dubbele winst voor het volk en de regering. alleen de woning cooperaties zullen ervan balen maar die hebben miljarden dus dat is geen enkel probleemquote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:43 schreef maniack28 het volgende:
huursubsidie afschaffen![]()
Weet je wat je beter kan doen..... Uitkeringen voor mensen die te lui zijn om te werken afschaffen. Dat zijn er een heleboel en die kosten per maand nog veel meerAls ze dat doen houden ze eindelijk een keer geld over bij de regering
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:28 schreef Keijs het volgende:
Gewoon iets vroeger opstaan
Vergelijk het al eens met buurlanden zoals België en Duitsland.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:03 schreef Stratos het volgende:
Woningen zijn idd duur in NL. Voor een fatsoenlijk rijtjeshuis in een goede buurt betaal je al gauw tegen de 300,000 euro.
Voor 300,000 euro koop ik op Aruba al een groot huis aan het strand met zwembad en tuin om het huis. Terwijl de levensonderhoud min of meer hetzelfde is als in NL. Veel nieuwe woningen kosten slechts 50,000 euro. www.casbon.net
Ik wel! Als ik later, zo rond mijn vijftigste mijn bedrijf verkoop, ga ik er lekker wonen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:49 schreef maniack28 het volgende:
Mjah... dan woon je wel in "Land of the Free" -> Not dusDaar zou ik voor geen goud willen wonen
Dat sowieso, al moet wel aangetekend worden dat er nu heel veel huizen lang te koop staan. We zitten in een kopersmarkt, niet in een verkopersmarkt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:52 schreef hace_x het volgende:
Wonen is zo duur omdat er voor elk huis dat te koop staat teveel mensen zijn.
De prijs zal daarom pas zakken als:
- Er minder mensen zijn
- Er meer huizen zijn
En waar zit je dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:32 schreef more het volgende:
In Amerika heb je voor $ 349.000,- dit:
...
Vergeet dit niet mee te nemen: al die mensen die nu hun huis te koop zetten, willen doorstromen naar iets groters, DUS moeten ze nu wel een hoge prijs voor hun huis vragen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat sowieso, al moet wel aangetekend worden dat er nu heel veel huizen lang te koop staan. We zitten in een kopersmarkt, niet in een verkopersmarkt.
haha, dat gevoel heb ik ookquote:Op zaterdag 3 september 2005 08:57 schreef maniack28 het volgende:
En bouw ze dan meteen een klein beetje meer naar het oosten toe, aangezien Nederland toch gaat vollopen met water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |