quote:Geagte meneer Wilbers,
Laat ik fan de gelegenheid gebruik maaken om u te feliciteren met het plaatsen van u open brief in de krant. Ik heb het niet gelezen, maar denk wel te weten wat er in staat, het staat namelijk op de frontpage van fok.
Nogmaals wil ik u op het hart drukken dat ik mij niet door u en uw moslimvijanden laat bang maken, ook niet door Mohammed B. Ik begrijp dat Mohammed A om die reden het veld al heeft moeten ruimen, nietwaar?
Wilt u mij eens uitleggen, meneer Wilbers, waarom vind u het presies nodig om na de rechter nog een vonnis te vellen? Als ik dat zou willen, dan kijk ik wel naar hard van Nederland, mijn favoriete sbs6 programma dat we gelukkig ook op de camping ontvangen.
Graag zou ik dese brief ergens willen adresseren, maar ga er van uit dat u nog steeds in die bunker bij IJmuiden verstopt zit. Dat geeft niets, ik zal zo nu en dan een kliekje verzamelen van de kampeerrestjes van mijn ouders als zij zich weer eens op een padvindersmissie hebben geworpen, dan heeft u ook wat.
Hopende dat er zich niet teveel zand tussen uw billetjes en vooral niet in uw ogen versamelen,
groetjes,
Tafkahs
Het is hardstikke ernstig, wat denk jij dan?quote:
Dat je wel een cursus Nederlands spellen kunt gebruikenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:38 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Het is hardstikke ernstig, wat denk jij dan?
Het is waar, M. Ik ben stinkend jaloers op zijn vermeende 5 zetels. Ik kan het ook niet helpenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:39 schreef Monidique het volgende:
Natuurlijk is dit weer een publiciteitsstunt. Wilde Tafkahs Geert Wilders iets duidelijk maken, dan had hij hém wel geschreven. Wilde hij een antwoord geven, dan had hij dat eerder kunnen doen en hoefde dat niet toevallig op déze dag. Hij doet maar, hij mag, maar dat hij het juist nu doet en juist via een open brief, maakt al duidelijk dat hij zoveel mogelijk aandacht wil krijgen voor zijn brief.
Toch vreemd dat wilberts dan zijn ingezonden brief alleen in het AD heeft laten komen, en toevalligerwijze ook nog op de uitspraak dag.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aandacht met zo'n brief?
Ieder normaal mens flikkert zo'n gedrocht vol met spelfouten regelrecht de prullenbak in. Laat staan dat je zoiets serieus neemt.
Het is allemaal de schuld van .. van wie eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Toch vreemd dat wilberts dan zijn ingezonden brief alleen in het AD heeft laten komen, en toevalligerwijze ook nog op de uitspraak dag.
Ik ruik rechtse media komplotten![]()
de jouwe! en niemand anders!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:43 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van .. van wie eigenlijk?
Oh....een copy van een copy van een slechte copy en dan nog slecht nagemaakt...wat enorm origineel zeg.quote:
Gelukkig voor hem staat het antwoord er al inquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:59 schreef pberends het volgende:
Wilbers is meer fan van gesloten brieven.
Dat is toch duidelijk altijd de schuld van de linkse media, en de linkse meerderheidskabinetten die we al die jaren gehad hebben.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:43 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van .. van wie eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |