Die heb ik, met propellor, maar is veel te gevaarlijk voor je passagiers, als het raam open staatquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:55 schreef Youp het volgende:
[afbeelding]
zo een maar dan nog met propellor er op...
Precies midden tussen je schouders, en dan net wat hoger. Tenminste, das een hele gangbare positie.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb gister van de plaatelijke heftruckboer een petje gekregenMaar ik heb geen auto. Op welke plek van mijn fietskar kan ik dat petje het beste leggen?
Dus ik hoef helemaal geen hoedenplank op mijn fietskar te monteren?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:04 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Precies midden tussen je schouders, en dan net wat hoger. Tenminste, das een hele gangbare positie.![]()
in de auto? vrij kansloos hoor.... hij heeft nieteens een klepquote:
Hou je klepquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:08 schreef Youp het volgende:
[..]
in de auto? vrij kansloos hoor.... hij heeft nieteens een klep
ik heb op de motor deze op
[afbeelding]
en die heeft wel een klep!
Mag wel hoor, maar dat kan niet zonder enorme speakers en een extragratis hondje dat met z'n koppie wiebelt natuurlijk!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus ik hoef helemaal geen hoedenplank op mijn fietskar te monteren?![]()
Mn zus heeft mijn hondje per ongeluk onthoofd teon ze wilde weten hoe het wiebelen werktequote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:12 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Mag wel hoor, maar dat kan niet zonder enorme speakers en een extragratis hondje dat met z'n koppie wiebelt natuurlijk!
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn zus heeft mijn hondje per ongeluk onthoofd teon ze wilde weten hoe het wiebelen werkte
en zo scheef dat hij op zn rechter dijbeen zit ipv gewoon op zn reet.. fijn met zn linker hand op het stuur en zn rechter op de versnellingspookquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:19 schreef Frezer het volgende:
Ts zit neem ik aan ook in het midden, zo onderuitgezakt dat de bovenkant van zijn hoofd zich op gelijke hoogte bevind met de onderkant van de hoofdsteunen?
Jij rijdt zeker cabrioquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:53 schreef ToMaSZ het volgende:
Mijn favoriet is deze:
[afbeelding]
tikkie naar [onz]?
Of zouden ze het lekker vinden om op de handrem te zitten?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:24 schreef Youp het volgende:
[..]
en zo scheef dat hij op zn rechter dijbeen zit ipv gewoon op zn reet.. fijn met zn linker hand op het stuur en zn rechter op de versnellingspook
heb jij je handrem links zitten?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:27 schreef Frezer het volgende:
[..]
Of zouden ze het lekker vinden om op de handrem te zitten?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:29 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb deze:
[afbeelding]
Niet dat ik agent ben ofzo, maar ik vind het gewoon stoer. Ik heb ook een blauw zwaailichtje die ik bovenop mijn Mercedes plak als het niet op wil schieten op de A28. Zodra ik zo'n kutpuber in een Seat zie met een NY petje op, dan dirigeer ik ze naar rechts, kijk ze vermanend aan, en probeer ze nog eventueel van de weg af te drukken. Vervolgens lees ik in de krant dat deze huilies niet opgewassen zijn tegen mijn pet
Mijn pet heerscht!
Joh.. ze hangen gewoon half met hun reet uit het raamquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:24 schreef Youp het volgende:
[..]
en zo scheef dat hij op zn rechter dijbeen zit ipv gewoon op zn reet.. fijn met zn linker hand op het stuur en zn rechter op de versnellingspook
Ik zie dat petje altijd ergens tussen de hoofdsteunen in hoor. Maar eerlijk gezegd heb ik nooit zo goed gekeken hoe ze precies gaan zitten liggen,quote:
Net zo één maar dan op maat laten maken in de NYY-shop aldaar.quote:
In de auto heb ik nooit een pet op.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:57 schreef Catch22- het volgende:
Die kankerwouten letten dan nogal op je
neh... dan gaan ze weer rechtop zitten... als je iets gebruikt waar het voor bedoeld is ben je niet stoerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:38 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik zie dat petje altijd ergens tussen de hoofdsteunen in hoor. Maar eerlijk gezegd heb ik nooit zo goed gekeken hoe ze precies gaan zitten liggen,.
Ah, ik snap et, ze zitten diagonaal zeg maar. Zou dat een markt zijn, scheve stoelen?
Rijd jij in een Kangoo?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:53 schreef ToMaSZ het volgende:
Mijn favoriet is deze:
[afbeelding]
tikkie naar [onz]?
Dakraamquote:
Past wel goed bij die vlechten in je baardquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:27 schreef ACT-F het volgende:
Dit doet het erg goed bij de vrouwelijke sexe:
[afbeelding]
Zodra ze me langs zien rijden met mijn stoere hoofddeksel zie ik meestal dames glimlachen en soms hardop lachen, terwijl ze naar me wijzen om hun vriendin eveneens op de hoogte te brengen wat voor een bink er wel niet voorbij rijdt. Mijn ego wordt enorm opgevijzeld met een dergelijke hoofddeksel![]()
NY is uit, deze zijn inquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:03 schreef Xtreem het volgende:
Beste riceboy,
zoals je, als je écht een bink was geweest, had kunnen weten: NY is uit. Toch leuk geprobeerd. 1 vraagje trouwens: slijt je stoel links en rechts evenveel?
echt jongequote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:03 schreef Xtreem het volgende:
Beste riceboy,
zoals je, als je écht een bink was geweest, had kunnen weten: NY is uit. Toch leuk geprobeerd. 1 vraagje trouwens: slijt je stoel links en rechts evenveel?
jij hep zeker zon jappebak zeker of niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:29 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb deze:
[afbeelding]
Niet dat ik agent ben ofzo, maar ik vind het gewoon stoer. Ik heb ook een blauw zwaailichtje die ik bovenop mijn Mercedes plak als het niet op wil schieten op de A28. Zodra ik zo'n kutpuber in een Seat zie met een NY petje op, dan dirigeer ik ze naar rechts, kijk ze vermanend aan, en probeer ze nog eventueel van de weg af te drukken. Vervolgens lees ik in de krant dat deze huilies niet opgewassen zijn tegen mijn pet
Mijn pet heerscht!
jouw seat heerst niksquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:59 schreef riceboy het volgende:
[..]
jij hep zeker zon jappebak zeker of niet.
ech jonge. zon waggie als me seat heerst die jappedinge./
ojeej... daar ben ik ook mee opgegroeid...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:16 schreef Herr.Flick het volgende:
[afbeelding]
pim pam pet(je)
tja, kidz hé
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:29 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb deze:
[afbeelding]
Mijn pet heerscht!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |