Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Daarnaast bestaat de band overigens nog steeds; tenminste, weer sinds 1980, nadat de zanger een filnk aantal jaar een (vooral in het buitenland) succesvolle solocarriėrre had als discozanger; zij het op een laag pitje. In 1995 kwam hun laatste plaat uit. Ze spelen regelmatig op Gouwe Ouwe feestjes.
[ Bericht 34% gewijzigd door belsen op 26-07-2005 15:32:56 ]
Geef angst en haat een stem Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende: Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
Middag heren, daar ben ik weer eens. De perikelen met scarlet zijn nog niet voorbij. Dus ben nog steeds weinig online. kan ik misschien weer eens een puntje scoren
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende: Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.