Wil je dood of zo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:35 schreef Djaser het volgende:
Ik dacht meer aan Hallowed be thy name, als we dan toch bezig zijn.
"Death Cult Armageddon" geeft jou een middeleeuws/gothic gevoel? Met die hypermoderne, klinische productie en schaarse elektronische invloeden?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:38 schreef maniack28 het volgende:
De cd: Death Cult Armageddon van Dimmu Borgir geeft mij echt een beetje dat gevoel. Dus als iemand bands/cd's kent die aan deze omschrijving voldoen, schroom dan niet deze te posten
Daar zat ik ook al aan te denkenquote:
Dat is een kleurrijke beschrijving van Agalloch... Voorspelbaar is die band iig zeker niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:28 schreef Black_Tulip het volgende:
Bij Agalloch krijg ik echt het gevoel dat ik het volgende moment omver word geworpen en in het gezicht word gelikt door een huskyAmorphis heeft dat ook wel een beetje. He, ik moet toch echt wat vaker naar die muziek luisteren...
Ik heb het over Tales From The Thousand Lakesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:43 schreef Summoner het volgende:
[..]
Dat is een kleurrijke beschrijving van Agalloch... Voorspelbaar is die band iig zeker niet.
Amorphis volg ik sinds Am Universum niet meer, het vuur is wat mij betreft gedoofd en de karakteristieke edge die de band ooit zo bijzonder maakte is verdwenen. Maar de eerste drie albums blijven klassiekers.
De overeenkomst hoor ik nou echt niet he.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:19 schreef maniack28 het volgende:
Wat ik nu van Abigor hebt klinkt.... Nile achtig
Tsja.... ik vind het echt gewoon takkeherriequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:44 schreef Summoner het volgende:
[..]
De overeenkomst hoor ik nou echt niet he.
Ik, de link staat in m,n ondertitel.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:33 schreef Seborik het volgende:
wie van metalheads untied heeft er eigenlijk audioscrobbler?
Hmm, In Your Face EP was t laatste wat ik van ze gehoord heb, zal even checken voor de nieuwe dan. CoB kan me altijd wel boeien.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:55 schreef Eveli het volgende:
Iemand al de cd Are you dead yet? van Children of Bodom gecheckt? Het titelnummer vind ik wel gaaf, de rest moet ik nog ff luisteren.
is dat niet hetzelfde als audioscrobbler dan aangezien er 'powered by audioscrobbler' bijstaat?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:09 schreef ThE_ED het volgende:
Ik heb nu dat last.fm
http://www.last.fm/user/ThE_ED/
Maar net begonnen hoor, dus nog weinig aan te zien.
ja, volgens mij is het gewoon van audioscrobbler...quote:Op woensdag 7 september 2005 11:27 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
is dat niet hetzelfde als audioscrobbler dan aangezien er 'powered by audioscrobbler' bijstaat?
de mijne staat in mijn sig
Jij gaat met mij mee naar Arcturus in de 013 (9 oktoberquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:38 schreef maniack28 het volgende:
I need your help
Ik zoek een bepaalde soort metal/gothic/whatever je maar kan bedanken wat een bepaald gevoel/beeld opwekt. Ik zal het kort omschrijven:
Het is muziek zoals Dimmu Borgir/Cradle of Filth/Moonspell. Muziek waarbij je een middeleeuws/gothic gevoel over je krijgt, maar niet van die elfjesmuziek van Nightwish, ook leuk... maar ik ben echt op zoek naar deze soort muziek. Corvus Corax valt er volgens mij wel een beetje onder, dat heb ik ooit eens geluisterd maar ik was toen niet echt onder de indruk.
De cd: Death Cult Armageddon van Dimmu Borgir geeft mij echt een beetje dat gevoel. Dus als iemand bands/cd's kent die aan deze omschrijving voldoen, schroom dan niet deze te posten
Sjah, dat is voor mij geen optiequote:Op donderdag 8 september 2005 01:18 schreef dunc het volgende:
Wij gaan trouwens vrijdag de 7e (Patronaat ff wat lekker der dan de 013).
Die kopvan Galder.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:55 schreef dunc het volgende:
Ik heb t niet zo op de 013iets met drank en trappen. Patronaat en Goudvishal ken ik beide alleen van naam. Haarlem is wel lekker om de hoek... ik ga kijken wat 't mooiste uitkomt.
Ow, en ja, inderdaad, hij was wel de enige "zang" van Dimmu, maar na dat cheesy stukje "ballad" wat hij zingt in "Progenies Of The Great Apocalypse" geloof ik er niet zo meer in
--
Edit:
Ik zag ook deze nog, een Deel Twee voor de meest belachelijke Black-Metal pics. Geniet![]()
Ja het is hetzelfde.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:27 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
is dat niet hetzelfde als audioscrobbler dan aangezien er 'powered by audioscrobbler' bijstaat?
de mijne staat in mijn sig
quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:11 schreef mr_cucumber het volgende:
Voor de liefhebbers:
Nieuwe Cryptopsy mp3: http://mp3.centurymedia.com/cryptopsy_thepestilence.mp3
beetje vreemd, maar na een aantal maal best oke
En de (lelijke) hoes:
http://press.centurymedia(...)edium/1124144989.jpg
quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:11 schreef mr_cucumber het volgende:
Nieuwe Cryptopsy mp3: http://mp3.centurymedia.com/cryptopsy_thepestilence.mp3
beetje vreemd, maar na een aantal maal best oke
Misschien dat de rest van het album wel weer ouderwets rossen is.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:02 schreef Summoner het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
De eerste minuut: What the FUCK happened to Cryptopsy?!!![]()
Daarna: Ah... yes.
Met Worm erbij klinkt Cryptopsy voor het eerst sinds "None So Vile" weer sinister. En Flo Mounier kicks mighty ass, as ever. Fijn hoe de drums in de mix staan trouwens.
Het nummer is idd vrij opmerkelijk, ik moet het even laten bezinken.
Mag ook wel, moest er eigenlijk dit jaar al zijnquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:37 schreef Seborik het volgende:
Volgend jaar een nieuw Blaze-album.
schijnt dat het een concept album is, dus dat zou de 'vreemde' (voor Cryptopsy dan) stukken wel verklaren, verder wordt het nr bij iedere keer luisteren beter moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:14 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Misschien dat de rest van het album wel weer ouderwets rossen is.![]()
Yeah Decapitated, wat je zegt, drie nummers zijn nog wel plezierig, maar daarna slaat de verveling toe. Wel gaaf dat Gorerotted zo gaaf was! Übergaaf!quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:27 schreef mr_cucumber het volgende:
Daarna Decapitated, goeie band, prima muzikanten, maar na 3 nummers had ik het wel gehoord. Het lijkt allemaal wel erg op elkaar bovendien was het achterlijk heet in de zaal dus de bar was wel erg uitnodigend![]()
De stijl, en vooral de vocalen, neigen sterk naar punk. Wel met een lekker duister kantje, niet de simpele wij-zijn-tegen-alles snarenplukker-rotzooi die je vaak te horen krijgt. Morgen nog maar een keer goed doorluisteren.quote:As previously reported, Dogjob Records, a division of Tuba, has set a September 5 release date for "Gospels for the Sick", the debut album from the Norwegian/American project featuring Samoth (ZYKLON, ex-EMPEROR), Faust (ex-EMPEROR), Happy Tom (TURBONEGRO), Casey Chaos (AMEN) and Cosmocrator (MINDGRINDER). "Gospels for the Sick" was recorded at Crystal Canyon Studio (TURBONEGRO, WE, EUROBOY) in Norway and features guest appearances by Mortiis, Nocturno Culto (DARKTHRONE) and Knut "Euroboy" Schreider (TURBONEGRO, EUROBOYS).
Intressante line-up moet ik zeggen, toch maar is kijken.quote:Op zondag 11 september 2005 00:52 schreef dunc het volgende:
Iemand anders al naar de debuut-plaat van Scum, "Gospels For The Sick", geluisterd?
[..]
De stijl, en vooral de vocalen, neigen sterk naar punk. Wel met een lekker duister kantje, niet de simpele wij-zijn-tegen-alles snarenplukker-rotzooi die je vaak te horen krijgt. Morgen nog maar een keer goed doorluisteren.
Ik heb geloofik al een paar keer er wat van op de radio gehoord, aks dat het is vond ik het best te doen.quote:Op zondag 11 september 2005 00:52 schreef dunc het volgende:
Iemand anders al naar de debuut-plaat van Scum, "Gospels For The Sick", geluisterd?
[..]
De stijl, en vooral de vocalen, neigen sterk naar punk. Wel met een lekker duister kantje, niet de simpele wij-zijn-tegen-alles snarenplukker-rotzooi die je vaak te horen krijgt. M
SCUM from Norway!quote:Op zondag 11 september 2005 00:52 schreef dunc het volgende:
Ik denk dat ze samen met hun reclasseringsambtenaren komen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:47 schreef Eveli het volgende:
Eey cool Gorgoroth!! Nighttown is in Rotterdam toch? En wanneer komen ze en met wie nog meer?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:22 schreef Seborik het volgende:
Jeej, m'n Nevermore This Godless Endeavor digipack door alle bandleden gesigneerd.
Gaaf.quote:Op zondag 18 september 2005 23:40 schreef Seborik het volgende:
3 oktober staat Jon Oliva met Pain in z'n flikker in de 013 te Tilburg en de verkoop verloopt zo ruk, dat ze nu twee kaarten voor de prijs van één doen zonder servicekosten. Dat is dus samen met je meisje of jongetje voor 25 euro Jon Oliva bekijken. Géén geld!
Althans, die postertjes hingen er afgelopen vrijdag.
Goed spul indeedquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:03 schreef maniack28 het volgende:
Luister eens naar: http://www.disbrotherhood.nl/mp3s.htm
Het nummer awakening... bruut nummer, vooral die vioolstukjes zijn heerschend
Told ya!!quote:Op maandag 19 september 2005 01:42 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Goed spul indeedMisschien eens aanschaffen, ben al in tijden niet zo onder de indruk geweest tijdens de eerste luisterbeurt
Gisteren hingen ze er nog steeds.quote:Op zondag 18 september 2005 23:40 schreef Seborik het volgende:
Ik vind die zanger wel aardig, maar hij heeft eigenlijk geen echte 'metal-stem'.. Nou ja, mag de pret niet drukkenquote:Op maandag 19 september 2005 09:20 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Told ya!!Alleen de zanger mag wel iets beter gaan zingen, maar de rest is
De metal discussies hier zijn niet meer wat ze geweest zijnquote:Op zondag 18 september 2005 23:39 schreef Seborik het volgende:
Fracking hell, dit topic is nog doder dan Metallica's St. Anger.
Het is ook op een kutdag.quote:Op maandag 19 september 2005 09:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Gisteren hingen ze er nog steeds.
En toch heb ik geen kaartje(s) gekocht.
quote:Op zondag 18 september 2005 23:40 schreef Seborik het volgende:
3 oktober staat Jon Oliva met Pain in z'n flikker in de 013 te Tilburg en de verkoop verloopt zo ruk, dat ze nu twee kaarten voor de prijs van één doen zonder servicekosten. Dat is dus samen met je meisje of jongetje voor 25 euro Jon Oliva bekijken. Géén geld!
Mooi zo, want ik hoop dat er geen hond op af komt. Gewoon boycotten deze tour en dan heeft Jon misschien wel door dat het hóóg tijd is om verder te gaan met Savatage!quote:Op zondag 18 september 2005 23:40 schreef Seborik het volgende:
Nou, de setlist staat toch bijna helemaal uit Savatage-materiaal, dus dat maakt me niet zoveel uit en die Tage Mahal cd is ook best aardig.quote:Op maandag 19 september 2005 16:19 schreef Kipman het volgende:
[..]
Mooi zo, want ik hoop dat er geen hond op af komt. Gewoon boycotten deze tour en dan heeft Jon misschien wel door dat het hóóg tijd is om verder te gaan met Savatage!
Tage Mahal zit momenteel in m'n cdmap voor in de auto/op het werk. Al dagen. maar nog altijd niet gedraaid. En ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik die cd ooit al eens gedraaid heb, eigenlijkquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:53 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nou, de setlist staat toch bijna helemaal uit Savatage-materiaal, dus dat maakt me niet zoveel uit en die Tage Mahal cd is ook best aardig.
Des te meer reden om niet heen te gaan. Laat hem nou maar die nummers spelen zoals het hoort, in de volledige bezetting. De rest heeft toch alleen maar een project omdat de band op z'n gat ligt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:53 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nou, de setlist staat toch bijna helemaal uit Savatage-materiaal, dus dat maakt me niet zoveel uit en die Tage Mahal cd is ook best aardig.
Trans Siberian Orchestra moet gewoon een leuke Europese tour gaan doen. En bij voorkeur uiteraard 'Beethovens last night' spelenquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:53 schreef Seborik het volgende:
Ze lijken nu allemaal wel een project te hebben, dus ik verwacht er steeds minder van.
Hun laatste cd is echt vet.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:14 schreef Summoner het volgende:
Ik hoor liever Necrophagia.
Cool, wel jammer dat ik dan al net jarig ben geweestquote:Op donderdag 22 september 2005 12:37 schreef Seborik het volgende:
14 november zou er een dvd uit moeten komen van Judas Priest live in Japan met daarop een Angel of Retribution concert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |