quote:Levenslang voor Mohammed B.
AMSTERDAM (ANP) - De rechtbank in Amsterdam heeft Mohammed B. dinsdag tot een levenslange gevangenisstraf veroordeeld. Volgens de rechters is de 27-jarige Amsterdammer van Marokkaanse afkomst schuldig aan de moord op Theo van Gogh op 2 november.
Ook is B. schuldig bevonden aan poging tot moord op een aantal politieagenten en twee omstanders en heeft hij het Tweede-Kamerlid Hirsi Ali belemmerd haar werk als parlementariėr te kunnen doen. Volgens de rechtbank zijn alle misdrijven gepleegd met terroristisch oogmerk.
Het Openbaar Ministerie (OM) had levenslang geėist.
jij moest toch weg??quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:39 schreef Vom het volgende:
Fimopperpo
Ah ok. Dank je!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:36 schreef Vom het volgende:
[..]
Nee in principe zijn de vragen hetzelfde, je moet vooral de sommetjes oefenen die je de vorige keer lastig vond.
Theorievragen daarintegen kunnen nog wel eens verschillen...
hier een biertje azquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:46 schreef Againzender het volgende:
![]()
Globe
Rotweer
Kuttitel
Zo, dat lucht op
dank uquote:
als je mopperen amusant vindt wel ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:55 schreef SCH het volgende:
Is dit het moppentopic?
zie je wel, alles zit tegen!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:58 schreef pfaf het volgende:
Boodschappen doen, ik heb geen kaas meer en ik wil tostie's
klein stukje voor jou manquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:01 schreef 9christensen het volgende:
Ik moet wit brood hebben voor tosti's
kinderwerkquote:
Geen idee, vraag het Mabel?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:19 schreef SCH het volgende:
Hoe maak je een heks zwanger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |