abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 maart 2006 @ 19:45:18 #276
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_36337575
Anton Corbijn zat trouwens daarnet te praten over Depeche Mode bij De wereld draait door. Ik heb maar een heel klein stukje gezien, ik weet ook niet of het alleen over DM ging of gewoon over meer werk van Corbijn. Maar het zal binnenkort wel op uitzendinggemist.nl staan ofzo.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_36337675
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 19:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Anton Corbijn zat trouwens daarnet te praten over Depeche Mode bij De wereld draait door. Ik heb maar een heel klein stukje gezien, ik weet ook niet of het alleen over DM ging of gewoon over meer werk van Corbijn. Maar het zal binnenkort wel op uitzendinggemist.nl staan ofzo.
Eerste stukje over zijn foto's, daarna over werken met Depeche Mode en U2 en de verschillen daartussen.
A mind with a heart of it's own
pi_36338162
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 19:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Heul klein stukje. Werd gepraat over zijn werk, wat nou zijn eerste foto was (en geen direct antwoord op gaf), waarom hij DM boven U2 prefereerde (en geen direct antwoord op gaf). HIj is nog steeds bezig met zijn film over Joy Devision (schuift het steeds naar voren). Je hebt nietsgemist. nl
pi_36340685

[ Bericht 100% gewijzigd door nr.126 op 25-03-2006 09:35:45 ]
  zaterdag 25 maart 2006 @ 17:52:00 #280
140747 Grafhond
Amsterdamse!
pi_36359157
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:07 schreef Devlinsect het volgende:
Je hebt nietsgemist. nl
Ik heb niet alles gezien, maar ik vond Matthijs van Nieuwkerk net iets té enthousiast en Anton Corbijn net iets té bescheiden. Een interview van niks dus.
pi_36376221
Nog een paar uurtjes dan richting Ahoy.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
  zondag 26 maart 2006 @ 13:56:34 #282
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_36376689
Ik (nou ja, wij zelfs ) ook! Eerst even langs Zuidplein, dan ergens iets eten en daarna naar Ahoy'!
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_36379900
Even melden dat ik gruwelijk jaloers ben op degenen die gaan
A mind with a heart of it's own
  zondag 26 maart 2006 @ 16:34:46 #285
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_36380543
quote:
Op zondag 26 maart 2006 13:54 schreef chelloboy het volgende:
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  zondag 26 maart 2006 @ 16:38:08 #286
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36380630
quote:
Op zondag 26 maart 2006 13:54 schreef chelloboy het volgende:
  maandag 27 maart 2006 @ 00:06:54 #287
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_36393228
quote:
Op zondag 26 maart 2006 16:10 schreef DrMarten het volgende:
Even melden dat ik gruwelijk jaloers ben op degenen die gaan
We zijn NET terug, werelds!
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_36393259
Het was zooooooo onwijs geweldig goed!
Ik ben er helemaal blij van, vrees dat die grijns morgen ook niet meer van mn gezicht gaat!
pi_36393281
Zo, ik ben alweer een half uurtje terug. Een prachtige ervaring, schorre stem en veel te veel merchandise dan dat mijn budget toe liet rijker

Ik zag eerst een beetje op tegen mijn zitplaatsen (ik had beperkt zicht kaarten gekocht), maar dat bleek naderhand enorm mee te vallen. We zaten precies naast het podium, maximaal 10 meter van de band af. Toen later bleek dat een heleboel zitplaatsen leeg bleven, zijn we nog een paar meter opgeschoven en zaten we precies goed !

Na de warming up van The Bravery (die beter waren dan dat ik had verwacht), die natuurlijk veeeels te lang duurde, was het dan eindelijk tijd voor Depeche Mode
Ze openden met The pain that I'm used to, precies zoals ik had gedacht
Martin zag er geweldig uit in zijn engelenpakje, Fletch was heel relaxed (ik zag hem af en toe uit een klein flesje drinken, dus ik kan wel raden waarom ) en Dave was zoooo sexy
Het was mijn eerste DM concert, maar ik heb er al heel wat van op tv gezien...en in het echt is hij nog 100x lekkerder Wow, wat een prachtige man is dat toch!

Ze hadden een mooie tracklist, en ik heb alles van begin tot het eind meegezongen! Ik kon perfect over het arena publiek heenkijken, en het was prachtig om te zien hoe al die handjes omhoog gingen tijdens Personal Jesus (Reach out and touch DAVE!). Ook tijdens Enjoy the Silence kreeg ik kriebels in mijn buik...echt iedereen zong mee! Geweldig gewoon.
Ook Just can't get enough was een superact! Als er mensen waren die nog niet stonden te dansen, deden ze dat nu wel! Na al die jaren doen ze het nog zooo leuk

Maar goed. Ik kan er nog wel uren over doorgaan, maar ik moet echt gaan slapen De wekker gaat weer om zes uur, en ik moet wat slaap gaan pakken (zover dat lukt, met al die adrenaline in je lijf)

Ik ben benieuwd wat anderen ervan vonden
(ik lees dit net even over, en God. Wat klink ik euforisch . Mijn excuus is dat ik 6 jaar op dit moment gewacht heb, en ik gewoon een blinde fan ben.)
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_36393534
Je bent niet de enige die het zo verschrikkelijk tof vond gekkehoedenmaker!
Ik zit ook nog even na te genieten.
Mijn wekker gaat om half 7 ofzo, dus ik heb nog wat speling!
  maandag 27 maart 2006 @ 01:04:27 #291
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_36394291
Was leuk!
  maandag 27 maart 2006 @ 01:18:56 #292
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_36394440
Ben net terug... Het was helemaal de shit

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  maandag 27 maart 2006 @ 02:32:36 #293
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_36395042
Ik ben gewoon niet gegaan vavnwege een tentamen dat ik toch niet ga halen. En vanwege het geld, maar dat was met wat moeite toch wel gelukt.

Ik baal. Ik ben alsnog uit geweest, het tentamen haal ik niet en het heeft ook weer aardig wat geld gekost. Ik had beter gewoon naar Ahoy kunnen gaan.

Nou ja, ik ga maar slapen en mijn best doen bij mijn tentamen morgen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_36396170
Het was tof! .
And that's why you always leave a note.
Last.fm.
pi_36396313
Wow, geweldig
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_36396323
t was coooooooooooooollllllll!
pi_36397923
Het was heerlijk!!!

Ze hebben vrijwel al mijn favoriete nummers gespeeld op blasphemous rumours na (en nog een aantal). Dave was buitengewoon energiek (wat ik al gedacht had) en de verzoening met Gore was aandoenlijk aan het eind
Leuk ook dat Gore zelf wat nummers voor zijn rekening nam, zoals de mooie acoustische uitvoering van shake the disease Een hele goede setlist verder met als uitschieters enjoy the silence, behind the wheel (vanaf dat nummer begon het echt te lopen) en walking in my shoes. Minpuntjes waren microvision (of hoe dat zeurnummer ook heet) en can't get enough (wat ik altijd een baggernummer heb gevonden, maar voor de oudjes natuurlijk een jeugdzonde ). Maar dat viel weg tegen de zeer dynamieke presentatie van alles. En via een slinkse omweg waren we ook binnen 15 minuten uit de parkeerplaats
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_36398613
*eens is met Kama*

Geweldige show! Ik miste alleen 'Master and Servant' gezien de t-shirts bij de merchandise had ik die toch wel verwacht. Voor de rest niets dan lof!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_36399976
Dave = de personificatie van Rock & Roll .... het was echt super ! Leuk ook die aankondiging van Anton Corbijn.
Her name was Lola, she was a showgirl..........
  maandag 27 maart 2006 @ 11:58:47 #300
48773 Icefire1971
Useravatariconpictogram
pi_36400132
Geweldige show (hoewel het publiek pas bij Suffer Well op gang kwam).
Vooraf gegeten bij Champs-elysees met veel DM-muziek. Daar was een soort pre-party gaande.
Ik vond het WEL geweldig dat JCGE weer uit de kast werd gehaald. Suffer Well en Walking in my shoes waren mijn hoogtepunten.

Mooie afsluiter inderdaad van Dave en Martin (Goodnight lovers).

De support-act vond ik heel matig (maar stukken beter dan Miranda's sex garden ).
Life in the so-called space age.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')