En jij die mongool die zich druk maakt om bullshit en vervolgens met topic en al ten onder ging...quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:23 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Hee jij bent toch die dude die hand in hand fietst met zn vriendje?
met topic en al onder ging?? Wat ijl je nou man?? Dat topic is nou al legendarisch onder Fokkers. Mensen downloaden hem als screensaver. Het is dat de maximum is gelimiteerd tot 300 anders waren ze nu nog aan het posten. Ten onder ging HA een grande successos bedoel je zeker?quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:06 schreef Laton het volgende:
[..]
En jij die mongool die zich druk maakt om bullshit en vervolgens met topic en al ten onder ging...![]()
quote:
mensen die mij finacieel steunen kijgen ook wel een ondertekende brief van mijquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:37 schreef Omkron het volgende:
ik heb overigens 7 door wilders met de hand ondertekende bedank brieven ontvangen.. vanwege mijn financiele steun aan hem..
met de hand ondertekende brieven.. respect voor de man.. ik wil niet weten hoeveel brieven hij op deze manier heeft moeten doen..
van mij ook en misschien zelfs wel wisselgeldquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:47 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
mensen die mij finacieel steunen kijgen ook wel een ondertekende brief van mij![]()
Dezelfde kans als dat Dance Valley ooit zijn succes zal overstijgenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:53 schreef Omkron het volgende:
Als hij binnenkort Minister-President is.. , dan zijn de brieven erg gewild denk ik..
quote:
sinds wanneer beken jij kleur?quote:
Als je nu nog begint over 'Wilbers', dan heb je het duidelijk niet begrepen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:03 schreef Sickie het volgende:
Wilders te kakken zetten mag niet echt moeilijk zijn. Toch faal je daar in. Zijn naam steevast veranderen in Wilbers had mijn neefje van 3 ook kunnen bedenken. Beetje niveau Thabit dit. En dat is geen compliment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |