abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 juli 2005 @ 14:16:30 #151
9713 Eightball
In control.
pi_29140992
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:15 schreef sizzler het volgende:
Mag dat wel van de Koran?
Nee.
pi_29141032
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:10 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Nogal wiedes dat dit subjectief is. Als ik zou pretenderen objectief te zijn zou dat wel extreem arrogant zijn.

"omdat ik eventjes het overduidelijke argument belicht dat Wilders met die suffe brief precies vandaag het volk quasi-krachtig wil aanspreken en op hun sentiment wil inspelen in plaats van daadwerkelijk Mo te willen antwoorden."

Aan je woordkeuzes blijkt vooralsnog niet dat je vind dat dit je mening is.

Je verkoopt het als een ultieme conclusie op basis van feiten.
Yeah baby Yeah!
pi_29141048
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:11 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[...]

Is er trouwens geen doodstraf mogelijk als Mohammed B. volgens het oorlogsrecht wordt berecht. Er zijn wel europese landen die dat hebben.

Nederland zou dan de oorlog moeten verklaren aan het terrorisme. Mannetjes als B. en de Hofstadgoep kunnen we dan mooi fusilleren.
... en de hofstadgroep mag millitairen doden. Nee dank je.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  Moderator dinsdag 26 juli 2005 @ 14:23:12 #154
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_29141172
quote:
We shall not flag nor fail. We shall go on to the end. We shall fight in France and on the seas and oceans; we shall fight with growing confidence and growing strength in the air. We shall defend our island whatever the cost may be; we shall fight on beaches, landing grounds, in fields, in streets and on the hills. We shall never surrender and even if, which I do not for the moment believe, this island or a large part of it were subjugated and starving, then our empire beyond the seas, armed and guarded by the British Fleet, will carry on the struggle until in God's good time the New World with all its power and might, sets forth to the liberation and rescue of the Old. .
daar doet die brief van Wilders me een beetje aan denken
dat is op zich een goede zaak want het is toch een kleine overwinning in een defacto oorlog dat dit ventje niet meer vrij komt maar ik vind hem toch een beetje ongepast hoor

ten eerste is hij direct gericht, niet alleen is het nogal kinderachtig maar hij kan zich beter tot het volk (en de daarin verscholen terroristen die nog op vrije voeten zijn) richten, wtf kan mij die hele Mohammed B. nu nog schelen, die heeft zijn verdiende loon, daar hebben we geen last meer van ... dat hij meneer B. die er toch nix meer aan kan veranderen dan verteld dat die buitenspel staat zal mij (en hem waarschijnlijk ook) een rotzorg wezen want daar hebben het OM en de rechter al voor gezorgd.

ten tweede betrekt hij het puur op zichzelf, alsof hij de enige is die bedreigd wordt en hij de enige is die er wat tegen kan beginnen ... dit is leuk als het een anonieme brief was maar als volksvertegenwoordiger had ik graag iets gehoord 'jullie kunnen Nederland nix maken want Nederland is groter dan jullie blabla we trekken jullie door de stront en daarna eten we jullie op en schijten jullie uit en laten onze varkens erin rollen' of iets van die trend maar iig niet dat hele 'ik ben niet bang, ik ben geweldig, ik zal jullie te grazen nemen, ik wil koning worden ipv de koning ... erm ... never mind' alstie zichzelf op de borst wil kloppen dan doet hij dat maar thuis in zijn eigen badkamer voor de spiegel.

dus imo is het idee goed, maar de uitvoering toch wat lachwekkend en (dare I say it?) populistisch, deze brief had hij gewoon persoonlijk bij meneer B. af moeten leveren en niet in de krant posten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_29141215
quote:
] schreef sizzler het volgende:[/b]

De Hofstadgroep mag proberen militairen te doden. Ik geef ze weinig kans.

Echt Sizzler: je moet die lui met dezelfde wapens bestrijden, anders nemen ze het halve land over.
Met vredespraatjes bereik je niets als iemand agressief is.
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
pi_29141239
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:18 schreef sizzler het volgende:

[..]

Dat mag pas als de hofstadgroep de oorlog aan het Koninkrijk der Nederlanden verklaart. En aangezien alleen een staat dat kan doen...

Ik dacht dat zo was

Maar ik denk eerlijk gezegd dat dergelijke 'groeperingen' niet veel waarde hechten aan het verdrag van Geneve enzo...
pi_29141241
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:57 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dat is verschijnen op het Journaal, in Netwerk of bij het geven van een persconferentie ook. En dat doen alle politici wel eens. Zo ook vanavond; let maar op. Simpel, punt.
Dan is er dus ook geen reden om nog eens een open brief in de krant te gaan zetten, wel?

Ipv gewoon een interview te geven zoals andere politici, nee, meneer wilders moet weer opvallen met een "open brief".
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_29141264
Wilders is gewoon de Mohammed B. van het rechterkamp - ze verschillen feitelijk maar weinig in opvattingen, zoals de meeste extreme mensen vrij dicht bij elkaar staan als het er op aan komt.
pi_29141273
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:25 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Dat mag pas als de hofstadgroep de oorlog aan het Koninkrijk der Nederlanden verklaart. En aangezien alleen een staat dat kan doen...

Ik dacht dat zo was

Maar ik denk eerlijk gezegd dat dergelijke 'groeperingen' niet veel waarde hechten aan het verdrag van Geneve enzo...
Mohammed erkent ons rechtssysteem niet eens, men kent Geneve alleen vanwege het geld dat er te halen valt...
Yeah baby Yeah!
pi_29141294
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:26 schreef SCH het volgende:
Wilders is gewoon de Mohammed B. van het rechterkamp - ze verschillen feitelijk maar weinig in opvattingen, zoals de meeste extreme mensen vrij dicht bij elkaar staan als het er op aan komt.
Wat is dat nu weer voor een oeschrijving?
Net alsof Wilders gewapend ten strijde trekt omdat hij vindt dat 'het rechterkamp'beledigd is...

Laat je nakijken SCH...
Yeah baby Yeah!
pi_29141305
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:23 schreef sp3c het volgende:

[..]
Hij had er idd beter aan gedaan een algemene verklaring af te leggen naar het Nederlandse volk toe ipv aan B. en het idd niet zo op zichzelf moeten betrekken. Het had imo beter gekund, maar om het daarom lachwekkend te noemen vind ik te ver gaan. Ik kan het wel begrijpen.
pi_29141309
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:23 schreef sp3c het volgende:

ten tweede betrekt hij het puur op zichzelf, alsof hij de enige is die bedreigd wordt en hij de enige is die er wat tegen kan beginnen ... dit is leuk als het een anonieme brief was maar als volksvertegenwoordiger had ik graag iets gehoord 'jullie kunnen Nederland nix maken want Nederland is groter dan jullie blabla we trekken jullie door de stront en daarna eten we jullie op en schijten jullie uit en laten onze varkens erin rollen' of iets van die trend maar iig niet dat hele 'ik ben niet bang, ik ben geweldig, ik zal jullie te grazen nemen, ik wil koning worden ipv de koning ... erm ... never mind' alstie zichzelf op de borst wil kloppen dan doet hij dat maar thuis in zijn eigen badkamer voor de spiegel.

dus imo is het idee goed, maar de uitvoering toch wat lachwekkend en (dare I say it?) populistisch, deze brief had hij gewoon persoonlijk bij meneer B. af moeten leveren en niet in de krant posten
Hear, hear!!

Nice touch met die varkens !
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_29141341
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dan is er dus ook geen reden om nog eens een open brief in de krant te gaan zetten, wel?

Ipv gewoon een interview te geven zoals andere politici, nee, meneer wilders moet weer opvallen met een "open brief".
Dus nou beschuldig je Wilders ervan op te willen vallen? Politici moeten zovele mogelijk op elkaar lijken en eigenlijk zoveel mogelijk uit de publiciteit blijven, dat is wat je zegt?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_29141363
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:26 schreef SCH het volgende:
Totaal niet:

-Wilders baseert zijn opvatting niet op een overtuiging maar op wat het volk wel horen.
-Mohammed heeft een ideaal en geeft niet om populariteit; bij Wilders is het net andersom
-Wilders lult veel maar doet niks; bij Mohammed is het net andersom.

Op zich zouden wij in de politiek dus veel meer aan Mohammed hebben; jammer dat de beste man er van die eigenaardige opvattingen op nahoudt.
  Moderator dinsdag 26 juli 2005 @ 14:31:14 #165
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_29141379
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:11 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Mensen als Mohammed B. mogen ook de elektrische stoel van het hele volk.

Is er trouwens geen doodstraf mogelijk als Mohammed B. volgens het oorlogsrecht wordt berecht. Er zijn wel europese landen die dat hebben.

Nederland zou dan de oorlog moeten verklaren aan het terrorisme. Mannetjes als B. en de Hofstadgoep kunnen we dan mooi fusilleren.
weet ik eigenlijk niet, volgens mij niet

volgens mij kun je hem geeneens levenslang in de cel smijten onder het oorlogsrecht want hij is krijgsgevangene (vijandelijk combattant) en die moeten zodra de vijandigheden zijn beeindigd worden vrijgelaten ... bovendien moet een krijgsgevangene in de regel beter behandeld worden dan een normale gevangene want het oorlogsrecht ziet ze niet als criminelen maar simpelweg als militairen van de andere kant.

kun je hem voor een tribunaal aanklagen voor moord op een burger maar daar krijg je geen levenslang voor

weet alleen niet welke straf landsverraders krijgen onder het oorlogsrecht

voordeel aan een staat van beleg zou wel zijn dat je dan kans hebt dat er Apache's zo door je straat vliegen
pi_29141403
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:28 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Net alsof Wilders gewapend ten strijde trekt omdat hij vindt dat 'het rechterkamp' beledigd is...
De Groep Wilders lijkt ook erg op een fundamentalistische groepering die Nederland naar de knoppen wil helpen en dmv terroristische acties zichzelf willen opofferen voor een hoger ideaal.

Nu zie ik het ook.
pi_29141415
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:30 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dus nou beschuldig je Wilders ervan op te willen vallen? Politici moeten zovele mogelijk op elkaar lijken en eigenlijk zoveel mogelijk uit de publiciteit blijven, dat is wat je zegt?
Op willen vallen over de rug van een dode! Daar beschuldig ik de "heer" Wilders van! Waar jij de rest vandaan haalt is mij een raadsel...
pi_29141451
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:30 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Totaal niet:

-Wilders baseert zijn opvatting niet op een overtuiging maar op wat het volk wel horen.
-Mohammed heeft een ideaal en geeft niet om populariteit; bij Wilders is het net andersom

Op zich zouden wij in de politiek dus veel meer aan Mohammed hebben; jammer dat de beste man er van die eigenaardige opvattingen op nahoudt.
Mwa, je eigen idaalbeeld laten gelden voor eenieder in de wereld en dat afdwingen middels bedreigingen, geweld en moord?

nee, ook Mohammed is geen geschikte politicus, maar dat zijn er weinig (van de 150 tweede kamerleden)

Waarom doet Wilders niks volgens jou?
(Ik vind dat Wayne Rainey ook verdacht weinig doet met motorfietsen tegenwoordig )
Yeah baby Yeah!
pi_29141454
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:30 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Totaal niet:

Je hebt gelijk. We hebben meer politici nodig die tegenstanders met kogels en messen te lijf gaan en die te dom zijn om tegenstanders verbaal aan te vallen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_29141477
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:33 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. We hebben meer politici nodig die tegenstanders met kogels en messen te lijf gaan en die te dom zijn om tegenstanders verbaal aan te vallen.
Zeg ik dat dan?
  Moderator dinsdag 26 juli 2005 @ 14:34:45 #171
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_29141478
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:25 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Ik dacht dat zo was

mjah ik denk niet dat die figuren zich zo erg aan de regeltjes houden, al had dat ene hollandse meisje het handboek (Syrische?) soldaat uit haar hoofd geleerd naar het schijnt

officieel zouden ze zich voor een aan de vijand gelieerde militie kunnen uitgeven net als het regiment stoottroepen in Nederland tijdens de bezetting ... maar ja deze ventjes zullen wel geen oranje bandjes willen dragen als ze op operatie gaan
pi_29141496
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Op willen vallen over de rug van een dode! Daar beschuldig ik de "heer" Wilders van! Waar jij de rest vandaan haalt is mij een raadsel...
quote:
Duidelijk? Opvallen over de rug van een dode dmv een ingezonden brief mag dus niet, maar door middel van een interview of persconferentie wel. Dat is wat je bedoelt?
pi_29141517
In ieder geval: Mooi, nu kunnen we weer verder. Hoofdstuk Mohammed B. afgesloten.
pi_29141531
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:34 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Zeg ik dat dan?
quote:
Op zich zouden wij in de politiek dus veel meer aan Mohammed hebben;
Ja.
pi_29141543
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:35 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

[..]

Duidelijk? Opvallen over de rug van een dode dmv een ingezonden brief mag dus niet, maar door middel van een interview of persconferentie wel. Dat is wat je bedoelt?
Dat impliceert hij wel, bovendien is Wilders persoonlijk genoemd in een brief van Mo...

Wat hem het recht geeft eenzelfde platform te bewandelen alleen heeft hij daar geen lijk bij nodig om het briefje op achter te laten...
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')