Dank je!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:17 schreef Youp het volgende:
[..]
ojeej... daar ben ik ook mee opgegroeid...
Flick, jij krijgt slechte kinderen
Wie praat er hier nu Japans?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:59 schreef riceboy het volgende:
[..]
jij hep zeker zon jappebak zeker of niet.
ech jonge. zon waggie als me seat heerst die jappedinge./
ik spreek uit ervaringquote:
Rechtom keert aub!quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:29 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb deze:
[afbeelding]
Niet dat ik agent ben ofzo, maar ik vind het gewoon stoer. Ik heb ook een blauw zwaailichtje die ik bovenop mijn Mercedes plak als het niet op wil schieten op de A28. Zodra ik zo'n kutpuber in een Seat zie met een NY petje op, dan dirigeer ik ze naar rechts, kijk ze vermanend aan, en probeer ze nog eventueel van de weg af te drukken. Vervolgens lees ik in de krant dat deze huilies niet opgewassen zijn tegen mijn pet
Mijn pet heerscht!
met 4puntsgordel ~:9~quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Seat is Engels voor stoel
Ontopic: hier een foto van mij in mn autorij-tenue
[afbeelding]
De dealerquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:30 schreef riceboy het volgende:
he weet iemand waar ik petjes kan hale met autologo opdruk?
supervet!
Ja en dan willen ze zo iemand aanhouden en dan denken ze laten we hem eens een waarschuwingsschot geven, bovenin zijn hoed. En dan blijkt dat ie zo'n lang hoofd heeft!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:53 schreef ToMaSZ het volgende:
Mijn favoriet is deze:
[afbeelding]
tikkie naar [onz]?
Die NFSU2 pet heb ik van een klant gekregen (Electronic Arts) en is verder niet in Nederland te koopquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:19 schreef KumA het volgende:
Waar haal je die NFS2 underground cap vandaan die in t begin van dit topic staat ??
Ik heb deze nu in de auto liggen
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |