DHquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:35 schreef VoreG het volgende:
Die horen ze gewoon allemaal te winnen. Desperate Houswives...
Wednesday September 21, 2005quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:27 schreef TiMmS het volgende:
Fuckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk, zojuist in sneltreinvaart alle episodes van Lost season 1 gezien. Kostte ons een kleine week in totaal !
WANNEER KOMT SEIZOEN 2 ?!??
Jeez wat een vette serie !!
Kijk ik op verschillende sites is abc in amerika nog maar bij episode 17 ofzo van seizoen 1. FFS gaat dit nog lang duren ?!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
tijdens interview met Damon Lindelof stond er dit als naam:quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:08 schreef PirE het volgende:
Net even Lost Revealed gekeken. Niet echt bijzonder, maar toch wel interessant. Interviews met de hoofdpersonen en bedenkers van de serie. Nog geen info over seizoen 2.
Ik heb 'm gezien, leuke samenvatting. Niets nieuws.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:09 schreef kareltje_de_grote het volgende:
D'r is afgelopen week/weken een special over lost geweest
-edit: geen bestandsnamen svp-
keb um nog niet gezien, zondag maar eens kijken.
Altijd als iets succes heeft zal er iemand wel komen met: dat was mijn ideequote:'Lost' lawsuit: Writer claims ABC stole his idea
What were you doing in 1977? Anthony Spinner claims he was coming up with the outline for "Lost," which last season became a breakout hit for ABC. Spinner says the network asked him to write a script about a group of plane crash survivors in a jungle 28 years ago for a series that was never made. The Los Angeles man is suing ABC and producer Touchstone for fraud and breach of contract. ABC has not commented on the suit, the third in the past few weeks to be filed against the network. A family is suing ABC after an appearance on "Extreme Makeover: Home Edition" later went awry, while another couple claims ABC stole its concept for the upcoming "Million Dollar Idea."
En gelukkig is rond dat concept nog nooit eerder een film of serie gemaaktquote:Spinner says the network asked him to write a script about a group of plane crash survivors in a jungle 28 years ago for a series that was never made
Precies, het is juist de personages en het mysterieuze die Lost tot een succes maken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:31 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
En gelukkig is rond dat concept nog nooit eerder een film of serie gemaakt
Niks. Ze werd verder gewoon niet gevolgd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:40 schreef Wriker het volgende:
Even een vraagje; Helemaal in het begin was er een dame, donkere huidskleur, had naast Jack in het vliegtuig gezeten, was haar echtgenoot bij de crash kwijtgeraakt maar was er van overtuigd dat hij nog leefde. Wat is er met die dame gebeurd? Dat heb ik óf gemist óf ben ik vergeten.
Omdat het ook geen hoofdpersonage is.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:17 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ze is nog wel een paar keer in de serie voorgekomen, maar haar verhaal is (nog?) niet verteld.
"Nog" staat tussen haakjesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat het ook geen hoofdpersonage is.
Ze zat er alleen maar in om te te zeggen dat ze denkt dat haar man nog leeft. Het is denk ik nu voor 80% zeker dat er meer overlevenden zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:11 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
"Nog" staat tussen haakjes![]()
Wie weet wat volgend seizoen in petto heeft. Al lijkt de kans dat zij nu ineens een hoofdpersonage zou worden heel klein idd. Ik vind haar iig niet interessant![]()
Damn, alleen die titel al geeft me weer zoveel zin in seizoen 2quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:47 schreef Darklight het volgende:
Ja, "Man of Science, Man of Faith"
Zal wel over Jack en Locke gaan denk ik
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:23 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ik denk ook dat er meer overlevenden zijn
De vrouw van Jack zal wel een soort hallucinatie van hem zijn, gok ik. Net zoals met z'n pa toen. Of misschien dat het eiland met hem communiceert via het beeld van z'n vrouw ofzo
Die zit in de cast van volgend seizoen. Denk zelf dat ze gewoon in een flashback komt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waar heb je het over?Waarom zou die hallucineren in een flashback?
Ik zou het erg slapjes vinden als er opeens nog meer overlevenden zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:05 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
die donkere vrouw heet Rose, en ze dacht dat haar man nog leefde, hoewel hij nergens te vinden was, en zijn lichaam ook niet. Ze heeft de rest van s1 niet meegedaan omdat ze ergens een toneelstuk deed, maar voor s2 is ze weer terug in een of enkele afleveringen.
dat moet ik dus ook nog doenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:27 schreef TiMmS het volgende:
Fuckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk, zojuist in sneltreinvaart alle episodes van Lost season 1 gezien. Kostte ons een kleine week in totaal !
Er kunnen ook meerdere vliegtuigen zijn neergestort, ze zijn al 1 vliegtuig en 1 boot tegengekomen, dus het is mogelijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:05 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik zou het erg slapjes vinden als er opeens nog meer overlevenden zijn.
Theoretisch is het mogelijk, want het hele achterstuk van het vliegtuig was afgebroken en wie weet zijn er daar nog mensen van in leven maar ik hoop echt niet dat ze op die manier nieuwe personages aan het verhaal gaan toevoegen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
Er stond een stukje terug in dit topic dat de actrice die Jack z'n vrouw speelt ook naar het eiland is gevlogen voor opnames. Als het alleen flashbacks zou betreffen dan had ze wel in de States kunnen blijvenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waar heb je het over?Waarom zou die hallucineren in een flashback?
waarom zouden er niet meer zijn? we hebben nog niet gezien hoe het voorste stuk van het vliegtuig heel is neergekomen, laat staan van het achterste.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:05 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik zou het erg slapjes vinden als er opeens nog meer overlevenden zijn.
Theoretisch is het mogelijk, want het hele achterstuk van het vliegtuig was afgebroken en wie weet zijn er daar nog mensen van in leven maar ik hoop echt niet dat ze op die manier nieuwe personages aan het verhaal gaan toevoegen...
Het achterste is niet veel meer van over denk ik. Ze vlogen toch boven zee voordat ze neerstorten op het strand? En in 1 van de eerste afleveringen zag je dus Kate naast die Marshall zitten en vloog die hele achterkant eraf. Lijkt me dus dat die achterkant in zee is gevallen aangezien de voorkant op het strand is neergekomen en een klein deel in het bos.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
waarom zouden er niet meer zijn? we hebben nog niet gezien hoe het voorste stuk van het vliegtuig heel is neergekomen, laat staan van het achterste.
en als je die scene ziet dat ze op die boot op het water gaan zie je dat het eiland super groot is, dus wie weet
tsja het is en blijft lost he, die andere gasten hoorden ook morsdood te zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:08 schreef Nory het volgende:
[..]
Het achterste is niet veel meer van over denk ik. Ze vlogen toch boven zee voordat ze neerstorten op het strand? En in 1 van de eerste afleveringen zag je dus Kate naast die Marshall zitten en vloog die hele achterkant eraf. Lijkt me dus dat die achterkant in zee is gevallen aangezien de voorkant op het strand is neergekomen en een klein deel in het bos.
Hmm, ja dat is waar. En je vergeet het feit dat loslopende ijsberen en fluisterende stemmen ook heel normaal zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tsja het is en blijft lost he, die andere gasten hoorden ook morsdood te zijn
Hmm, erg vreemd dan dat het achterste gedeelte veel verder neergestort is dan de voorkantquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:15 schreef Symer het volgende:
"Michelle Rodriguez joins the cast as a passenger who was in the tail section and who survived elsewhere on the island. The recurring numbers -- on the flight, hatch and lottery ticket -- will become "the driving and fundamental plot point of the second season," Lindelof says."
Er zijn dus idd overlevenden uit het achterste gedeelte...
de cockpit lag midden in de jungle, het midden stuk aan het strand, het achterstuk zou aan de andere kant van het eiland kunnen liggen, of in de oceaan gestort en een stukje zwemmenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:15 schreef Nory het volgende:
[..]
Hmm, erg vreemd dan dat het achterste gedeelte veel verder neergestort is dan de voorkant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |