Yeah Decapitated, wat je zegt, drie nummers zijn nog wel plezierig, maar daarna slaat de verveling toe. Wel gaaf dat Gorerotted zo gaaf was! Übergaaf!quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:27 schreef mr_cucumber het volgende:
Daarna Decapitated, goeie band, prima muzikanten, maar na 3 nummers had ik het wel gehoord. Het lijkt allemaal wel erg op elkaar bovendien was het achterlijk heet in de zaal dus de bar was wel erg uitnodigend![]()
De stijl, en vooral de vocalen, neigen sterk naar punk. Wel met een lekker duister kantje, niet de simpele wij-zijn-tegen-alles snarenplukker-rotzooi die je vaak te horen krijgt. Morgen nog maar een keer goed doorluisteren.quote:As previously reported, Dogjob Records, a division of Tuba, has set a September 5 release date for "Gospels for the Sick", the debut album from the Norwegian/American project featuring Samoth (ZYKLON, ex-EMPEROR), Faust (ex-EMPEROR), Happy Tom (TURBONEGRO), Casey Chaos (AMEN) and Cosmocrator (MINDGRINDER). "Gospels for the Sick" was recorded at Crystal Canyon Studio (TURBONEGRO, WE, EUROBOY) in Norway and features guest appearances by Mortiis, Nocturno Culto (DARKTHRONE) and Knut "Euroboy" Schreider (TURBONEGRO, EUROBOYS).
Intressante line-up moet ik zeggen, toch maar is kijken.quote:Op zondag 11 september 2005 00:52 schreef dunc het volgende:
Iemand anders al naar de debuut-plaat van Scum, "Gospels For The Sick", geluisterd?
[..]
De stijl, en vooral de vocalen, neigen sterk naar punk. Wel met een lekker duister kantje, niet de simpele wij-zijn-tegen-alles snarenplukker-rotzooi die je vaak te horen krijgt. Morgen nog maar een keer goed doorluisteren.
Ik heb geloofik al een paar keer er wat van op de radio gehoord, aks dat het is vond ik het best te doen.quote:Op zondag 11 september 2005 00:52 schreef dunc het volgende:
Iemand anders al naar de debuut-plaat van Scum, "Gospels For The Sick", geluisterd?
[..]
De stijl, en vooral de vocalen, neigen sterk naar punk. Wel met een lekker duister kantje, niet de simpele wij-zijn-tegen-alles snarenplukker-rotzooi die je vaak te horen krijgt. M
SCUM from Norway!quote:Op zondag 11 september 2005 00:52 schreef dunc het volgende:
Ik denk dat ze samen met hun reclasseringsambtenaren komen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:47 schreef Eveli het volgende:
Eey cool Gorgoroth!! Nighttown is in Rotterdam toch? En wanneer komen ze en met wie nog meer?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:22 schreef Seborik het volgende:
Jeej, m'n Nevermore This Godless Endeavor digipack door alle bandleden gesigneerd.
Gaaf.quote:Op zondag 18 september 2005 23:40 schreef Seborik het volgende:
3 oktober staat Jon Oliva met Pain in z'n flikker in de 013 te Tilburg en de verkoop verloopt zo ruk, dat ze nu twee kaarten voor de prijs van één doen zonder servicekosten. Dat is dus samen met je meisje of jongetje voor 25 euro Jon Oliva bekijken. Géén geld!
Althans, die postertjes hingen er afgelopen vrijdag.
Goed spul indeedquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:03 schreef maniack28 het volgende:
Luister eens naar: http://www.disbrotherhood.nl/mp3s.htm
Het nummer awakening... bruut nummer, vooral die vioolstukjes zijn heerschend
Told ya!!quote:Op maandag 19 september 2005 01:42 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Goed spul indeedMisschien eens aanschaffen, ben al in tijden niet zo onder de indruk geweest tijdens de eerste luisterbeurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |