35 euro per uur?quote:Op woensdag 27 juli 2005 04:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik verdien veel meer maar krijg maar 35..
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:11 schreef matjas het volgende:
[..]
overigens; wat koop je nou vandaag de dag nog met 35 euro tegenover 35 gulden nog geen 10 jaar geleden?![]()
Wil je nu graag werken of niet? Zie eerst maar eens dat je een baantje vindt voordat je eisen stelt!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:59 schreef kokos het volgende:
Iemand nog werk? Omgeving Enschede, 16 jaar
Wil graag werken,
niet voor 2,80
hmmm de boer opquote:Op woensdag 27 juli 2005 08:50 schreef Aventura het volgende:
Ik verdiende op mijn 15de al 9 tot 11 gulden per uur. Maar, ik wilde wel echt werken.
(bollensector).
GULDENS! Geeneens euro's? Wat een pauper ben jijquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:03 schreef GertJanPeter het volgende:
zeiksnol....ik kreeg 5 GULDEN per uur bij Appie toen ik 16 was (10 jaar geleden)
Rot toch op man, debiel.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:12 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
En daar kreeg je 2,80 per uur voor ?? .. Dat is verdomme 1,80 teveel. Meer dan één euro per uur ben je niet waard met zo'n instelling.
Tuurlijk, als jij je verveelt op het werk ga je ook aan iedereen vragen of ze alsjeblieft wat te doen hebben?quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:46 schreef Remco_h het volgende:
17 jaar geleden....
begon ik met 25 gulden (12 euro nogwat) te verdienen per dag!!!
van half 8 tot half 6...
jeugd van tegenwoordig maar klagen.....
oke ik was wel 12 jaar toen en t enige wat ik deed was sleutels maken in de schoenmakerij van de buurman..
Een werknemer moet niet zomaar met alles tevreden zijn, op deze manier kunnen de werkgevers doen wat ze willen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:12 schreef bonke het volgende:
jammer dat de ts zo`n waardeloze instelling heeft
elk baantje is een opstap naar een betere baan
nu verdien je weinig maar je laat wel zien dat je wil werken, en met zo`n instelling kom je sneller bij een andere baas aan de bak waar je beter verdient
Vertel mij eens waarom een 16-jarige die even hard werkt als een 30-jarige minder geld voor zijn diensten mag krijgen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:37 schreef addie84 het volgende:
2,80 is gewoon normaal voor een 16-jarigeniet zeiken, werken
Omdat -over het algemeen- de 16-jarige minder financiele verplichtingen heeft en minder diploma's heeft, en nog belangrijker, minder ervaring heeft.quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:52 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Vertel mij eens waarom een 16-jarige die even hard werkt als een 30-jarige minder geld voor zijn diensten mag krijgen?
Een jongen van 16 kan vader zijn van 3 kinderen. Geen ouders meer hebben want die zijn beiden overleden bij een ongeluk, familie heeft hij verder niet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:55 schreef addie84 het volgende:
omdat ie jonger is, minder ervaring heeft, minder kosten heeft, en altijd minder doet dan een 30-jarige, ook al werkt ie net zo hard, wederom wegens ervaring
Die krijgt dan bijstand, 3x kinderbijslag met extra toelage!, wezenuitkering, en kan zo nog meer uitkeringen aanvragen. Bovendien als je op je 16e 3 kinderen hebt ben je best wel een sukkel. Just my 2 cents.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:28 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Een jongen van 16 kan vader zijn van 3 kinderen. Geen ouders meer hebben want die zijn beiden overleden bij een ongeluk, familie heeft hij verder niet.
Waarom verdient hij dan nog steeds minder?
Over het algemeen ja, maar diegene die wel heel veel financiële verplichtingen heeft dan, moet die dan maar honger lijden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:59 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Omdat -over het algemeen- de 16-jarige minder financiele verplichtingen
Met 16 jaar kun je een MAVO diploma hebben, er zijn genoeg 30 jarigen die niet eens de basisschool hebben afgemaakt.quote:heeft en minder diploma's heeft,
Die van 16 jaar heeft misschien al vakken gevuld en foldertjes bezorgd terwijl die 30-jarige 30 jaar als ene kluizenaar geleefd heeft en nooit gewerkt of gestudeerd heeft en ook 0,0 sociale skills.quote:en nog belangrijker, minder ervaring heeft.
Dat is waar.quote:En het stimuleert de 16-jarige misschien ook nog om door te leren ipv. gelijk te werken.
Beetje lomp als je op je 16de drie kinderen (en een vrouw) hebt. Dit zou betekenen dat hij goedequote:Op woensdag 27 juli 2005 10:28 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Een jongen van 16 kan vader zijn van 3 kinderen. Geen ouders meer hebben want die zijn beiden overleden bij een ongeluk, familie heeft hij verder niet.
Waarom verdient hij dan nog steeds minder?
Minder ervaring kan een man van 30 ook hebben die rijke ouders had en dus nooit een bijbaantje heeft gehad, en zijn hele leven als een kluizenaar geleefd heeft.
Dat een jongen van 16, over het algemeen minder doet dan iemand van 30, hoeft geen reden te zijn dat hij minder verdient.
Een vrouw doet over het algemeen ook minder dan een man qua werk, en verdient dus ook minder, maar is het dan eerlijk voor die vrouw die wel meer doet dan een gemiddelde man?
Misschien is hij tegen abortus en is zijn vriendin zwanger geraakt van een drieling.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:41 schreef BrickTop het volgende:
[..]
Beetje lomp als je op je 16de drie kinderen (en een vrouw) hebt. Dit zou betekenen dat hij goede
inkomsten heeft gehad anders begin je niet aan kinderen.
Daar zit dus het verschil 'm in. Een normale 16 jarige hoeft nog niet rond te komen. Als dat wel zo is zijn er voldoende uitkeringsmogelijkheden (zie mijn vorige post). Daarnaast krijgt de topicstarter nog boven minimum jeugdloon; die baas mag 'm dus minder betalen. EUR 2,80 per uur is nog steeds HFL. 6,17, wat ik ook verdiende toen ik 16 was. Mij hoorde je absoluut niet klagen hoor. Zeker niet voor een vakantiebaantje. Als het nu een aanstelling voor onbepaalde tijd was...quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:37 schreef Seneca het volgende:
Als een baas jou niet meer dan 2,80 per uur wil betalen, waar je waarschijnlijk niet eens van kunt rondkomen,
Dan gewoon niet neuken. Punt. Je weet dat als je seks hebt er kans is op zwangerschap. Als je de consequenties niet aan kan moet je 't maar voorkomen. Er is voorlichting zat, er zijn voorbehoedsmiddelen zat, dus da's gewoon zeiken om nietsquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:42 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Misschien is hij tegen abortus en is zijn vriendin zwanger geraakt van een drieling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |