quote:
Och, je kon ons toch wel verstaan?quote:. dat zal me leren naar meets te gaan waar ik omringd ben door Brabantse accenten, dan is Veluws direct weer 'droog'
GMTA!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:35 schreef dawg het volgende:
Hahahahahaha!!
Ik wilde net een topic aanmaken met als titel "Kopje thee iemand?". Denk ik bij mezelf, nah nee, dat heeft Moonah nu vast al gedaan. En zie.
Yuk.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:36 schreef Wolkje het volgende:
koekje derbij?
die reclame doet me trouwens erg aan mn moeder denken
Fout.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:36 schreef R_ON het volgende:
Ow. it reminds me.
Wanneer komt dat rijtje weer in je ondertitel, moonah?
moonah. poonah. zoonah. loonah. voonah. roonah. koonah.
Hahahahaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:36 schreef R_ON het volgende:
Ow. it reminds me.
Wanneer komt dat rijtje weer in je ondertitel, moonah?
moonah. poonah. zoonah. loonah. voonah. roonah. koonah.
Details.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:37 schreef Moonah het volgende:
[..]
Fout.
Het was:
Moena poena loena oena koena tjoena etc.
Och ja, makkelijk. Naarmate de avond vorderde werd jouw uitspraak van J. steeds charmanterquote:
Is een superlekker koekje. Je kent ze wel, van die ouderwetse dunne wafeltjes met een laagje creme ertussen.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Och ja, makkelijk. Naarmate de avond vorderde werd jouw uitspraak van J. steeds charmanter.
oeh, ja, die zijn lekker iddquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:39 schreef Moonah het volgende:
[..]
Is een superlekker koekje. Je kent ze wel, van die ouderwetse dunne wafeltjes met een laagje creme ertussen.
Soort lasagne maar dan anders.
Bedoelde gij munne vent?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:39 schreef Moonah het volgende:
[..]![]()
Ik weet alleen niet wat je nu met J. bedoelt??
Zeurpiet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:40 schreef Wolkje het volgende:
[..]
oeh, ja, die zijn lekker idd![]()
Lasagne hou ik dan weer niet van![]()
Mijn voornaam. Degene die niet met een L. begint, zeg maarquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:39 schreef Moonah het volgende:
[..]![]()
Ik weet alleen niet wat je nu met J. bedoelt??
Ook een froufroutje?quote:
jan? jacob? jezus, john, johan?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn voornaam. Degene die niet met een L. begint, zeg maar.
Oh ja!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn voornaam. Degene die niet met een L. begint, zeg maar.
Nee, absoluut niet. Een rollende 'r' op het einde klinkt juist heel liefquote:
Zegquote:
froufrou graag, lasagne past niet zo bij mijn theequote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:41 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ook een froufroutje?
Of liever lasagne?
Was ik dat niet met mijn gelispel dat altijd erger wordt naarmate er meer drank in het spel is?quote:
Dat was me eerlijk gezegd niet opgevallenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was ik dat niet met mijn gelispel dat altijd erger wordt naarmate er meer drank in het spel is?
![]()
Het was denk ik meer de combi van witbier, wodka en grand marnier... en de leeftijdquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:48 schreef Copycat het volgende:
Maar ik had dan natuurlijk ook maar weinig alcoholische versnaperingen tot me genomen.
Ja idd.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:59 schreef Pheno het volgende:
De slechtste tvp aller tijden....
Moet je een borrel drinken...quote:
Ik vond dat wel schattig klinken.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was ik dat niet met mijn gelispel dat altijd erger wordt naarmate er meer drank in het spel is?
![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:24 schreef Twisted_fok het volgende:
Mag ik misschien koffie?
Ik ga zelf wel zetten
ik ook, dan eten, maar na het eten is koffie/thee weer van harte welkomquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:58 schreef nixxx het volgende:
te laat met die koffie.. ik ga boodschapjes doen
Ja nogal, als mensen zo'n koffiekopje zien slaan ze dicht en weten ze van de verlegenheid niet meer wat ze moeten zeggen dus blijven ze stilquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:49 schreef melismay het volgende:
Het is weer eens zo laat... I killed the topic!
En? Wat is het gewordenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:01 schreef nixxx het volgende:
maar wat zal ik eten...maar es zien wat er in de aanbieding is..
ben toch nog student
Elke film met Susannahquote:
Als het maar een vamp is.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Elke film met SusannahHoffs
is okay
.
Dat is ze. Dwz, dat was ze twee jaar geleden toen ik haar live zag (en helaas door het OV Eternal Flame moest missen, arme ikquote:
Slaap kindje slaap, slaap kindje slaap, ... Dat helpt ook niet echt he!? Ben slecht bij stem...quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:01 schreef nixxx het volgende:
moet slapen... maar wil niet... help!
Ik hoop voor je dat je doorslaapt, maar het feit is wel dat als je heel moe bent, je soms oververmoeid raakt enzo... Weet niet...quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:12 schreef nixxx het volgende:
mijn gedachte is als ik nou ga slapen als ik echt helemaal kapotmoe ben.. dat ik dan wel doorslaap..of zijn dat onsamenhangende gedachten door slaaptekort?
Zolang jij wakker bljft is melismay's reputatie inderdaad in gevaar. Of dat als nachtbraakster is, wil ik graag even in het midden latenquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:27 schreef nixxx het volgende:
wat! je gaat toch nog niet weg.. je reputatie als nachtbraakster, wat doe je
Ik slaap vannacht alleen ja... zoals eigenlijk al wel de 22 jaar van mijn leven... Op de nodige logeerpartijen na danquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:20 schreef nixxx het volgende:
nou ja ... zou ook kunnen dat je niet alleen in bedligtik weet het niet...?
gelukkigquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:26 schreef melismay het volgende:
Ja blijkbaar is kort rood haar een pottenkapsel en vallen mannen dar niet op.. het zal...
Koffie..... Sigaret.... Feng Siu ( of hoe je het ook schrijft)... ying yangquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:07 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een ochtendhumeur.
Moest vanochtend echt op tijd op mijn werk zijn. Kom ik hier om 8.30 uur, is de deur nog dicht.
Bel ik een kwartier later iemand voor een interviewtje, heeft die persoon bij nader inzien toch geen tijd/zin.
Grmbl.
Check... check... don't believe the hype... alleen yang is er, ying moet ik nog vinden... of was het nu andersom?quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:09 schreef zwaaibaai het volgende:
Koffie..... Sigaret.... Feng Siu ( of hoe je het ook schrijft)... ying yang
Je moest op tijd zijn voor dat interview? In dat geval kun je misschien rustig ontbijten als er toch verder niemand is en je niets te doen hebt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:07 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een ochtendhumeur.
Moest vanochtend echt op tijd op mijn werk zijn. Kom ik hier om 8.30 uur, is de deur nog dicht.
Bel ik een kwartier later iemand voor een interviewtje, heeft die persoon bij nader inzien toch geen tijd/zin.
Grmbl.
* Pheno zet Herman van Veen op....quote:Op woensdag 27 juli 2005 08:08 schreef Myriam7 het volgende:
Ik hoop dat jullie nachtrust beter was dan de mijne.....en dingen veranderen? ik wou dat ik kon toveren...en alles was in 1x in orde..
Telefonisch interview (efficiency en kosten etc.) Maar daarbuiten heb ik nog voldoende te doen, aangezien ik volgende week vrij ben.quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:11 schreef Alicey het volgende:
Je moest op tijd zijn voor dat interview? In dat geval kun je misschien rustig ontbijten als er toch verder niemand is en je niets te doen hebt.
Rook ze en koffie drink ze dan maar.quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Telefonisch interview (efficiency en kosten etc.) Maar daarbuiten heb ik nog voldoende te doen, aangezien ik volgende week vrij ben.
Ontbijten doe ik niet, of tenminste, pas rond tienen. Een nicotine/cafeïne ontbijtje ga ik NU tot me nemen.
Het is maar goed dat je geen collega van me bent zo te horen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:30 schreef Copycat het volgende:
Het is dat ik die peuk en bak pleur al op heb...![]()
Behalve dat ik op mijn werk maar ontbijt omdat ik vanmorgen te laat wakker werd, ga ik eens een sigaret roken ja.....quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Check... check... don't believe the hype... alleen yang is er, ying moet ik nog vinden... of was het nu andersom?
Tijd voor een tweede bak en peuk![]()
.
Thanx!quote:
Mijn nachtrust was best ok, maar een beetje te kort...quote:Op woensdag 27 juli 2005 08:08 schreef Myriam7 het volgende:
Ik hoop dat jullie nachtrust beter was dan de mijne.....en dingen veranderen? ik wou dat ik kon toveren...en alles was in 1x in orde..
Oh jee, nog 1 die dingen wilt veranderen. Komt deze trend door het weer?quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Thanx!
[..]
Mijn nachtrust was best ok, maar een beetje te kort...Ik wil ook wel veel veranderen hoor, maar van de andere kant.... I learned al lot...
Ik hoef niet perse dingen te veranderen, maar ik kan de posts van nixxx en myriam7 best wel snappen eigenlijk....quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh jee, nog 1 die dingen wilt veranderen. Komt deze trend door het weer?
Dat heeft iedereen wel denk ik. Als is hierin het magische woord. Maar gelukkig blijft het bij als.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik hoef niet perse dingen te veranderen, maar ik kan de posts van nixxx en myriam7 best wel snappen eigenlijk....Het kan dus alleen niet en ik besef ook wel dat alles mij gevormd heeft, dus kan wel accepteren dat het zo is
Zo koud is het niet hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:38 schreef Zero2Nine het volgende:
Zo ff een![]()
Wie gooit er nog wat kolen op het vuur?
Uiteraard kent mijn medelijden met de vakantiegangers in eigen land geen grenzen, maar qua temperatuur vind ik dit altijd nog beter dan de 30+ graden van een paar weken terug. De klachten over de luchtvochtigheid blijven trouwens wel staanquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:38 schreef Zero2Nine het volgende:
Zo ff een![]()
Wie gooit er nog wat kolen op het vuur?
spreekwoordelijke kolenquote:
Maar uit voorzorg heb ik vanochtend toch maar mijn nieuwe sweater aangetrokkenquote:
Ik eerder een goede regenafstotende jack en goretex schoenen. Koud is het niet, nat welquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar uit voorzorg heb ik vanochtend toch maar mijn nieuwe sweater aangetrokken.
Ochtendhumeuren moet je gewoon niet aan doen, da's nog het beste.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:37 schreef Copycat het volgende:
Mijn ochtendhumeur is al bijna weggetrokken.
Grappig hoe sommige woorden daartoe kunnen leiden, terwijl ze ogenschijnlijk het tegendeel willen bewerkstelligen.
Heb je daar een probaat middeltje voor... of tegen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:42 schreef Alicey het volgende:
Ochtendhumeuren moet je gewoon niet aan doen, da's nog het beste.
Ga eens aan de andere kant het bed uit dan stap je misschien met het goede been uit bedquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je daar een probaat middeltje voor... of tegen?
Heb er altijd al last van gehad...
Probeer onverwachte dingen te vermijden 's ochtends, en zorg dat je wakker bent voordat je eventueel te maken krijgt met onverwachte dingen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het heel fout als ik hierbij alleen maar denk "uitslapen dus"?quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Probeer onverwachte dingen te vermijden 's ochtends, en zorg dat je wakker bent voordat je eventueel te maken krijgt met onverwachte dingen.
Dan denk ik net zo fout...quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:47 schreef Litpho het volgende:
Is het heel fout als ik hierbij alleen maar denk "uitslapen dus"?
Zorgen dat je een goede nachtrust hebt, meteen gaan slapen als je te bed gaat, niet te lang slapen, zijn dan dingen waar ik aan denk. Of goede sex tijdens het wakker worden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pheno, koppie thee?quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik eerder een goede regenafstotende jack en goretex schoenen. Koud is het niet, nat wel
Maar ze ligt met Harrie in bed. Die mag nog geen sex.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Zorgen dat je een goede nachtrust hebt, meteen gaan slapen als je te bed gaat, niet te lang slapen, zijn dan dingen waar ik aan denk. Of goede sex tijdens het wakker worden.
Oh ja, Harrie. Hoe kon ik die vergeten.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:49 schreef Moonah het volgende:
[..]
Maar ze ligt met Harrie in bed. Die mag nog geen sex.![]()
Ja. Ook zonder uitslapen moet het mogelijk zijn, en ook als je uitslaapt kun je te maken krijgen met onverwachte vervelende dingetjes waardoor je een ochtendhumeur oploopt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is het heel fout als ik hierbij alleen maar denk "uitslapen dus"?
Waarom had ik een lekke band vanmorgen dan?quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Probeer onverwachte dingen te vermijden 's ochtends, en zorg dat je wakker bent voordat je eventueel te maken krijgt met onverwachte dingen.
Die lekke band doe je weinig tegen. Wanneer je goed wakker was geweest voordat je je fiets wilde pakken, had je echter geen ochtendhumeur gehad.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:53 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Waarom had ik een lekke band vanmorgen dan?![]()
En hoe hou je dat tegen?![]()
![]()
Aangezien ik dan wakker ben maar alsnog het risico loop een ochtendhumeur op te lopen, zeg je nu eigenlijk dat een ochtendhumeur niet te vermijden isquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja. Ook zonder uitslapen moet het mogelijk zijn, en ook als je uitslaapt kun je te maken krijgen met onverwachte vervelende dingetjes waardoor je een ochtendhumeur oploopt.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:52 schreef dawg het volgende:
Hey Moonah, hoe vond je zus het jumpen uit een vliegtuig op 3km hoogte?
Gaaf dus.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:56 schreef Moonah het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Pfff, ik kreeg ook weer de kriebels... !
Yep. En mijn andere zus ging van de weeromstuit óók springen!quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Gaaf dus.
Had niet anders verwacht. Deed ze een tandemsprong trouwens?
En waar heeft ze ookweer gesprongen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:00 schreef Moonah het volgende:
[..]
Yep. En mijn andere zus ging van de weeromstuit óók springen!
Ik heb heel zwaar getwijfeld, maar toch maar verstandig geweest.
Sluimerende nekhernia....![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:48 schreef Moonah het volgende:
[..]
Pheno, koppie thee?
Ik heb net verse gezet!
Dat deed inderdaad wonderen voor het herkennen, jaquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:58 schreef dawg het volgende:
Oh trouwens. Jou ava had ik dus in mijn hoofd toen ik langs jullie af naar binnen liep bij La Folie. Gelukkig is dat beeld wat bijgeschaafd nu.
Maar ook een middagje weer kijken (in Arnemuiden of all places dawg...) kan die rush weer terughalen. Kost minder geld.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
![]()
Uit een vliegtuigspringen geeft echt een kick. Ik zou het zo weer doen.
Zeg, uit de kwaliteit vanmijn posts hadden jullie kunnen herleiden dat ik blond moet zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat deed inderdaad wonderen voor het herkennen, ja.
Op zich wel, maar ik denk toch dat het beter was geweest als dawg en ik erop hadden gestaan dat je die pruik en zonnebril zou dragen. Zelfs al zouden we jou niet herkend hebben op het terras, dan was de over de grond rollende Copycat een heel aardige aanwijzing geweest.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:09 schreef Moonah het volgende:
[..]
Zeg, uit de kwaliteit vanmijn posts hadden jullie kunnen herleiden dat ik blond moet zijn.
GMTA!!quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:10 schreef Moonah het volgende:
Cc, hoest met het ochtendhumeur?
Pleister op de wonde?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:02 schreef QyRoZ het volgende:
*kras* ?
quote:
Ja, Cc herkende je natuurlijk meteen!quote:maar ik denk toch dat het beter was geweest als dawg en ik erop hadden gestaan dat je die pruik en zonnebril zou dragen. Zelfs al zouden we jou niet herkend hebben op het terras, dan was de over de grond rollende Copycat een heel aardige aanwijzing geweest.
Ik ben heel herkenbaar geportretteerd op mijn avatar!quote:
Ach, nu kon ik vlug even wat moed indrinken binnen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik denk toch dat het beter was geweest als dawg en ik erop hadden gestaan dat je die pruik en zonnebril zou dragen. Zelfs al zouden we jou niet herkend hebben op het terras, dan was de over de grond rollende Copycat een heel aardige aanwijzing geweest.
Ah, je had ons dus wél herkend?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Ach, nu kon ik vlug even wat moed indrinken binnen.
Hoi Moonah beebquote:
Na het vluchtige oogcontact met Moonah had ik wel een klein vermoeden, maar dacht eerst even binnen te kijken. En binnen zaten ook 2 dames en een man, waarvan een dame blond was, en de andere brunette. Maar op de een of andere manier leek mij dat onwaarschijnlijker. Dus toen ben ik weer naar buiten gegaan.quote:
Alleen omdat de zon niet scheen, anders had je me vast en zeker herkend aan mijn zonnebril, formaatje buitensporigquote:
Bij jou hangt het dan van andere factoren af denk ik.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Aangezien ik dan wakker ben maar alsnog het risico loop een ochtendhumeur op te lopen, zeg je nu eigenlijk dat een ochtendhumeur niet te vermijden is.
Zoals? Mijn zonnige positieve inborst?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij jou hangt het dan van andere factoren af denk ik.
Met een ochtendhumeur zal dat toch wel tegenvallen neem ik zo aan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zoals? Mijn zonnige positieve inborst?.
Fijne vakantie alvast.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:58 schreef Moonah het volgende:
Pfff, wat dóe ik hier nog
Ik ga morgen voor drie weken met vakantie en ik moet echt nog heeeeeeeel veel doen.
En dan komen straks ook nog mijn moeder en mijn zus op de thee.
Ik ben pakken!
Pak van mjin hart.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:07 schreef dawg het volgende:
En maak je geen zorgen om ons, wij redden ons wel 3 weekjes.
Prima kroontje inderdaadquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:06 schreef melismay het volgende:
Daar komt mooi niks van in, dat kroontje staat me prachtig![]()
Ik ga dit weekend naar campzone (neef van me zit daar de hele week dus ik kom ff langs)quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:04 schreef Pheno het volgende:
Ik probeerde je troon af te pakken
Wie gaan er eigenlijk allemaal nog op vakantie? En waarheen dan?
Ik vermoed van welquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:26 schreef melismay het volgende:
Groningen was stom
Misschien dat dat lag aan het feit dat ik er met mijn ouders was en mijn vader een pesthumeur had
Amsterdam is best een leuke stad.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:28 schreef nixxx het volgende:
ik ga zo naar amsterdam... tweede keer in een week![]()
Da's toch leuk?quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:34 schreef nixxx het volgende:
ga naar het chinees staatscircus in carre .. had kaartjes gewonnen bij mijn werkgever.. ga met 1 broer en mijn ouders
Klinkt goedquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:37 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Mijn wederhelft moet en zal Grieks eten ....
Ja en wie ben ik om daar tegenin te gaan![]()
![]()
Ik ben er zelf ook neit zo van, hoewel een keertje misschien best zou gaan met een leuke groep.quote:nixxx veel plezier morgen. Ik ben zelf niet zo een type dat naar het circus oid gaat.
Ik heb er al een keer een KLB-topic over geopend, maar toen werd ik zelf vooral afgezeken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:38 schreef nixxx het volgende:
denk het wel.. is toch alweer... eehm 20 jaar geleden dat ik voor het laatst in een circus zat ...
En als er niemand hapt op steken naar amsterdam is het ook niet leuk
Fetaquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:37 schreef Sc0rPi0n het volgende:
![]()
nixxx veel plezier morgen. Ik ben zelf niet zo een type dat naar het circus oid gaat.
ik ga ook met ouders, broertje en zusjes maar meestal vind ik dat helemaal niet erg. tot nu toe altijd leuke vakanties geweest. alleen groningen is wel wat saai misschien maarja je moet het zelf leuk maken zeggen ze altijd.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:26 schreef melismay het volgende:
Groningen was stom
Misschien dat dat lag aan het feit dat ik er met mijn ouders was en mijn vader een pesthumeur had
feta blokken zijn om tequote:
Kennelijk niemand.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:37 schreef Sc0rPi0n het volgende:
![]()
Tussen de hele fetadiscussie door verlas ik dit naar "zit ze zo onder trouwens?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Kennelijk niemand.
Zit je er zo onder trouwens?
We willen juist de details wetenquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tussen de hele fetadiscussie door verlas ik dit naar "zit ze zo onder trouwens?". De details zal ik jullie verder besparen.
je hebt gewoon last van een fetasjquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:55 schreef Pheno het volgende:
Vanavond weer wat fetablokjes uit de salade peuteren. Ik ben denk ik verslaafd aan feta
Wat ben je toch een schatje!quote:
Er moet nog gegeten en hierheen gekomen worden, dus reken maar uitquote:
Ik kan niet rekenenquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Er moet nog gegeten en hierheen gekomen worden, dus reken maar uit
Dan heb je ook geen idee hoe laat de pret begintquote:
Ik heb het ook niet, maar twist maakt er van dat ik het wel heb....quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:26 schreef QyRoZ het volgende:
Waarom heb ik geen excitement ?
Of een leven?
Nou ja, date.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:29 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat valt bij mij onder goede daden doen. Net doen alsof anderen iets spannends te doen hebben.
En Q, jij had zondag toch ook een leuke date?
Doe eens niet zo minderwaardig ja!quote:
puik idee!quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:34 schreef melismay het volgende:
Ja, mijn date van vanavond is minstens net zo spannend![]()
Zaterdag was wel errug gezelligMisschien moet ik die maar overdoen, dan is het tenminste succes verzekerd
Vanavond? Als ik nu de trein pak, ben ik er over een uurtje!quote:
Nee, jij kan niet vanavondquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:43 schreef melismay het volgende:
[..]
Vanavond? Als ik nu de trein pak, ben ik er over een uurtje!
Ik ben minderwaardig.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Doe eens niet zo minderwaardig ja!![]()
Als ik wil kan ik allesquote:
Ach niet joh! Denk eens niet zo slecht over jezelfquote:
Jawel!quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:00 schreef melismay het volgende:
[..]
Ach niet joh! Denk eens niet zo slecht over jezelf
heul nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:00 schreef melismay het volgende:
[..]
Als ik wil kan ik allesVolgens mij heb jij mij harder nodig
Hmmmmmquote:
you think?quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:05 schreef melismay het volgende:
[..]
HmmmmmVolgens mij probeer je me gewoon tegen te werken...
Lees ze meis, denk dat t wel goed gaat komenquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
you think?
* Twisted_fok duikt d'r bed weer in om weer in Dreamcatcher verder te lezen![]()
have fun tonight MM
Doe eens nietquote:
Altijd leuk om het winnende argument te zijnquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Doe eens nietJe bent wel leuk, anders had je niet van die toffe vrienden, want dat is wat Twist is, dus... Nu jij weer
Feliquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:35 schreef zwaaibaai het volgende:
Verslapen op je verjaardag is nooit grappig......
Lang zal ik leven![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:35 schreef zwaaibaai het volgende:
Verslapen op je verjaardag is nooit grappig......
Lang zal ik leven![]()
quote:
champagne rules om 0.00:01quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik dacht wel dat ik je hier kon vinden!
Gefeliciteerd oudje!
Verslapen op je verjaardag is niet best, hoe moet dat nou morgen, als je je 'jaartje-ouder-kater' er ook nog bij hebt.
Ah ok, it had to be something like that!quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:31 schreef zwaaibaai het volgende:
champagne rules om 0.00:01![]()
Dat zijn nog eens leuke afspraken...... zjucht....![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:32 schreef zwaaibaai het volgende:
Dank dank dank
zaterdag!!! bbq-en met zijn allen!quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah ok, it had to be something like that!
En dan vanavond weer?
True, maar ik ben niet zo'n theedrinker. 1~2 bakkies is genoeg. Koffie lust ik niet eensquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:33 schreef nixxx het volgende:
thee is ook water, maar dan met een kleurtje.. Als je er nou 2 kilo suiker in gooit das een ander verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |