Ik iedere week.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 07:49 schreef gr8w8 het volgende:
In de aftiteling van een niet nader te noemen TV-programma.
wie wat waar wanneer!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:59 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik iedere week.
En morgen wordt een groot item van mij uitgezonden, daar ben ik 1,5 week mee bezig geweest. Ik kom zelf voor de grap ook even in beeld en mijn stem is te horen. Best wel spannend.
Als Croupouque en Man_in_a_Shed één en dezelfde persoon zouden zijn wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:23 schreef -DailaLama- het volgende:
Gaat dit nou over croupouque?
Eigenlijk zou elke user zijn eigen 'Ik in de media'-topic moeten hebben.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:25 schreef -DailaLama- het volgende:
Sorry ik begreep in eerste instantie niet dat Man_in_a_Shed een persoon/user was.
Ben jij die ene hoer op fok?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:31 schreef i-spy24 het volgende:
Hoe vindt je van mijn situatie. Ik krijg regelmatig uitnodigingen voor leuke evenementen en wordt dan gefeteerd
met lekkere hapjes en drankjes.
En om het helemaal mooi af te maken: Ze betalen me ook nog vorstelijk om mijn ongezouten
mening aan te horen over wat wel en niet goed is en beter kan.
Hey...dan heb je het niet slecht lijkt me.
Ik schop deze nog een keer omhoog. Misschien dat iemand dit nog leest ook. En het zou helemaal fijn zijn als er naar het programma gekeken wordt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:46 schreef dwerg het volgende:
In de nacht van zondag op maandag om 00.15 uur, zal in VPRO's Nachtpodium een item met Man_in_a_Shed te zien zijn
Ja, wauwie. Een topic van je eigen kloon melden aan een ander weblog.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:03 schreef SunChaser het volgende:ge-wel-dig!! FOK!-ker op VK
http://vkmag.com/index.php/weblog/comments/5166/
]quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:29 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, wauwie. Een topic van je eigen kloon melden aan een ander weblog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |