En dat is nou juist het probleem. Het leidt af. En alles dat zo afleidt mag niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:55 schreef junkiesietze het volgende:
Ik heb nou neon onder me scooter weetje...maar t mag niet
Ging laatst 's nachts rijden met me neon aan.. was wel cool, iedereen kijken enzo..
Maar opeens werd ik achtervolgd door een autodus ik gassen en proberen weg te komen... volgens mij toeterde die ook nog maar dat hoorde ik niet goed omdat ik me mp3 speler aanhad.
Uiteindelijk toch weggekomenmaarja... waarom mag neon niet
je bent toch alleen maar beter zichtbaar?
Gisteren bijna een fietser van de sokken gereden, ik had groen en hij rood. Leek erop dat ie zo doortufte, dus ik toeteren.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:09 schreef gammapooka het volgende:
[..]
Dove mensen rijden toch ook auto of brommer?
Die horen het verkeer ook niet.
Zie niet in waarom een mp3 speler dan ook niet mag
Dáár was al een ander topic voor in PUB:quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:37 schreef junkiesietze het volgende:
Ik heb gewoon de mooieste scooter hier...
quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:37 schreef junkiesietze het volgende:
Ik heb gewoon de mooieste scooter hier...
Nee. Want hij dacht ook dat al die mensen die 'm nakeken 'm cool vonden en hij denkt ook nog steeds dat de mensen die 'm hier uitlachen dit doen uit jaloeziequote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:56 schreef Devolution het volgende:
Je had vóór het openen van dit topic al kunnen weten dat je zulke reacties zou krijgen. Waarom dan toch doen?
ja mên, tis droevigquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:19 schreef Metro2005 het volgende:
Dit is nu al het 5e topic over neon onder zo'n rijdende pispot
De echte originele Junkiesietzequote:Op maandag 1 augustus 2005 16:30 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja mên, tis droevig![]()
kan echter niet wachten op z'n volgende topic
Amen, Amenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:31 schreef Computerleek het volgende:
Scooters zijn voor zielige jongens met pet en oorbel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |