inderdaad. vandaar ook "unleashed in the studio"quote:Op donderdag 22 september 2005 15:58 schreef Djaser het volgende:
Maar er was toch erg veel kritiek op omdat er zoveel overdubs opzaten?
Ja, gelukkig staan er geen 'filler' tracks op, zoals op de vorige "The Divine Art of Torture". En ik ben blij dat Mirai Kawashima wat meer te doen heeft gekregen en dat ze die ranzige rauwe sound blijven gebruiken.quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:53 schreef Seborik het volgende:
Summoner, Holy Toucher of The Merzbox, wat zijn de essentiële albums van Bathory?
Ik zal die samples eens opzoeken dan.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:46 schreef mr_cucumber het volgende:
Er stonden wat samples op de Dissectionsite..meer info was er volgens mij nog niet, vond die Maha Kali single trouwens erg tegenvallen..evenals die 2 samples.
"Blood Fire Death" is echt een tussen-album, met zowel "Hammerheart-" era materiaal als de oldschool black/thrash van de eerste paar albums. Als je "A Fine Day to Die" bijvoorbeeld een tof nummer vindt (en dat zag ik op je audioscrobbler lijst), dan is epic Bathory ook wel wat voor jou. Al moest ik zelf wel even wennen aan de valse zang van Quorthon. Maar dat is bijzaak.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:04 schreef Seborik het volgende:
Ik vind vooral de Blood Fire Death sound erg cool.
*belt met 0900-tuig*quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:06 schreef Summoner het volgende:
Op de grond werken en op gaan zitten totdat de politie er is.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:57 schreef Summoner het volgende:
dunc honey, don't open that can of worms. Hij heeft het over z'n vriendin.
Nou, gelukkig heb ik het niet zo op wormen danquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:57 schreef Summoner het volgende:
dunc honey, don't open that can of worms. Hij heeft het over z'n vriendin.
Muah. Kutnummer.quote:Op zondag 25 september 2005 20:09 schreef dunc het volgende:
Of Mustaine's wormenkroon.
Dat hoort gewoon bij die band, poepoog! Als Anorexia Nervosa het podium zouden betreden als jan piet en harry die hun kleding bij de Snuffel halen, zou ik met rot fruit gaan gooien, dat image is vereist!quote:Op maandag 26 september 2005 08:48 schreef mr_cucumber het volgende:
Anorexia Nervosa zag er werkelijk waar belachelijk uit, alsof ze in 1998 waren blijven steken, latex, gaasshirtjes, corpsepaint..m.a.w. elk blackmetalcliche uit de kast getrokken, muzikaal was het trouwens niet eens zo slecht, eigenlijk best ok
De nieuwe releases van Anthrax (2 Videosets en 2 livesets op DVD) lopen nog niet erg goed. Scott wilde zelf eigenlijk niet 4 releases, hij vond dat ook een beetje veel.Maarja, de platenmaatschappij schijnt het zo te willen.quote:Daily Texan: Dimebag Darrell was featured on two ANTHRAX tracks, "Cadillac Rock Box" and "Strap It On". Was his death a contributing factor towards your reunion?
Scott Ian: "That was definitely a part of it, and I know Charlie had it in mind. You get shaken when something like that happens and I think that just helped our decision to do something like this and to be able to do it with a clear conscience and a clear head and to get rid of some of the tension. It really put things into perspective and put an exclamation point on some of the things we were already feeling."
quote:I have made up my mind [regarding whether I will continue with MEGADETH or pursue a solo career] and will tell you all on the night of the Buenos Aires concert [on October 9]. It will be up to the fans in Argentina to break the news to you after their last song.
Die Dave Mustaine lijkt wel een soapserie met zijn cliffhangers iedere keer, beetje vermoeiend die man.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:28 schreef ThE_ED het volgende:
Ben maar were eens op blabbermouth gaan kijken.
Wat er met Megadeth gaat gebeuren zullen we wook spodig weten, al weet je nooit of het het jaar erop weer anders gaat natuurlijk.
Dave :
[..]
Ja, op zich wel. maar hij heeft de beslissing om met Megadeth door te gaan of niet nog maar pas genomen. En op het moment tourt hij nog onder die naam, dus is het nog een beetje ongepast om nu al te vertellen wat het gaat worden.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:42 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Die Dave Mustaine lijkt wel een soapserie met zijn cliffhangers iedere keer, beetje vermoeiend die man.
Nee natuurlijk niet, het moet iets heel verassends zijn anders word het zo'n anticlimaxquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:19 schreef Kipman het volgende:
Plus we kunnen nog even lekker speculeren! Ik ga ervan uit dat het Megadeth blijft
Het zou best een verassing zijn als hij met Megadeth door gaat. De laatste cd heeft hij immers alleen gemaakt om zijn platencontract uit te dienen. Die wilde hij eigenlijk al onder zijn eigen naam uitbrengen. Nu was hij dat van plan na die cd.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:57 schreef Djaser het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, het moet iets heel verassends zijn anders word het zo'n anticlimax
Hij gaat weer bij Metallica?quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:57 schreef Djaser het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, het moet iets heel verassends zijn anders word het zo'n anticlimax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |