Nou, gelukkig heb ik het niet zo op wormen danquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:57 schreef Summoner het volgende:
dunc honey, don't open that can of worms. Hij heeft het over z'n vriendin.
Muah. Kutnummer.quote:Op zondag 25 september 2005 20:09 schreef dunc het volgende:
Of Mustaine's wormenkroon.
Dat hoort gewoon bij die band, poepoog! Als Anorexia Nervosa het podium zouden betreden als jan piet en harry die hun kleding bij de Snuffel halen, zou ik met rot fruit gaan gooien, dat image is vereist!quote:Op maandag 26 september 2005 08:48 schreef mr_cucumber het volgende:
Anorexia Nervosa zag er werkelijk waar belachelijk uit, alsof ze in 1998 waren blijven steken, latex, gaasshirtjes, corpsepaint..m.a.w. elk blackmetalcliche uit de kast getrokken, muzikaal was het trouwens niet eens zo slecht, eigenlijk best ok
De nieuwe releases van Anthrax (2 Videosets en 2 livesets op DVD) lopen nog niet erg goed. Scott wilde zelf eigenlijk niet 4 releases, hij vond dat ook een beetje veel.Maarja, de platenmaatschappij schijnt het zo te willen.quote:Daily Texan: Dimebag Darrell was featured on two ANTHRAX tracks, "Cadillac Rock Box" and "Strap It On". Was his death a contributing factor towards your reunion?
Scott Ian: "That was definitely a part of it, and I know Charlie had it in mind. You get shaken when something like that happens and I think that just helped our decision to do something like this and to be able to do it with a clear conscience and a clear head and to get rid of some of the tension. It really put things into perspective and put an exclamation point on some of the things we were already feeling."
quote:I have made up my mind [regarding whether I will continue with MEGADETH or pursue a solo career] and will tell you all on the night of the Buenos Aires concert [on October 9]. It will be up to the fans in Argentina to break the news to you after their last song.
Die Dave Mustaine lijkt wel een soapserie met zijn cliffhangers iedere keer, beetje vermoeiend die man.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:28 schreef ThE_ED het volgende:
Ben maar were eens op blabbermouth gaan kijken.
Wat er met Megadeth gaat gebeuren zullen we wook spodig weten, al weet je nooit of het het jaar erop weer anders gaat natuurlijk.
Dave :
[..]
Ja, op zich wel. maar hij heeft de beslissing om met Megadeth door te gaan of niet nog maar pas genomen. En op het moment tourt hij nog onder die naam, dus is het nog een beetje ongepast om nu al te vertellen wat het gaat worden.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:42 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Die Dave Mustaine lijkt wel een soapserie met zijn cliffhangers iedere keer, beetje vermoeiend die man.
Nee natuurlijk niet, het moet iets heel verassends zijn anders word het zo'n anticlimaxquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:19 schreef Kipman het volgende:
Plus we kunnen nog even lekker speculeren! Ik ga ervan uit dat het Megadeth blijft
Het zou best een verassing zijn als hij met Megadeth door gaat. De laatste cd heeft hij immers alleen gemaakt om zijn platencontract uit te dienen. Die wilde hij eigenlijk al onder zijn eigen naam uitbrengen. Nu was hij dat van plan na die cd.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:57 schreef Djaser het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, het moet iets heel verassends zijn anders word het zo'n anticlimax
Hij gaat weer bij Metallica?quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:57 schreef Djaser het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, het moet iets heel verassends zijn anders word het zo'n anticlimax
Ik weet alleen niet echt iets te zeggen op Gorefest of Emperor. Maar je hebt idd wel gelijk. Laten we hopen dat het een soort golfbeweging is en het straks were terugkomt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:48 schreef Kipman het volgende:
Het valt me op dat er deze pagina al 5 bands zijn opgenoemd, maar niemand echt op die bands ingaat. De discussies van vroeger lijken te gaan verdwijnen.
Je hebt gelijk! De rammstein-versie gebruikt het begin van die riff. Ze gebruiken voornamelijk erg simpele riffs en daarom denk ik dat je elke Rammstein-riff wel op die manier op andere rifs lijken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:36 schreef ThE_ED het volgende:
Zit net naar Black Sabbath te luisteren en Children of the Grave lijkt wel wat op Rammsteins Keine Lust, of omgekeerd dus eigenlijk... Qua gitaarrifje dan.
Ik ben hem nu voor het eerst aan het luisteren. Opzich klinkt het best goed, lekker 'groovy' en de vocalen vind ik juist een pluspunt. Maar toch had er wel een wat scherper randje aan mogen zitten vind ik, het klinkt allemaal net niet bruut genoeg. Dus: een lekker album maar net niet super.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:29 schreef mr_cucumber het volgende:
Iemand de nieuwe Gorefest al gehoord? Heb hem nu een aantal maal geluisterd en hij klinkt eigenlijk best wel heel erg lekker, vooral het drumwerk is top. Alleen aan de stem van Jan Chris moet je even wennen.
Ja, dat klopt wel denk ik, maar dit was de eerste keer dat me een heel sterke gelijkenis opviel met een ander (ouder) nummer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:06 schreef Kipman het volgende:
Ze gebruiken voornamelijk erg simpele riffs en daarom denk ik dat je elke Rammstein-riff wel op die manier op andere rifs lijken.
Ze waren op graspop maar ik heb ze niet gezien, toch niet echt mijn muziek en het was daar zo warm dat ik mijn tijd niet eens heb gevuld met allle dingen die ik sowieso had willen zien.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:02 schreef Fairy_with_boots het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze nu live klinken trouwens, iemand ze al gezien?
Ok, ik had ze ook wel kunnen zien op fields of rock maar ik had toen ook andere bezigheden (slayer dacht ik)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:58 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ze waren op graspop maar ik heb ze niet gezien, toch niet echt mijn muziek en het was daar zo warm dat ik mijn tijd niet eens heb gevuld met allle dingen die ik sowieso had willen zien.
ik hoorde her en der wel positieve geluiden dus het zal niet erg slecht geweest zijn.
Vreemd toch. Dit komt voor mij een beetje over als een beperking van metalliefhebbers. Arcturus is sowieso een vooruitstrevende band die maling heeft aan metal-clichés en zichzelf niet al te serieus neemt, net als landgenoten als Manes en Dodheimsgard die zich ook zo uitdossen en eenzelfde openminded instelling kennen. Ik ben die standaard metal-outfits en symboliek meer dan zat en dan zijn zulke bands werkelijk een verademing. Hoe gayer en kneuziger hoe beter IMO.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:10 schreef dunc het volgende:
En dan komt Arcturus het podium op. Vortex als zanger in een grijze trui, een van de gitaristen met een darth-vader stijl masker, de ander met make-up waarvoor 14-yr-old gothic meisjes zich nog zouden schamen. De muziek was goed, echt waar, maar als je dan Darth-vader en de dansende homo-elfjes op het podium ziet staan hoeft het allemaal niet meer.
nou, met die uitstekende search van het forum werd ie niet gevonden, dus vandaar dat topicquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:43 schreef dunc het volgende:
Ha, daar had ik eerder al eens een post over gemaakt (toen de CD net was aangekondigd),
Als Red Harvest je bevalt, moet je het album Hybreed aanschaffen, zeer goede expirimentele metal.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:10 schreef dunc het volgende:
Rightio, deze avond Arcturus gezien. Voorprogramma was Red Harvest, nooit van gehoord maar een lekker stampend electro-blackmetal achtig geluid.
En dan komt Arcturus het podium op. Vortex als zanger in een grijze trui, een van de gitaristen met een darth-vader stijl masker, de ander met make-up waarvoor 14-yr-old gothic meisjes zich nog zouden schamen. De muziek was goed, echt waar, maar als je dan Darth-vader en de dansende homo-elfjes op het podium ziet staan hoeft het allemaal niet meer.
Ik hoop dus voor jullie dat de optredens zaterdag en zondag wat beter zijn
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:49 schreef Tokus het volgende:
beluister deze cd ook eens, die is erg gaaf:
Roadrunner United - The All-star Sessions
kom op, ik open dat topic niet voor niets he!quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:59 schreef dunc het volgende:
Ben net door de eerste luisterbeurt heen voor het RR All Stars album.
Ik ben gisteren geweest. Heerlijk, ben sowiso al LANG niet meer naar een concert geweest. Het geluid was helaas minder maar ik denk dat dat aan de locatie lag.. Anyway, gay? Expressief en gay is toch iets anders he.. ik ben blij dat ze er niet zo houterig-headbangend bij stonden als veel metalbands dat zo goed kunnen. Red Harbest vond ik niets, niks voor mij zo recht-aan zonder melodie er in. Jammer dat door het geluid de zang niet zo goed uit de verf kwam. Bij een stiller stukje hoorde je Simen ineens heel goed en dat klonk uitstekend! Woah en de armen van Hellhammerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:10 schreef dunc het volgende:
Rightio, deze avond Arcturus gezien. Voorprogramma was Red Harvest, nooit van gehoord maar een lekker stampend electro-blackmetal achtig geluid.
Ik hoop dus voor jullie dat de optredens zaterdag en zondag wat beter zijn
Ik meen me te herrineren dat ik dat voorspeld had. Dus ik had gelijk en Djaser niet!!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 07:59 schreef Tokus het volgende:
hoera, Megadeth blijft Megadeth, en Dave gaat dus niet "solo".
Stoer en homofoob doen en bang zijn voor extravagante stijlen is nou eenmaal metalfan eigen. Daarom misschien ook wel jammer dat een band als Arcturus en zijn managers/label/etc. niet eens een poging doen om op een publiek daarbuiten te mikken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:59 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik ben gisteren geweest. Heerlijk, ben sowiso al LANG niet meer naar een concert geweest. Het geluid was helaas minder maar ik denk dat dat aan de locatie lag.. Anyway, gay? Expressief en gay is toch iets anders he.. ik ben blij dat ze er niet zo houterig-headbangend bij stonden als veel metalbands dat zo goed kunnen. Red Harbest vond ik niets, niks voor mij zo recht-aan zonder melodie er in. Jammer dat door het geluid de zang niet zo goed uit de verf kwam. Bij een stiller stukje hoorde je Simen ineens heel goed en dat klonk uitstekend! Woah en de armen van Hellhammer![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:23 schreef metalbazzz het volgende:
[..]
Stoer en homofoob doen en bang zijn voor extravagante stijlen is nou eenmaal metalfan eigen.
Iddquote:Op maandag 10 oktober 2005 07:59 schreef Tokus het volgende:
hoera, Megadeth blijft Megadeth, en Dave gaat dus niet "solo".
Ik had er een stevige discussie over dit weekend. Laat me als eerste stellen dat ik zeker niet homofoob benquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:23 schreef metalbazzz het volgende:
Stoer en homofoob doen en bang zijn voor extravagante stijlen is nou eenmaal metalfan eigen. Daarom misschien ook wel jammer dat een band als Arcturus en zijn managers/label/etc. niet eens een poging doen om op een publiek daarbuiten te mikken.
Groovy is die zeker, zijn stem ben ik nooit een echte fan van geweest, en ditmaal moest ik weer erg wennen eraan. Ben het wel met je eens dat het een beetje 'gepolijst' klinkt, vooral na al die verhalen vooraf over 'bruut' en 'het hardste wat we uitgebracht hebben' enz.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:02 schreef Fairy_with_boots het volgende:
[..]
Ik ben hem nu voor het eerst aan het luisteren. Opzich klinkt het best goed, lekker 'groovy' en de vocalen vind ik juist een pluspunt. Maar toch had er wel een wat scherper randje aan mogen zitten vind ik, het klinkt allemaal net niet bruut genoeg. Dus: een lekker album maar net niet super.
Ik ben benieuwd hoe ze nu live klinken trouwens, iemand ze al gezien?
Waar is het kampvuur?quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:56 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Idd
Niet dat Megadeth niet een soort Dave met andere mensen is...
Hier nog enkele plaatjes van "Dave checkt de park"
[afbeelding]
[afbeelding]
Je bedoelt de gouden ouwe tijd met de discusses met pro_jeex en, in mindere mate, graveland?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:48 schreef Kipman het volgende:
Het valt me op dat er deze pagina al 5 bands zijn opgenoemd, maar niemand echt op die bands ingaat. De discussies van vroeger lijken te gaan verdwijnen.
quote:
Oe! Ben benieuwdquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:39 schreef Kipman het volgende:
De mic stond er omdat het geheel op de komende DVD zal komen te staan.
Vind ik wel weer humor!quote:Italian MANOWAR Spoof Band Are 'Gay' And Proud - Oct. 10, 2005
Italian power metal band NANOWAR have spoofed a well-known macho heavy metal legend with their album "Other Bands Play ... Nanowar Gay". Not only does the album cover spoof MANOWAR's "Fighting the World" album sleeve, it also twists the well-known MANOWAR battle cry from "slay" to "gay" and portrays the heroes in suitable VILLAGE PEOPLE-style attire. Needless to say, the album, with songtitles such as "Tricycles of Steel" and "Power of the Power of the Power (Of the Great Sword)", is the best-selling item on the newly opened www.rockdetector.com indie CD store too.
Based in Rome, NANOWAR comprises vocalist Potowotominimak, guitarists Gatto Panceri 666 and Mohammed Abdul, with Uinona Raider on drums. The band also targets RHAPSODY, re-working "Emerald Sword" as "Emerald Fork".
Natuurkijk had je gelijk, ik was nogal sarcastisch.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:19 schreef Kipman het volgende:
[..]
Ik meen me te herrineren dat ik dat voorspeld had. Dus ik had gelijk en Djaser niet!!!
Zo zie je weer dat dit achterloopt op #muziek.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:22 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Oe! Ben benieuwd
En om op andfer te reageren; over gay gesproken, ik zag dit op blabbermouth;
[..]
Vind ik wel weer humor!
Beter krijg je t nietquote:Din din, the bell rings, our tricycles are for kings
(They run just like they had unicorn wings)
Din din, the bell plays, our ticycles are for gays
(Because there's no saddle where our ass lays)
Wreck of Nerves en Uphill Battle waren toch wel 2 erg lekkere plaatjes.quote:The end is near. The rumors are true Uphill Battle are calling it quits. After more then 6 years we have decided to break up. Our original plans were to do a last tour in Europe but Danny (drums) has chosen to not participate. We are going to be playing a few last shows in November in LA, Ventura and Santa Barbara areas.
Shows will be posted soon. We want to make our dying shows a fun celebration of the hard work and dedication we and everyone else has put into the band over the years. More will be posted soon.
Het leek mijns insziens alsof ze de reorganisatie na het teleurstelende Chapter 13 nodig hadden, op Muerte rost Gorefest weer als vanouds.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:29 schreef mr_cucumber het volgende:
Iemand de nieuwe Gorefest al gehoord? Heb hem nu een aantal maal geluisterd en hij klinkt eigenlijk best wel heel erg lekker, vooral het drumwerk is top. Alleen aan de stem van Jan Chris moet je even wennen.
Hoe vaker ik hem hoor hoe beter die wordt, prima plaatje, zeker een kandidaat voor in mijn top 10 van 2005quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:46 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Het leek mijns insziens alsof ze de reorganisatie na het teleurstelende Chapter 13 nodig hadden, op Muerte rost Gorefest weer als vanouds.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |