En Final Destination en binnenkort in Dukes of Hazard.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:04 schreef Chielus het volgende:
Dude where is my Car
Roadtrip
Evolution
American Pie
Pulletproof Monkl
Deuce Bigalow?quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:14 schreef Undergod het volgende:
Trivia: Welke film?
When this screenplay first emerged in 1993, Jim Carrey was attached to star in the lead.
Feroa +1quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:17 schreef feroa het volgende:
elf
Maar, maar... Lilo is de naam van het Hawaïaanse hoofdrolspeelstertje...quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:22 schreef Atreidez het volgende:
Ik vind Lilo of Stitch geen vrouwennamen, sorry.. In dat geval krijgt dus Ranja het punt.
ArtyShock +1
Je mag in beroep gaan trouwens, maar dan moeten anderen daar een uitspraak over doen
Heeft niks met arbitrair te maken, heb de film niet gezien en weet niet beter dan dat t een getekent figuur is, niet zozeer een "vrouw". Ik gaf toch de mogelijkheid om t aan te passen (en dat is ook gedaan), hoef je niet meteen te overdrijven.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:24 schreef Khalein het volgende:
Lilo is de naam van het meisje in die tekenfilm, dus tsjaBeetje overmatig arbitrair he
Zoals je het eerst brengt, ach.... Je hebt het niet over de tekenfilm maar wel over dat jij Lilo geen vrouwennaam vindt. Mij arbitrair zatquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:27 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Heeft niks met arbitrair te maken, heb de film niet gezien en weet niet beter dan dat t een getekent figuur is, niet zozeer een "vrouw". Ik gaf toch de mogelijkheid om t aan te passen (en dat is ook gedaan), hoef je niet meteen te overdrijven.
Of de rest had het druk, of het is een onbekende film... Anyway, het is wèl goed.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:44 schreef RuneRose het volgende:
death to smoochy
[edit] Met Robin Williams natuurlijk[/edit]
De meningen over deze film zijn ook nogal verdeeld, persoonlijk vind ik m geweldigquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:54 schreef ArtyShock het volgende:
Of de rest had het druk, of het is een onbekende film... Anyway, het is wèl goed.
RuneRose + 1
Toch vond ik Robin Williams niet heel herkenbaar op de foto (als je de film niet gezien hebt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |