abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:42:49 #51
104871 remlof
Europees federalist
pi_29593385
Ik zie net op de ABC website dat Lost 12 Emmy nominaties heeft:

LOST
• Outstanding Casting for a Drama Series
• Outstanding Directing for a Drama Series
• Outstanding Singe-Camera Picture Editing for a Drama Series
• Outstanding Music Composition for a Series (Dramatic Underscore)
• Outstanding Supporting Actor in a Drama Series – Naveen Andrews
• Outstanding Supporting Actor in a Drama Series – Terry O'Quinn
• Outstanding Drama Series
• Outstanding Sound Editing for a Series
• Outstanding Single-Camera Sound Mixing for a Series
• Outstanding Special Visual Effects for a Series
• Outstanding Writing for a Drama Series (2 noms)

ok, minder dan 'Desperate Housewives' maar toch wel het vermelden waard lijkt mij

hier kan je het ook vinden, de Emmy uitreiking zelf is op 18 september as.
pi_29600649
Die horen ze gewoon allemaal te winnen. Desperate Houswives ...
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 14:17:57 #53
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29602526
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 12:35 schreef VoreG het volgende:
Die horen ze gewoon allemaal te winnen. Desperate Houswives ...
DH
Lost

Ik vind het allebei topseries in hun genre
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zondag 14 augustus 2005 @ 20:21:11 #54
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_29637675
Lost is veel beter
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_29647903
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 00:27 schreef TiMmS het volgende:
Fuckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk, zojuist in sneltreinvaart alle episodes van Lost season 1 gezien. Kostte ons een kleine week in totaal !

WANNEER KOMT SEIZOEN 2 ?!??
Jeez wat een vette serie !!

Kijk ik op verschillende sites is abc in amerika nog maar bij episode 17 ofzo van seizoen 1. FFS gaat dit nog lang duren ?!?!
Wednesday September 21, 2005
Man of Science, Man of Faith

Season Premiere!
// Last.fm
  maandag 15 augustus 2005 @ 13:08:58 #56
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29654171
Net even Lost Revealed gekeken. Niet echt bijzonder, maar toch wel interessant. Interviews met de hoofdpersonen en bedenkers van de serie. Nog geen info over seizoen 2.

Volgens mij moeten ze ook nog beginnen met het filmen omdat ze lieten weten dat ze ongeveer 3 weken voordat het op TV komt beginnen met de opnames.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29654939
ze zijn al begonnen hoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love it when a plan comes together !
pi_29655012
Ik kan niet wachten....

DH was ook erg leuk trouwens, maar Lost is toch net even leuker...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_29656328
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 13:08 schreef PirE het volgende:
Net even Lost Revealed gekeken. Niet echt bijzonder, maar toch wel interessant. Interviews met de hoofdpersonen en bedenkers van de serie. Nog geen info over seizoen 2.
tijdens interview met Damon Lindelof stond er dit als naam:
Damon Lindelhoff
omg, die lui zaten echt te slapen bij Channel4.

Kristen Veitch heet Kristin met een i...

tss. broddelwerk.

[ Bericht 7% gewijzigd door JohnHannibalSmith op 15-08-2005 14:44:53 ]
pi_29662746
Wat ik trouwens ook nog niet snap: wat is de link tussen Rousseau en Ethan. Als zij de baby had gestolen, wat was de connectie dan met Ethan die ook de baby wilde.
pi_29799386
D'r is afgelopen week/weken een special over lost geweest
-edit: geen bestandsnamen svp-

keb um nog niet gezien, zondag maar eens kijken.

[ Bericht 15% gewijzigd door Mike op 20-08-2005 09:44:01 ]
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_29866328
Hoe heette die special?
pi_29867730
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:09 schreef kareltje_de_grote het volgende:
D'r is afgelopen week/weken een special over lost geweest
-edit: geen bestandsnamen svp-

keb um nog niet gezien, zondag maar eens kijken.
Ik heb 'm gezien, leuke samenvatting. Niets nieuws.
// Last.fm
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:49:20 #65
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_29888052
In aflevering 3 van het nieuwe seizoen worden veel vragen beantoord:

At the party, Lindelof disclosed that Episode 3 will be the show everyone will be talking about.

"We go into the hatch in the first episode (airing Sept. 21) and sort of see what's in there, but it isn't really explained to us until the middle of Episode 3," he teased.

"That episode is going to blow away anyone who has ever said, 'You guys don't give enough answers.' "
pi_29888187
ARGH

Het duurt nog zo lang
pi_29888941
Lost is aangeklaagd door iemand die claimt dat het zijn script was ofzo
pi_29889066
Nog maar 30 dagen! Woohoo

"Soap-grad Cynthia Watros is joining the cast of Lost this season as Libby, a mysterious character who may or may not have been in the tail section of Oceanic Flight 815 when it crashed last fall."

"Cynthia Watros will play a newcomer to the island who, in her former life, was a therapist. More layers to her character will be revealed as the season goes on. Watros joins other recent cast additions to "Lost," including Michelle Rodriguez, who joins the second season as Ana-Lucia Cortez, another passenger on doomed Oceanic Airlines flight 815. Also, Adewale Akinnuoye-Agbaje was recently added as the mysterious character Emeka, who suddenly appears on the island."

Cynthia Watros dus, kent iemand haar? Het schijnt trouwens dat 2 series regulars vertrekken, iemand enig idee wie?
pi_29889493
Dit moet haar zijn:
http://www.sitcomsonline.(...)9cynthiaW015-med.jpg

Wat informatie over haar
http://www.tv.com/cynthia(...)ml?q=Cynthia+Watros+
En de shows waarin ze heeft gespeelt (niet erg veel)
http://www.tv.com/cynthia-watros/person/1770/appearances.html

Aflevering 1 heeft trouwens wel een mooie titel
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:47:10 #70
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_29889716
Ja, "Man of Science, Man of Faith"
Zal wel over Jack en Locke gaan denk ik
pi_29898659
Net ook even de special bekeken.... heb echt weer zin gekregen in het 2e seizoen !
Jupiler is goed
pi_29923699
Deze serie is zooooooooooooooo verslavend.

Wel mooi dat het op woensdag wordt uitgezonden. Donderdag downloaden en dan donderdagavond eerst Lost en dan Naruto kijken
Fuck you Jane Austen!
pi_29925348
quote:
'Lost' lawsuit: Writer claims ABC stole his idea
What were you doing in 1977? Anthony Spinner claims he was coming up with the outline for "Lost," which last season became a breakout hit for ABC. Spinner says the network asked him to write a script about a group of plane crash survivors in a jungle 28 years ago for a series that was never made. The Los Angeles man is suing ABC and producer Touchstone for fraud and breach of contract. ABC has not commented on the suit, the third in the past few weeks to be filed against the network. A family is suing ABC after an appearance on "Extreme Makeover: Home Edition" later went awry, while another couple claims ABC stole its concept for the upcoming "Million Dollar Idea."
Altijd als iets succes heeft zal er iemand wel komen met: dat was mijn idee
pi_29926359
quote:
Spinner says the network asked him to write a script about a group of plane crash survivors in a jungle 28 years ago for a series that was never made
En gelukkig is rond dat concept nog nooit eerder een film of serie gemaakt
Fuck you Jane Austen!
pi_29942887
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:31 schreef Boondock_Saint het volgende:

[..]

En gelukkig is rond dat concept nog nooit eerder een film of serie gemaakt
Precies, het is juist de personages en het mysterieuze die Lost tot een succes maken.
pi_29963629
Even een vraagje; Helemaal in het begin was er een dame, donkere huidskleur, had naast Jack in het vliegtuig gezeten, was haar echtgenoot bij de crash kwijtgeraakt maar was er van overtuigd dat hij nog leefde. Wat is er met die dame gebeurd? Dat heb ik óf gemist óf ben ik vergeten.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 17:59:10 #77
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_29964201
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 17:40 schreef Wriker het volgende:
Even een vraagje; Helemaal in het begin was er een dame, donkere huidskleur, had naast Jack in het vliegtuig gezeten, was haar echtgenoot bij de crash kwijtgeraakt maar was er van overtuigd dat hij nog leefde. Wat is er met die dame gebeurd? Dat heb ik óf gemist óf ben ik vergeten.
Niks. Ze werd verder gewoon niet gevolgd.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_29964747
Ze is nog wel een paar keer in de serie voorgekomen, maar haar verhaal is (nog?) niet verteld.
Fuck you Jane Austen!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 18:38:35 #79
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_29965325
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 18:17 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ze is nog wel een paar keer in de serie voorgekomen, maar haar verhaal is (nog?) niet verteld.
Omdat het ook geen hoofdpersonage is.
2000 light years from home
pi_29968642
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 18:38 schreef Merkie het volgende:

[..]

Omdat het ook geen hoofdpersonage is.
"Nog" staat tussen haakjes

Wie weet wat volgend seizoen in petto heeft. Al lijkt de kans dat zij nu ineens een hoofdpersonage zou worden heel klein idd. Ik vind haar iig niet interessant
Fuck you Jane Austen!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 21:04:12 #81
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_29970764
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:11 schreef Boondock_Saint het volgende:

[..]

"Nog" staat tussen haakjes

Wie weet wat volgend seizoen in petto heeft. Al lijkt de kans dat zij nu ineens een hoofdpersonage zou worden heel klein idd. Ik vind haar iig niet interessant
Ze zat er alleen maar in om te te zeggen dat ze denkt dat haar man nog leeft. Het is denk ik nu voor 80% zeker dat er meer overlevenden zijn.
pi_29972354
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 15:47 schreef Darklight het volgende:
Ja, "Man of Science, Man of Faith"
Zal wel over Jack en Locke gaan denk ik
Damn, alleen die titel al geeft me weer zoveel zin in seizoen 2

Hoe heet die special en voegt het iets toe? Het is natuurlijk weer een vrij groot bestand, is het de moeite?
En wat doet de vrouw van Jack op het eiland!?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_29974274
Ik denk ook dat er meer overlevenden zijn

De vrouw van Jack zal wel een soort hallucinatie van hem zijn, gok ik. Net zoals met z'n pa toen. Of misschien dat het eiland met hem communiceert via het beeld van z'n vrouw ofzo
Fuck you Jane Austen!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 22:28:33 #84
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_29974519
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:23 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ik denk ook dat er meer overlevenden zijn

De vrouw van Jack zal wel een soort hallucinatie van hem zijn, gok ik. Net zoals met z'n pa toen. Of misschien dat het eiland met hem communiceert via het beeld van z'n vrouw ofzo
Waar heb je het over? Waarom zou die hallucineren in een flashback?
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 25 augustus 2005 @ 22:37:00 #85
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_29974889
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:28 schreef TC03 het volgende:

[..]

Die zit in de cast van volgend seizoen. Denk zelf dat ze gewoon in een flashback komt.
pi_29980724
Ik kan bijna niet meer wachten....ik wil het volgende seizoen grrr
pi_29988419
die donkere vrouw heet Rose, en ze dacht dat haar man nog leefde, hoewel hij nergens te vinden was, en zijn lichaam ook niet. Ze heeft de rest van s1 niet meegedaan omdat ze ergens een toneelstuk deed, maar voor s2 is ze weer terug in een of enkele afleveringen.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:05:37 #88
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_29990477
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 11:05 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
die donkere vrouw heet Rose, en ze dacht dat haar man nog leefde, hoewel hij nergens te vinden was, en zijn lichaam ook niet. Ze heeft de rest van s1 niet meegedaan omdat ze ergens een toneelstuk deed, maar voor s2 is ze weer terug in een of enkele afleveringen.
Ik zou het erg slapjes vinden als er opeens nog meer overlevenden zijn.
Theoretisch is het mogelijk, want het hele achterstuk van het vliegtuig was afgebroken en wie weet zijn er daar nog mensen van in leven maar ik hoop echt niet dat ze op die manier nieuwe personages aan het verhaal gaan toevoegen...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_29991587
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 00:27 schreef TiMmS het volgende:
Fuckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk, zojuist in sneltreinvaart alle episodes van Lost season 1 gezien. Kostte ons een kleine week in totaal !
dat moet ik dus ook nog doen
pi_29991950
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:05 schreef Molluck het volgende:

[..]

Theoretisch is het mogelijk, want het hele achterstuk van het vliegtuig was afgebroken en wie weet zijn er daar nog mensen van in leven maar ik hoop echt niet dat ze op die manier nieuwe personages aan het verhaal gaan toevoegen...
Er kunnen ook meerdere vliegtuigen zijn neergestort, ze zijn al 1 vliegtuig en 1 boot tegengekomen, dus het is mogelijk.
pi_29993183
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:22:39 #92
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_29997592
Ik kan niet wachten!!!!
opgezegd@fok.nl
pi_30000109
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:28 schreef TC03 het volgende:

[..]

Er stond een stukje terug in dit topic dat de actrice die Jack z'n vrouw speelt ook naar het eiland is gevlogen voor opnames. Als het alleen flashbacks zou betreffen dan had ze wel in de States kunnen blijven
Fuck you Jane Austen!
pi_30006195
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:05 schreef Molluck het volgende:

[..]

waarom zouden er niet meer zijn? we hebben nog niet gezien hoe het voorste stuk van het vliegtuig heel is neergekomen, laat staan van het achterste.
en als je die scene ziet dat ze op die boot op het water gaan zie je dat het eiland super groot is, dus wie weet
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_30011432
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:27 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

waarom zouden er niet meer zijn? we hebben nog niet gezien hoe het voorste stuk van het vliegtuig heel is neergekomen, laat staan van het achterste.
en als je die scene ziet dat ze op die boot op het water gaan zie je dat het eiland super groot is, dus wie weet
Het achterste is niet veel meer van over denk ik. Ze vlogen toch boven zee voordat ze neerstorten op het strand? En in 1 van de eerste afleveringen zag je dus Kate naast die Marshall zitten en vloog die hele achterkant eraf. Lijkt me dus dat die achterkant in zee is gevallen aangezien de voorkant op het strand is neergekomen en een klein deel in het bos.
pi_30012219
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 22:08 schreef Nory het volgende:

[..]

Het achterste is niet veel meer van over denk ik. Ze vlogen toch boven zee voordat ze neerstorten op het strand? En in 1 van de eerste afleveringen zag je dus Kate naast die Marshall zitten en vloog die hele achterkant eraf. Lijkt me dus dat die achterkant in zee is gevallen aangezien de voorkant op het strand is neergekomen en een klein deel in het bos.
tsja het is en blijft lost he, die andere gasten hoorden ook morsdood te zijn
pi_30012478
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 22:28 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

tsja het is en blijft lost he, die andere gasten hoorden ook morsdood te zijn
Hmm, ja dat is waar. En je vergeet het feit dat loslopende ijsberen en fluisterende stemmen ook heel normaal zijn.
pi_30034526
"Michelle Rodriguez joins the cast as a passenger who was in the tail section and who survived elsewhere on the island. The recurring numbers -- on the flight, hatch and lottery ticket -- will become "the driving and fundamental plot point of the second season," Lindelof says."

Er zijn dus idd overlevenden uit het achterste gedeelte...
pi_30035856
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 18:15 schreef Symer het volgende:
"Michelle Rodriguez joins the cast as a passenger who was in the tail section and who survived elsewhere on the island. The recurring numbers -- on the flight, hatch and lottery ticket -- will become "the driving and fundamental plot point of the second season," Lindelof says."

Er zijn dus idd overlevenden uit het achterste gedeelte...
Hmm, erg vreemd dan dat het achterste gedeelte veel verder neergestort is dan de voorkant
pi_30036268
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 19:15 schreef Nory het volgende:

[..]

Hmm, erg vreemd dan dat het achterste gedeelte veel verder neergestort is dan de voorkant
de cockpit lag midden in de jungle, het midden stuk aan het strand, het achterstuk zou aan de andere kant van het eiland kunnen liggen, of in de oceaan gestort en een stukje zwemmen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')