Die heb ik, met propellor, maar is veel te gevaarlijk voor je passagiers, als het raam open staatquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:55 schreef Youp het volgende:
[afbeelding]
zo een maar dan nog met propellor er op...
Precies midden tussen je schouders, en dan net wat hoger. Tenminste, das een hele gangbare positie.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb gister van de plaatelijke heftruckboer een petje gekregenMaar ik heb geen auto. Op welke plek van mijn fietskar kan ik dat petje het beste leggen?
Dus ik hoef helemaal geen hoedenplank op mijn fietskar te monteren?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:04 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Precies midden tussen je schouders, en dan net wat hoger. Tenminste, das een hele gangbare positie.![]()
in de auto? vrij kansloos hoor.... hij heeft nieteens een klepquote:
Hou je klepquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:08 schreef Youp het volgende:
[..]
in de auto? vrij kansloos hoor.... hij heeft nieteens een klep
ik heb op de motor deze op
[afbeelding]
en die heeft wel een klep!
Mag wel hoor, maar dat kan niet zonder enorme speakers en een extragratis hondje dat met z'n koppie wiebelt natuurlijk!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus ik hoef helemaal geen hoedenplank op mijn fietskar te monteren?![]()
Mn zus heeft mijn hondje per ongeluk onthoofd teon ze wilde weten hoe het wiebelen werktequote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:12 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Mag wel hoor, maar dat kan niet zonder enorme speakers en een extragratis hondje dat met z'n koppie wiebelt natuurlijk!
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn zus heeft mijn hondje per ongeluk onthoofd teon ze wilde weten hoe het wiebelen werkte
en zo scheef dat hij op zn rechter dijbeen zit ipv gewoon op zn reet.. fijn met zn linker hand op het stuur en zn rechter op de versnellingspookquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:19 schreef Frezer het volgende:
Ts zit neem ik aan ook in het midden, zo onderuitgezakt dat de bovenkant van zijn hoofd zich op gelijke hoogte bevind met de onderkant van de hoofdsteunen?
Jij rijdt zeker cabrioquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:53 schreef ToMaSZ het volgende:
Mijn favoriet is deze:
[afbeelding]
tikkie naar [onz]?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |