quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:10 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nogal wiedes dat dit subjectief is. Als ik zou pretenderen objectief te zijn zou dat wel extreem arrogant zijn.

... en de hofstadgroep mag millitairen doden. Nee dank je.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:11 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[...]
Is er trouwens geen doodstraf mogelijk als Mohammed B. volgens het oorlogsrecht wordt berecht. Er zijn wel europese landen die dat hebben.
Nederland zou dan de oorlog moeten verklaren aan het terrorisme. Mannetjes als B. en de Hofstadgoep kunnen we dan mooi fusilleren.

daar doet die brief van Wilders me een beetje aan denkenquote:We shall not flag nor fail. We shall go on to the end. We shall fight in France and on the seas and oceans; we shall fight with growing confidence and growing strength in the air. We shall defend our island whatever the cost may be; we shall fight on beaches, landing grounds, in fields, in streets and on the hills. We shall never surrender and even if, which I do not for the moment believe, this island or a large part of it were subjugated and starving, then our empire beyond the seas, armed and guarded by the British Fleet, will carry on the struggle until in God's good time the New World with all its power and might, sets forth to the liberation and rescue of the Old. .

De Hofstadgroep mag proberen militairen te doden. Ik geef ze weinig kans.quote:] schreef sizzler het volgende:[/b]
... en de hofstadgroep mag millitairen doden. Nee dank je.

Dat mag pas als de hofstadgroep de oorlog aan het Koninkrijk der Nederlanden verklaart. En aangezien alleen een staat dat kan doen...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:18 schreef sizzler het volgende:
[..]
... en de hofstadgroep mag millitairen doden. Nee dank je.

Dan is er dus ook geen reden om nog eens een open brief in de krant te gaan zetten, wel?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:57 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat is verschijnen op het Journaal, in Netwerk of bij het geven van een persconferentie ook. En dat doen alle politici wel eens. Zo ook vanavond; let maar op. Simpel, punt.

Mohammed erkent ons rechtssysteem niet eens, men kent Geneve alleen vanwege het geld dat er te halen valt...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:25 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dat mag pas als de hofstadgroep de oorlog aan het Koninkrijk der Nederlanden verklaart. En aangezien alleen een staat dat kan doen...
Ik dacht dat zo was
Maar ik denk eerlijk gezegd dat dergelijke 'groeperingen' niet veel waarde hechten aan het verdrag van Geneve enzo...

Wat is dat nu weer voor een oeschrijving?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:26 schreef SCH het volgende:
Wilders is gewoon de Mohammed B. van het rechterkamp - ze verschillen feitelijk maar weinig in opvattingen, zoals de meeste extreme mensen vrij dicht bij elkaar staan als het er op aan komt.

Hij had er idd beter aan gedaan een algemene verklaring af te leggen naar het Nederlandse volk toe ipv aan B. en het idd niet zo op zichzelf moeten betrekken. Het had imo beter gekund, maar om het daarom lachwekkend te noemen vind ik te ver gaan. Ik kan het wel begrijpen.quote:

Hear, hear!!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:23 schreef sp3c het volgende:
ten tweede betrekt hij het puur op zichzelf, alsof hij de enige is die bedreigd wordt en hij de enige is die er wat tegen kan beginnen ... dit is leuk als het een anonieme brief was maar als volksvertegenwoordiger had ik graag iets gehoord 'jullie kunnen Nederland nix maken want Nederland is groter dan jullie blabla we trekken jullie door de stront en daarna eten we jullie op en schijten jullie uit en laten onze varkens erin rollen' of iets van die trend maar iig niet dat hele 'ik ben niet bang, ik ben geweldig, ik zal jullie te grazen nemen, ik wil koning worden ipv de koning ... erm ... never mind' alstie zichzelf op de borst wil kloppen dan doet hij dat maar thuis in zijn eigen badkamer voor de spiegel.
dus imo is het idee goed, maar de uitvoering toch wat lachwekkend en (dare I say it?) populistisch, deze brief had hij gewoon persoonlijk bij meneer B. af moeten leveren en niet in de krant posten

Dus nou beschuldig je Wilders ervan op te willen vallen? Politici moeten zovele mogelijk op elkaar lijken en eigenlijk zoveel mogelijk uit de publiciteit blijven, dat is wat je zegt?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan is er dus ook geen reden om nog eens een open brief in de krant te gaan zetten, wel?
Ipv gewoon een interview te geven zoals andere politici, nee, meneer wilders moet weer opvallen met een "open brief".

Totaal niet:quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:26 schreef SCH het volgende:
Wilders is gewoon de Mohammed B. van het rechterkamp - ze verschillen feitelijk maar weinig in opvattingen, zoals de meeste extreme mensen vrij dicht bij elkaar staan als het er op aan komt.

weet ik eigenlijk niet, volgens mij nietquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:11 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Mensen als Mohammed B. mogen ook de elektrische stoel van het hele volk.
Is er trouwens geen doodstraf mogelijk als Mohammed B. volgens het oorlogsrecht wordt berecht. Er zijn wel europese landen die dat hebben.
Nederland zou dan de oorlog moeten verklaren aan het terrorisme. Mannetjes als B. en de Hofstadgoep kunnen we dan mooi fusilleren.

De Groep Wilders lijkt ook erg op een fundamentalistische groepering die Nederland naar de knoppen wil helpen en dmv terroristische acties zichzelf willen opofferen voor een hoger ideaal.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:28 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Net alsof Wilders gewapend ten strijde trekt omdat hij vindt dat 'het rechterkamp' beledigd is...

Op willen vallen over de rug van een dode! Daar beschuldig ik de "heer" Wilders van! Waar jij de rest vandaan haalt is mij een raadsel...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:30 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dus nou beschuldig je Wilders ervan op te willen vallen? Politici moeten zovele mogelijk op elkaar lijken en eigenlijk zoveel mogelijk uit de publiciteit blijven, dat is wat je zegt?

Mwa, je eigen idaalbeeld laten gelden voor eenieder in de wereld en dat afdwingen middels bedreigingen, geweld en moord?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:30 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Totaal niet:
-Wilders baseert zijn opvatting niet op een overtuiging maar op wat het volk wel horen.
-Mohammed heeft een ideaal en geeft niet om populariteit; bij Wilders is het net andersom
-Wilders lult veel maar doet niks; bij Mohammed is het net andersom.
Op zich zouden wij in de politiek dus veel meer aan Mohammed hebben; jammer dat de beste man er van die eigenaardige opvattingen op nahoudt.

Je hebt gelijk. We hebben meer politici nodig die tegenstanders met kogels en messen te lijf gaan en die te dom zijn om tegenstanders verbaal aan te vallen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:30 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Totaal niet:
-Wilders baseert zijn opvatting niet op een overtuiging maar op wat het volk wel horen.
-Mohammed heeft een ideaal en geeft niet om populariteit; bij Wilders is het net andersom
-Wilders lult veel maar doet niks; bij Mohammed is het net andersom.
Op zich zouden wij in de politiek dus veel meer aan Mohammed hebben; jammer dat de beste man er van die eigenaardige opvattingen op nahoudt.

Zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:33 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. We hebben meer politici nodig die tegenstanders met kogels en messen te lijf gaan en die te dom zijn om tegenstanders verbaal aan te vallen.

mjah ik denk niet dat die figuren zich zo erg aan de regeltjes houden, al had dat ene hollandse meisje het handboek (Syrische?) soldaat uit haar hoofd geleerd naar het schijntquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:25 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dat mag pas als de hofstadgroep de oorlog aan het Koninkrijk der Nederlanden verklaart. En aangezien alleen een staat dat kan doen...
Ik dacht dat zo was
Maar ik denk eerlijk gezegd dat dergelijke 'groeperingen' niet veel waarde hechten aan het verdrag van Geneve enzo...

quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op willen vallen over de rug van een dode! Daar beschuldig ik de "heer" Wilders van! Waar jij de rest vandaan haalt is mij een raadsel...
Duidelijk? Opvallen over de rug van een dode dmv een ingezonden brief mag dus niet, maar door middel van een interview of persconferentie wel. Dat is wat je bedoelt?quote:Ipv gewoon een interview te geven zoals andere politici, nee, meneer wilders moet weer opvallen met een "open brief".

quote:
Ja.quote:Op zich zouden wij in de politiek dus veel meer aan Mohammed hebben;

Dat impliceert hij wel, bovendien is Wilders persoonlijk genoemd in een brief van Mo...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:35 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk? Opvallen over de rug van een dode dmv een ingezonden brief mag dus niet, maar door middel van een interview of persconferentie wel. Dat is wat je bedoelt?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |