abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30105304
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 19:19 schreef Keijs het volgende:

[..]

Niemand verbied je om je baan op te zeggen en te verhuizen.
Alsof er zoveel werk is in achtergestelde gebieden zoals Groningen of Friesland.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:05:06 #277
56824 Keijs
Toedeledokie !
pi_30111433
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 19:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alsof er zoveel werk is in achtergestelde gebieden zoals Groningen of Friesland.
Niemand verbied je om te verhuizen naar het platteland en te werken in de Randstad
pi_30111575
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 22:05 schreef Keijs het volgende:

[..]

Niemand verbied je om te verhuizen naar het platteland en te werken in de Randstad
Het fileprobleem maakt het je wel onmogelijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:28:54 #279
56824 Keijs
Toedeledokie !
pi_30112464
Gewoon iets vroeger opstaan
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:32:51 #280
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_30112636
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 22:28 schreef Keijs het volgende:
Ga jij maar weer zuipen op Texel
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:34:25 #281
119078 McCarthy
communistenjager
pi_30112710
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 19:20 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Dan moet er wel werk zijn in het gebied waar je gaat wonen en dat is er dus niet altijd. Ja, je kan natuurlijk ook lekker werkeloos worden en dan in Friesland gaan wonen, iedere dag beetje zeilen beetje kutten en maar lekker op de zak van de overheid teren
idee
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_30114151
de TS vraagt waarom woningen duur zijn, antwoord:
  • huursubsidie (daardoor kunnen de prijzen stijgen boven de waarde)
  • woning tekort (daardoor kan het nog verder stijgen)

oplossing:
  • huursubsidie totaal en compleet afschaffen
  • woningen creeeren

het is (vaak) zo simpel
  • When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
      dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:34:48 #283
    45206 Pietverdriet
    Ik wou dat ik een ijsbeer was.
    pi_30115342
    Gewone man vergeet de aftrek hypotheekrente.
    In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
      woensdag 31 augustus 2005 @ 08:43:15 #284
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_30122338
    huursubsidie afschaffen

Weet je wat je beter kan doen..... Uitkeringen voor mensen die te lui zijn om te werken afschaffen. Dat zijn er een heleboel en die kosten per maand nog veel meer Als ze dat doen houden ze eindelijk een keer geld over bij de regering
    Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
    pi_30122370
    De prijs
    I know this sounds insane. But this is an insane world.
    pi_30122635
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 23:34 schreef Pietverdriet het volgende:
    Gewone man vergeet de aftrek hypotheekrente.
    idd die moet ook verdwijnen. belachelijke regeling. kost een vermogen en de rijksten graaien het meest uit de kist.
    When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
    pi_30122663
    quote:
    Op woensdag 31 augustus 2005 08:43 schreef maniack28 het volgende:
    huursubsidie afschaffen

Weet je wat je beter kan doen..... Uitkeringen voor mensen die te lui zijn om te werken afschaffen. Dat zijn er een heleboel en die kosten per maand nog veel meer Als ze dat doen houden ze eindelijk een keer geld over bij de regering
    je moest de mensen die een duur rijtjes huis a 500¤ per maand huren op een uitkering of parttime baan en die bakken met huursubsidie krijgen!!! als de huur subsidie verdwijnd zullen de huur prijzen dalen. dubbele winst voor het volk en de regering. alleen de woning cooperaties zullen ervan balen maar die hebben miljarden dus dat is geen enkel probleem
    When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
    pi_30140181
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 22:28 schreef Keijs het volgende:
    Tuurlijk.

Elke dag 250 km heen en 250 km terug, alleen om te werken.
    pi_30143495
    Wonen is duur omdat de bouwgrond duur is.
    pi_30161381
    Woningen zijn idd duur in NL. Voor een fatsoenlijk rijtjeshuis in een goede buurt betaal je al gauw tegen de 300,000 euro.

Voor 300,000 euro koop ik op Aruba al een groot huis aan het strand met zwembad en tuin om het huis. Terwijl de levensonderhoud min of meer hetzelfde is als in NL. Veel nieuwe woningen kosten slechts 50,000 euro. www.casbon.net
    pi_30176287
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 12:03 schreef Stratos het volgende:
    Woningen zijn idd duur in NL. Voor een fatsoenlijk rijtjeshuis in een goede buurt betaal je al gauw tegen de 300,000 euro.

Voor 300,000 euro koop ik op Aruba al een groot huis aan het strand met zwembad en tuin om het huis. Terwijl de levensonderhoud min of meer hetzelfde is als in NL. Veel nieuwe woningen kosten slechts 50,000 euro. www.casbon.net
    Vergelijk het al eens met buurlanden zoals België en Duitsland.
    pi_30180316
    In Amerika heb je voor $ 349.000,- dit:

Property Features

--------------------------------------------------------------------------------

Single Family Property
    Area: SOUTH WEST
    Year Built: 1996
    3 total bedroom(s)
    4 total bath(s)
    Approximately 2475 sq. ft.
    Two story
    Master bedroom
    Living room
    Dining room
    Family room
    Kitchen
    Basement
    Laundry room
    Master bedroom is 13.6x18
    Living room is 16x19.9
    Dining room is 15.3x15.6
    Family room is 12x23.8
    Kitchen is 13.6x22.4
    2 fireplaces
    3 car garage
    Heating features: Central, Gas
    Central air conditioning
    Interior features: Basement, Carpet, Dishwasher, Disposal, Eat-in kitchen, Formal dining rm, Laundry rm/area, Microwave, Pantry, Range and oven, Refrigerator, Trash compactor, Wood flrs
    Exterior features: Auto watering system, Deck, Elec. srvc on-site, Natural gas srvc avail., Public sewer srvc, Public water supply, Telephone srvc avail., Waterfront property
    Waterfront property
    Approximate lot is Irregular
    Elementary School: Gates, Cedar Hollow
    Jr. High School: Barr
    High School: GISH

bron
      vrijdag 2 september 2005 @ 15:49:23 #293
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_30204372
    Mjah... dan woon je wel in "Land of the Free" -> Not dus Daar zou ik voor geen goud willen wonen
    Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
      vrijdag 2 september 2005 @ 16:52:56 #294
    59611 hace_x
    Burgerman met 2 kids
    pi_30206606
    Wonen is zo duur omdat er voor elk huis dat te koop staat teveel mensen zijn.

De prijs zal daarom pas zakken als:
    - Er minder mensen zijn
    - Er meer huizen zijn
    -- Hace_x
    mijn weblog | Fotoboek
    pi_30210653
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 15:49 schreef maniack28 het volgende:
    Mjah... dan woon je wel in "Land of the Free" -> Not dus Daar zou ik voor geen goud willen wonen
    Ik wel! Als ik later, zo rond mijn vijftigste mijn bedrijf verkoop, ga ik er lekker wonen.
    Maar inderdaad voor al die niksnutten hier is Nederland natuurlijk veel beter.
    pi_30210826
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 16:52 schreef hace_x het volgende:
    Wonen is zo duur omdat er voor elk huis dat te koop staat teveel mensen zijn.

De prijs zal daarom pas zakken als:
    - Er minder mensen zijn
    - Er meer huizen zijn
    Dat sowieso, al moet wel aangetekend worden dat er nu heel veel huizen lang te koop staan. We zitten in een kopersmarkt, niet in een verkopersmarkt.
    pi_30214728
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 21:32 schreef more het volgende:
    In Amerika heb je voor $ 349.000,- dit:

...
    En waar zit je dan?

Ik heb weleens huizen gezien in NJ en NY en die waren nu ook niet echt goedkoop. In NJ zijn de belastingen ook nog absurd.
      zaterdag 3 september 2005 @ 07:53:21 #298
    59611 hace_x
    Burgerman met 2 kids
    pi_30223217
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 19:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat sowieso, al moet wel aangetekend worden dat er nu heel veel huizen lang te koop staan. We zitten in een kopersmarkt, niet in een verkopersmarkt.
    Vergeet dit niet mee te nemen: al die mensen die nu hun huis te koop zetten, willen doorstromen naar iets groters, DUS moeten ze nu wel een hoge prijs voor hun huis vragen.

Ik heb zelf vijf jaar geleden mijn woning gekocht, maar die is niet echt zoveel in waarde gestegen dat ik nu kan doorschuiven naar iets groters. De kosten koper (overdrachtsbelasting, afsluitprovisie hypotheek) maken doorschuiven voor mij onmogelijk, behalve als ik nog duurder wil gaan wonen. Dus als ik mijn huis nu te koop zou zetten omdat ik zou willen doorschuiven, zou ik (net als al die anderen) een zeer hoge prijs voor mijn huis vragen.

Het komt steeds op hetzelfde neer: Er moeten veel meer grotere woningen gebouwd worden. Kleine woningen op de grond ter grootte van een postzegel zijn er in NL veels te veel...
    -- Hace_x
    mijn weblog | Fotoboek
      zaterdag 3 september 2005 @ 08:57:25 #299
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_30223461
    Bouwen dan!!! Die huizen!!! En bouw ze dan meteen een klein beetje meer naar het oosten toe, aangezien Nederland toch gaat vollopen met water
    pi_30224366
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 08:57 schreef maniack28 het volgende:
    En bouw ze dan meteen een klein beetje meer naar het oosten toe, aangezien Nederland toch gaat vollopen met water
    haha, dat gevoel heb ik ook
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')