*kuch*quote:Van Macca zie je nergens grote posters met de afbeelding van zijn laatste werk. Typisch. Hij heeft zo'n grote muil dus niet meer nodig
Dit slaat echt als een banaan op een drumstel.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:09 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Nou, ik ben Paul nog niet tegen gekomen op het station. The Stones wel. Maar die horen daar ook! Past precies bij de doelgroep
Wanneer was de laatste klapper van McCartney? Ook honderd jaar geleden.quote:Anyway, ik heb stukken gehoord van de laatste Stones plaat en (vooralsnog) vind ik het vreselijk slap. Alwéér dezelfde rifjes alwéér dezelfde soort teksten.
Hoi kuttroll, flikker eens op.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:09 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Nou, ik ben Paul nog niet tegen gekomen op het station. The Stones wel. Maar die horen daar ook! Past precies bij de doelgroep
Anyway, ik heb stukken gehoord van de laatste Stones plaat en (vooralsnog) vind ik het vreselijk slap. Alwéér dezelfde rifjes alwéér dezelfde soort teksten.
Gaaf voor de Rolling-Stonesquote:AMSTERDAM - De mannen van de Rolling Stones mogen dan een paar jaar ouder zijn, maar rocken kunnen ze nog steeds. En met succes; hun nieuwe album A Bigger Bang is vandaag binnengekomen op de eerste plaats van de Mega Album Top 100. Petje af voor de Stones!
Dat er in Nederland veel Stones-fans wonen, mag duidelijk zijn. In één week tijd zijn er in ons land meer dan 40.000 cd's verkocht, een prestatie die hier goed is voor een gouden onderscheiding.
Daarmee evenaren de Rolling Stones hun uit 1972 daterende hitrecord, toen het album Exile On Main Street eveneens op één binnenkwam in de Nederlandse albumcharts. A Bigger Bang is de eerste studioplaat van de Stones in acht jaar tijd.
De release van hun nieuwe album valt vrijwel samen met de nieuwe wereldtour, die op 21 augustus van start is gegaan in Boston. In 2006 komen de Rolling Stones naar Europa toe voor concerten. “En Nederland wordt daarbij zeker in het toerschema opgenomen,” verzekert Keith Richards.
Met het succes van A Bigger Bang bewijzen de Rolling Stones eens te meer dat de mannen nog lang niet zijn uitgerangeerd!
Nu noem je wat stevige nummers o.a:Paint it Black, etc.etc.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:38 schreef IdlersDream het volgende:
Nee, het is niet meer wat het was. Geen nieuwe Paint it Black of Under my thumb. Ook geen sympathy for the devil. Zelfs geen She's a rainbow....en nee, niet eens een 19th nervous breakdown.
Een vlakke, zeer vlakke plaaat waarin de heren aantonene terug te gaan naar hun bluesroots. Maar vergeten de geniale riffs, en briljante sfeer in nummers.
Jammer, maar helaas.
Allemaal nog, denk ik..quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Weet iemand van jullie of er nog oude Stones cd's te koop zijn?
9.euro?quote:Op maandag 12 september 2005 22:02 schreef peaceman het volgende:
Deze nieuwe plaat ligt voor 9 euro bij de mediamarkt.....
Ik vind t een leuke plaat
Da's in ieder geval goedkoper dan bol.comquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Daar kost de Rolling Stones 12.99..Op die site die jij gaf![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's in ieder geval goedkoper dan bol.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |