abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 juli 2005 @ 10:13:30 #1
21894 tHaBuZ
Forever Duin ( dune.de )
pi_29135164

De serie, het verhaal

Lost is een nieuwe serie die momenteel bezig is in zowel de Verenigde Staten als in Nederland. Wel loopt de VS voor op Nederland. Simpelweg door het feit dat de serie eerder is begonnen in de VS dan in Nederland. Lost gaat over een 40-tal mensen die een vliegtuigramp/crash hebben overleefd en op een (zo lijkt het) onbewoond eiland terechtkomen. Dit klinkt misschien wat cliché maar dat is het totaal niet. Het verhaal zit vol geweven met verfijnde character-opbouwing, plotten, mysterieën en meer vreemde dingen. Niet is wat het lijkt, en alles kan met elkaar te maken hebben.

De hoofdpersonen

Wanneer Lost van de grond komt, en een aantal afleveringen verder is, zijn er veertien hoofdpersonen. Dit getal is aan een wijziging toe na een bepaald aantal afleveringen, maar voor de 'beginners' nemen we gewoon de standaard aantal personages.

Jack
Hij is een dokter. De enige dokter op het eiland. Hij helpt iedereen die ziek/zwak/gewond is, en wordt hierdoor min of meer de leider van de groep. Daarbij bezit hij enorm veel communicatieve vaardigheden waardoor hij met de meeste van de groep goed kan opschieten.

Kate
Zij is een beeldschone vrouw. Toch heeft ze wel een verleden. Ze is namelijk voortvluchtig. Ze reisde namelijk met een US Marshall toen het vliegtuig crashde.

Charlie
Hij is een bassist voor een bekende band 'Drive Shaft'. Helaas zit hij aan de drugs wat hem soms in een verwarde situatie brengt.

Hurley
Hij is erg dik. Bevriend met iedereen. Niet beroerd om te helpen. Totdat hij bloed ziet. Daar kan hij namelijk niet tegen. En dat breekt hem soms wel eens op. Een stopwoordje bij hem is:'dude'. Dit zal je hem constant horen zeggen.

Boone
Hij is de broer van Shannon. Hij let erg veel op zijn zus. Hij was werkzaam als 'lifeguard' maar moest uiteindelijk zijn zus uit Australie ophalen. Hij, of zijn familie, is erg rijk.

Shannon
Zij is de zus van Boone. Ze is een stereotype verwend kind. Te lui om te helpen, en enkel aan zichzelf denkend. Ze is er van overtuigd dat men snel gered zal worden.

Michael
Hij is de vader van Walt. Hij is naar Australie gekomen om de voogdijschap over Walt te krijgen. Hij heeft zijn zoon een aantal jaren niet meer gezien.

Walt
Hij is de zoon van Michael's. Walt is 9 jaar oud. Hij had een moeder, maar die is dood gegaan. Daarom reist hij nu met Michaeal. Hij heeft ook een hond: Vincent.

Sayid
Hij is een voormalig lid van de Iraqi Republican Guard. Hij heeft gevochten in de Golf Oorlog. Hij is erg goed met electronica.

Sawyer
Hij is een temperament-vol persoon. Niet op zijn mondje gevallen, en nooit bang voor niets en niemand. Verzamelt spullen van slachtoffers van de crash, en verhandeld deze. Hierdoor is hij niet echt geliefd.

Locke
Hij is een mysterieuze man. Ontzettend goed op de hoogte van 'survival' technieken. Is niet echt spraakzaam.

Jin
Hij is een Koreaan. Praat totaal geen Engels, en houdt zich enkel bezig met zichzelf en zijn vrouw Sun. Hierdoor wordt het tweetal niet in de groep opgenomen..

Sun
Zij is ook een Koreaan, en de vrouw van Jin. Zoekt wel contact met de rest van de groep, maar dit wordt niet gewaardereerd door haar man.

Afleveringen - Episodes

* Pas op! Aangezien men in de VS verder is dan in Nederland, en deze samenvattingen zijn gebasseerd op de Amerikaanse releases, kan er voor de Nederlandse kijker informatie in staan die hij misschien niet wilt weten. Bij deze; je bent gewaarschuwd

Episode 01: Pilot (Pt 1 of 2)

Out of the blackness the first thing Jack (Matthew Fox) senses is pain. Then burning sun. A Bamboo forest. Smoke. Screams. With a rush comes the horrible awareness that the plane he was on tore apart in mid-air and crashed on a Pacific island. From there it's a blur, as his doctor's instinct kicks in: people need his help. Stripped of everything, the 48 survivors scavenge what they can from the plane for their survival. Some panic. Some pin their hopes on rescue. A few find inner strength they never knew they had—like Kate (Evangeline Lilly) who, with no medical training, suddenly finds herself suturing the doctor's wounds. The band of friends, family, enemies and strangers must work together against the cruel weather and harsh terrain. But the intense howls of the mysterious creatures stalking the jungle fill them all with fear. Fortunately, thanks to the calm leadership of quick-thinking Jack and level-headed Kate, they have hope. But even heroes have secrets, as the survivors will come to learn.

Episode 02: Pilot (Pt 2 of 2)

The discovery of a transceiver among the plane's wreckage and the thought that rescue could be imminent temporarily raises the castaways' spirits. And the island's mysteries continue to baffle with the discovery of handcuffs, a gun and an animal that shouldn't be able to survive in a tropical climate.

Episode 03: Tabula Rasa

Jack and Hurley discover an alarming secret about Kate, as the marshal's life hangs in the balance. Meanwhile Kate, Charlie, Sawyer, Sayid, Boone and Shannon ponder the island's mysteries they've uncovered and worry that telling the other survivors will cause panic, and Locke's befriending of Walt disturbs Michael.

Episode 04: Walkabout

Survivors are jolted awake in the middle of the night when wild island beasts invade the beach encampment. Kate and Michael join the mysterious Locke on a hunt for food - and a shocking secret about Locke is revealed. Meanwhile, some survivors are horrified by Jack's plan for the dead bodies still scattered among the wreckage, and Jack sees someone in the jungle who might not have been on the plane. Also, Jack flashes back at 12 years old, to find himself on the playground in an altercation with a bully, who ultimately beats him up, and later learns a life lesson from his father.

Episode 05: White Rabbit

Jack is near delirious from lack of sleep and struggles to overcome the haunting events that brought him to Australia and, subsequently, to the island. Meanwhile, Boone gets caught in a treacherous riptide, the pregnant Claire's health takes a bad turn, and a thief may have stolen the last bottles of water.

Episode 06: House of the Rising Sun

Walt and the others are shocked when Michael is brutally beaten, but only the non-English-speaking Jin and Sun know the truth behind the attack. Meanwhile Kate, Jack, Sawyer and Sayid argue about where the survivors should camp -- on the beach, where they're more likely to be seen, or in a remote inland valley where fresh water abounds; and Locke discovers Charlie's secret.

Episode 07: The Moth

Charlie begins a painful journey of withdrawal from drugs, surprisingly aided by Locke, whose true motive for helping Charlie is a mystery. Meanwhile, survivors struggle to find and free Jack when he's buried alive in a cave collapse, and someone might be secretly thwarting Sayid, Kate, and Boone when they enact a plan to find the source of the French transmission.

Episode 08: Confidence Man

When Shannon suffers an asthma attack, Jack and Sayid realize brutality might be the only way to convince Sawyer to relinquish the life-saving medicine he's hoarding. Meanwhile, Sun struggles to decide if she'll obey husband Jin's orders to stay out of others' affairs, and Kate uncovers some shocking secrets about Sawyer.

Episode 09: Solitary

Sayid's life is placed in grave danger after he stumbles upon the source of the mysterious French transmission. Meanwhile, Hurley has a ridiculous plan to make life on the island a little more civilized - and it just might work.

Episode 10: Raised by Another

Jack, Kate and Charlie wonder if Claire's disturbing nightmares might be coming true to threaten her life and the life of her unborn child, and a missing castaway returns with frightening news about what lies just beyond the mountains.

Episode 11: All the Best Cowboys Have Daddy Issues

Survivors wonder why Charlie and the pregnant Claire have been abducted - and by whom - and a search party ventures into the treacherous jungle to try to find and rescue the missing duo. Meanwhile, inner-demons about his father resurface for Jack, and Boone and Locke discover another island mystery.

Episode 12: Whatever the Case May Be

Jack, Kate and Sawyer fight over possession of a newly discovered locked metal briefcase which might contain insights into Kate's mysterious past. Meanwhile, Sayid asks a reluctant Shannon to translate notes he took from the French woman, a rising tide threatens to engulf the fuselage and the entire beach encampment, and Rose and a grieving Charlie tentatively bond over Claire's baffling disappearance.

Episode 13: Hearts and Minds

When Locke learns that Boone wants to tell their "secret" to Shannon, Shannon's life is placed in sudden peril, and the shocking truth about her past with Boone is revealed. Meanwhile, Kate is puzzled by Sun's mysterious behavior, and a hungry Hurley must repay a debt to Jin.

Episode 14: Special

Violence ensues and a mysterious island beast makes a re-appearance when Michael and Locke clash over Walt's upbringing. Meanwhile, Charlie is tempted to read the missing Claire's diary, and Sayid enlists Shannon to help decipher the French woman's map.

Episode 15: Homecoming

After the missing Claire returns with no recollection of what has happened since before the doomed flight of Oceanic 815, Jack and Locke formulate a plan of defense against her kidnapper, the mysterious Ethan, who threatens to kill off the other survivors unless Claire is returned to him.

Episode 16: Outlaws

Kate and Sawyer divulge dark secrets to each other while tracking a renegade boar that Sawyer swears is purposely harassing him. Meanwhile, Hurley and Sayid worry that Charlie is losing it after his brush with death, and a shocking, prior connection between Sawyer and Jack is revealed.

Episode 17: ...In Translation

When the raft the survivors have been building mysteriously burns down, Michael is convinced that Jin is responsible for the sabotage, which only further escalates their rivalry. Meanwhile, Sun stuns her fellow survivors with a surprising revelation, and Boone gives Sayid a warning about Shannon.

Episode 18: Numbers

When Hurley becomes obsessed with the French woman and heads into the jungle to find her, Jack, Sayid and Charlie have no choice but to follow. Meanwhile, Locke asks Claire to help build a mysterious item.

Episode 19: Deus Ex Machina

Locke begins to suffer physical difficulties as he and Boone try to find a way into the hatch; Jack is reluctant to offer assistance when Sawyer begins to experience excruciating headaches.

Episode 20: Do No Harm

Claire goes into labor while a helpless Charlie goes into panic mode. Meanwhile Locke is missing, Jack tends to a wounded survivor and Sayid presents Shannon with a romantic surprise.

Episode 21: The Greater Good

After burying one of their own, tempers flare as the castaways' suspicions of each other grow -- and an unlikely survivor vows revenge. Meanwhile, Claire and Charlie struggle to calm her newborn.

Episode 22: Born to Run

Jack suspects foul play when Michael becomes violently ill while building the raft. Meanwhile a secret from Kate's past is revealed, the mysterious hatch is shown to a few of the survivors, and Walt gives Locke a warning.

Episode 23: Exodus (Part 1 of 3)

The French woman -- Rousseau -- shocks the survivors by showing up with a dire warning about "the others." Meanwhile, Michael and Jin ready the raft for sailing.

Linkjes

http://www.tvtome.com/Lost/http://www.imdb.com/title/tt0411008/
http://abc.go.com/primetime/lost/
http://www.lost-tv.com/
http://www.thefuselage.com/

(OP overgenomen uit Deeltje 6 by Stretto)
"Je leeft maar 1 keer.... daarom ben ik ook zo voorzichtig" | Nothing worth having comes easy
  dinsdag 26 juli 2005 @ 10:15:05 #2
21894 tHaBuZ
Forever Duin ( dune.de )
pi_29135191
Game on! Als iemand nog toevoegingen heeft voor de OP hoor ik het wel
"Je leeft maar 1 keer.... daarom ben ik ook zo voorzichtig" | Nothing worth having comes easy
pi_29135701
En hier verder

http://forums.go.com/abc/oceanic/thread?threadID=463024
Mooi topic met zo'n beetje alle informatie over wat voor mysterieuze zaken zich hebben voorgedaan in de serie.
-
pi_29137002
hmm, exodus 2 is toch ook al geweest.... dat ze op zee zitte
pi_29137149
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 11:40 schreef Kondros het volgende:
hmm, exodus 2 is toch ook al geweest.... dat ze op zee zitte
Seizoen 1 is allang voorbij, in September begint seizoen 2 in Amerika
pi_29137530
Ik hoop dat we weer snel kunnen gaan kijken
pi_29138517
September pas
pi_29141047
Hmm, ik ben nu Seizoen 1 nog aan het kijken.. Maar morgen moet ik heel seizoen 1 wel gezien hebben Echt een toffe serie..

Hoeveel seizoenen komen er eigenlijk nog van Lost? Toch niet nog tig seizoenen, want dat kan ik niet aan Al die vragen en geen antwoorden..
pi_29151091
Het is officieel:
Wednesday, September 21
9:00-10:00 p.m. “Lost”

bron: ABC press release met de air dates van het nieuwe seizoen.
I love it when a plan comes together !
pi_29151175
Nog 2mnden dus
  dinsdag 26 juli 2005 @ 21:29:42 #11
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_29153247
hmm de laatste ep. van S1 lijkt (is? ) alweer zoooooo lang geleden!
Seriously!?
pi_29154773
Waarom staat Claire niet in de OP?
  dinsdag 26 juli 2005 @ 22:55:49 #13
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_29155349
En Hurley!
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 23:28:32 #14
21894 tHaBuZ
Forever Duin ( dune.de )
pi_29156135
Schrijf snel een mooi stukje en ik zet het in de OP erbij
  woensdag 27 juli 2005 @ 12:13:13 #15
37921 FremantleDockers
<enter subtitle>
pi_29166481
Hoe lang duurt het normaal na de us-uitzending dat ze online verschijnen?

&lt;enter signature&gt;
pi_29171702
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 12:13 schreef FremantleDockers het volgende:

Een paar uur.
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
pi_29171829
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 12:13 schreef FremantleDockers het volgende:

Woensdagavond wordt het in de US uitgezonden, zelfde nacht kun je ze downen, vanaf een uurtje of 4 geloof ik
pi_29235558
Heel seizoen 1 nu ook bekeken, wat een mooi eind Wel jammer van dat open einde, maarja. Kan nu al niet wachten tot september
pi_29316620
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 20:22 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Het is officieel:
Wednesday, September 21
9:00-10:00 p.m. “Lost”

bron: ABC press release met de air dates van het nieuwe seizoen.

Ik ben benieuwd wat de van CSI overgekomen producent Steven Maeda gaat betekenen voor de show

Het filmen is 28 juli begonnen trouwens

[ Bericht 6% gewijzigd door wolfrolf op 01-08-2005 13:42:58 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_29331882
Er komen een 2tal nieuwe personages naar voren in seizoen 2

http://www.tv.com/story/story.html&story_id=501

Adewale Akinnuoye-Agbaje

Ook wel bekend als Simon adebesi uit OZ , Wat een geweldige rol was (Congo en The mummy zit ie ook in )

En

Michelle Rodruiguez

Waar ik zelf niet zo gek van ben omdat ze alleen maar in kutfilms zit

Heb er nu al zin aan

21 september pas weer
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_29340882
21 september
Ik heb mijn vriendin ook geinfecteerd met het lost virus
pi_29362550
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:39 schreef marciemarcs het volgende:
21 september
Ik heb mijn vriendin ook geinfecteerd met het lost virus
Bij mij wil het nog niet zo lukken
pi_29362680
Ik heb de 7 delen van dit topic niet doorgelezen dus misschien een domme vraag, maar komt het vervolg van Lost nou nog op de Nederlandse buis of zijn we sowieso op downloaden aangewezen? En waar is NET5 (?) gestopt, waren ze al aan het eind van seizoen 1, of zijn ze eerder gestopt? Ik heb een aantal afleveringen gemist geloof ik, en dan ben je dus redelijk de lul bij deze serie.
  Moderator dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:36:34 #25
5428 crew  miss_sly
pi_29362774
De hele eerste serie is reeds te bestellen op dvd via bijvoorbeeld www.cdwow.com
Wel alleen region 1, dus je moet een regiovrije dvd-speler hebben, dus helaas kan ik ze zelf niet bestellen
Je kunt reserveren en op 6 september wordt het verstuurd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_29383870
Rodriguez ? Lol, leuke meid hoor maar ze lijkt me nou niet echt fantastisch in een serie als Lost, vind het altijd beetje een manwijf
  woensdag 3 augustus 2005 @ 09:38:58 #27
104871 remlof
Europees federalist
pi_29383903
21 sept alweer? yaaay
(verkapte tvp)
pi_29385143
http://www11.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=20576
Die ga ik dus zeker kopen

En BTW, hoe zouden die nieuwe in het verhaal komen
pi_29386215
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 09:36 schreef truSteh het volgende:
Rodriguez ? Lol, leuke meid hoor maar ze lijkt me nou niet echt fantastisch in een serie als Lost, vind het altijd beetje een manwijf
Ik zag haar van het weekend bij Punk'd! Kwaaaad dat ze werd, niet normaal!
pi_29387632
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:45 schreef tonks het volgende:
http://www11.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=20576
Die ga ik dus zeker kopen

En BTW, hoe zouden die nieuwe in het verhaal komen
Is op tvtome . te lezen die griet zit achterin dat vliegtuig .
en die neger liep der volgens mij al rond
pi_29387670
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:29 schreef Nory het volgende:

[..]

Ik zag haar van het weekend bij Punk'd! Kwaaaad dat ze werd, niet normaal!
Tis dan ook een manwijf aan der houding te zien
pi_29392566
Maar Michelle Rodriguez heeft al in Lost gespeeld Nu herinner ik het me weer. In Exodus: deel 1 praatte ze op het vliegveld met Jack. Zij bestelde een Gin Tonic, als ik het me goed herinner..
pi_29401631
Ok maar dat stelde niet veel voor, als ze op het eiland dus zit zal ze waarschijnlijk toch wel een semi-belangrijke rol spelen, en ik vind dat ze beter past in de dingen die ze deed, fast and the furious, resident evil enzo, van die mannelijke rollen zegmaar

Vind er totaal niet in Lost passen, maarja wie weet
pi_29403539
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:58 schreef Nory het volgende:
Maar Michelle Rodriguez heeft al in Lost gespeeld Nu herinner ik het me weer. In Exodus: deel 1 praatte ze op het vliegveld met Jack. Zij bestelde een Gin Tonic, als ik het me goed herinner..
Dat was toch niet Michelle Rodriguez

-edit-

"Exodus: Part 1" Episode: #1.23 - 18 May 2005
Wendy Braun .... Jenna
Kylie Dragna .... Charlotte
Robert Frederick .... Jeff
Mira Furlan .... Danielle Rousseau
Chard Hayward .... Aussie Official
Fredric Lehne .... Marshal (as Fredric Lane)
Madison .... Vincent
Michelle Rodriguez .... Ana-Lucia Cortez
Daniel Roebuck .... Leslie Arzt
Ruz Rusden .... Airport Cop
Kevin E. West .... Calderwood

Ah toch wel

[ Bericht 30% gewijzigd door VoreG op 03-08-2005 20:40:28 ]
pi_29407317
Ik dacht dat het ook eerst iemand anders was, totdat ik het zag op imdb
pi_29420980
tvp
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 02:57:11 #37
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_29437382
Namen eerste 3 episodes season 2:
quote:
Episode One:
"Man of Science, Man of Faith" written by Damon Lindelof

Episode Two:
"Adrift" written by Steven Maeda & Leonard Dick

Episode Three:
"Orientation" written by Javier Grillo-Marxuach & Craig Wright
- and this is only the beginning!
2000 light years from home
pi_29443076
De 1e gaat dus over jack, de 2e over Sawyer en chinatown

de 3e
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 04:24:02 #39
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_29459917
Briljante serie!
Zojuist het slot van seizoen 1 gezien.
Heerlijk!

Wát ook weer een cliffhanger zeg!

Die Kate, what a dish, !
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_29461578
Ik kan haast niet wachten!
Ik ga voordat seizoen 2 begint maar even een Lost marathon inlassen om mijn geheugen op te frissen
pi_29485309
Ik heb eindelijk de kans gehad om de laatste afleveringen van seizoen 1 te zien. En de laatste aflevering was echt geweldig. Als je zo een einde kan maken die zoveel vragen oproept dan ben je een hele goede scriptschrijver. Gaat Charlie weer drugs gebruiken, wie heeft walter, wat zit er in het luik, hoe kwam dat vuur aan, waar zijn de andere overlevenden, wat is toch dat 'ding', wat bewaakt het
geweldig. Een topserie die het waardig is om op DVD te kopen. Ik ben benieuwd wat het budget per aflevering van Lost is.
  zondag 7 augustus 2005 @ 13:56:49 #43
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_29485448
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 13:47 schreef Aryan_S het volgende:
Ik heb eindelijk de kans gehad om de laatste afleveringen van seizoen 1 te zien. En de laatste aflevering was echt geweldig. Als je zo een einde kan maken die zoveel vragen oproept dan ben je een hele goede scriptschrijver. Gaat Charlie weer drugs gebruiken, wie heeft walter, wat zit er in het luik, hoe kwam dat vuur aan, waar zijn de andere overlevenden, wat is toch dat 'ding', wat bewaakt het
geweldig. Een topserie die het waardig is om op DVD te kopen. Ik ben benieuwd wat het budget per aflevering van Lost is.
En vooral: wat betekenen de nummers?
pi_29487395
Ja dat ook. En ik vraag me af of er een connectie is met Aliens en het eiland. En waar komen de ijsberen vandaan? Ik vraag me ook af of ze Walter hebben meegenomen om zijn speciale gave (die nog niet echt tot uiting is gebracht in seizoen 1) of om een andere reden.
En verder kun je je ook afvragen waarom het vliegtuig daar is gecrasht: komt het door Hurley, omdat hij altijd ongeluk heeft, of de baby van Claire, of het geloof in het lot door Locke.

En wat gaan ze in seizoen 2 doen met de flashbacks? Bij Locke, Kate en Jack kunnen die flashbacks gewoon doorgaan. Maar wat doen ze bij Hurley of Michael?

[ Bericht 15% gewijzigd door Aryan_S op 07-08-2005 17:32:50 ]
  zondag 7 augustus 2005 @ 18:29:26 #45
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_29489399
Kan echt niet wachten, 21 september was het toch?
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 7 augustus 2005 @ 18:35:49 #46
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_29489481
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 18:29 schreef TC03 het volgende:
Kan echt niet wachten, 21 september was het toch?
Ja, 21e in USA, 22e rest van de wereld
  zondag 7 augustus 2005 @ 18:40:34 #47
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_29489541
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 18:35 schreef Darklight het volgende:

[..]

Ja, 21e in USA, 22e rest van de wereld
Hehe. Hopen dat mijn rooster een beetje gunstig uitvalt. Vorig jaar een tussenuur gehad. 's Ochtends weg, Lost downloaden, in tussenuur kijken en weer naar school.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_29503940
Ik download er altijd een paar en kijk ze dan achter elkaar (max. 3). Dat is vooral beter als je van die cliffhangers heb bij bijna elke aflevering. Ook bij 24 is dat zo.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:27:48 #49
57506 TiMmS
The Core Supremacy !
pi_29592997
Fuckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk, zojuist in sneltreinvaart alle episodes van Lost season 1 gezien. Kostte ons een kleine week in totaal !

WANNEER KOMT SEIZOEN 2 ?!??
Jeez wat een vette serie !!

Kijk ik op verschillende sites is abc in amerika nog maar bij episode 17 ofzo van seizoen 1. FFS gaat dit nog lang duren ?!?!
"Zelfoverschatting is het immuunsysteem van de menselijke psyche" Maassen, 2009
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:32:15 #50
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_29593121
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 00:27 schreef TiMmS het volgende:
Fuckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk, zojuist in sneltreinvaart alle episodes van Lost season 1 gezien. Kostte ons een kleine week in totaal !

Kijk ik op verschillende sites is abc in amerika nog maar bij episode 17 ofzo van seizoen 1. FFS gaat dit nog lang duren ?!?!
Weenie op welke sites je kijkt maar season 1 is allang afgelopen. En als je nou een klein beetje omhoog scrollt zie je het antwoord op je vraag.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:42:49 #51
104871 remlof
Europees federalist
pi_29593385
Ik zie net op de ABC website dat Lost 12 Emmy nominaties heeft:

LOST
• Outstanding Casting for a Drama Series
• Outstanding Directing for a Drama Series
• Outstanding Singe-Camera Picture Editing for a Drama Series
• Outstanding Music Composition for a Series (Dramatic Underscore)
• Outstanding Supporting Actor in a Drama Series – Naveen Andrews
• Outstanding Supporting Actor in a Drama Series – Terry O'Quinn
• Outstanding Drama Series
• Outstanding Sound Editing for a Series
• Outstanding Single-Camera Sound Mixing for a Series
• Outstanding Special Visual Effects for a Series
• Outstanding Writing for a Drama Series (2 noms)

ok, minder dan 'Desperate Housewives' maar toch wel het vermelden waard lijkt mij

hier kan je het ook vinden, de Emmy uitreiking zelf is op 18 september as.
pi_29600649
Die horen ze gewoon allemaal te winnen. Desperate Houswives ...
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 14:17:57 #53
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29602526
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 12:35 schreef VoreG het volgende:
Die horen ze gewoon allemaal te winnen. Desperate Houswives ...
DH
Lost

Ik vind het allebei topseries in hun genre
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zondag 14 augustus 2005 @ 20:21:11 #54
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_29637675
Lost is veel beter
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_29647903
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 00:27 schreef TiMmS het volgende:

Wednesday September 21, 2005
Man of Science, Man of Faith

Season Premiere!
// Last.fm
  maandag 15 augustus 2005 @ 13:08:58 #56
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29654171
Net even Lost Revealed gekeken. Niet echt bijzonder, maar toch wel interessant. Interviews met de hoofdpersonen en bedenkers van de serie. Nog geen info over seizoen 2.

Volgens mij moeten ze ook nog beginnen met het filmen omdat ze lieten weten dat ze ongeveer 3 weken voordat het op TV komt beginnen met de opnames.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29654939
ze zijn al begonnen hoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_29655012
Ik kan niet wachten....

DH was ook erg leuk trouwens, maar Lost is toch net even leuker...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_29656328
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 13:08 schreef PirE het volgende:
Net even Lost Revealed gekeken. Niet echt bijzonder, maar toch wel interessant. Interviews met de hoofdpersonen en bedenkers van de serie. Nog geen info over seizoen 2.
tijdens interview met Damon Lindelof stond er dit als naam:
Damon Lindelhoff
omg, die lui zaten echt te slapen bij Channel4.

Kristen Veitch heet Kristin met een i...

tss. broddelwerk.

[ Bericht 7% gewijzigd door JohnHannibalSmith op 15-08-2005 14:44:53 ]
pi_29662746
Wat ik trouwens ook nog niet snap: wat is de link tussen Rousseau en Ethan. Als zij de baby had gestolen, wat was de connectie dan met Ethan die ook de baby wilde.
pi_29799386
D'r is afgelopen week/weken een special over lost geweest
-edit: geen bestandsnamen svp-

keb um nog niet gezien, zondag maar eens kijken.

[ Bericht 15% gewijzigd door Mike op 20-08-2005 09:44:01 ]
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_29866328
Hoe heette die special?
pi_29867730
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:09 schreef kareltje_de_grote het volgende:
D'r is afgelopen week/weken een special over lost geweest
-edit: geen bestandsnamen svp-

keb um nog niet gezien, zondag maar eens kijken.
Ik heb 'm gezien, leuke samenvatting. Niets nieuws.
// Last.fm
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:49:20 #65
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_29888052
In aflevering 3 van het nieuwe seizoen worden veel vragen beantoord:

At the party, Lindelof disclosed that Episode 3 will be the show everyone will be talking about.

"We go into the hatch in the first episode (airing Sept. 21) and sort of see what's in there, but it isn't really explained to us until the middle of Episode 3," he teased.

"That episode is going to blow away anyone who has ever said, 'You guys don't give enough answers.' "
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')