Oei, wat een koude wind, heeft iemand de koelkast opengezet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:25 schreef ranja het volgende:
Grobbel ga eens klagen over die vragen van Z... allemaal indiemannetjes
mwah dat laten leven moet je tegen grobbel zeggenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:26 schreef belsen het volgende:
[..]
Oei, wat een koude wind, heeft iemand de koelkast opengezet.
Leven en laten leven, slide and let it go...
Het is de opper-shoegazer ranja!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:25 schreef ranja het volgende:
Grobbel ga eens klagen over die vragen van Z... allemaal indiemannetjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:28 schreef ranja het volgende:
[..]
mwah dat laten leven moet je tegen grobbel zeggen
Maakt mij niet uit hoor, maar waarom Grobbel alleen mij aanvalt op het vragen van relatief onbekende mensen of bands en jou niet ontgaat mij wel.... of misschien kent hij die van jou zelf vaak wel en weet daarom niet dat het niet zulke bekende mensen zijn?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:38 schreef Z het volgende:
Ik vind dat je wel een beetje gelijk hebt hoor ranja, als ik even niets kan verzinnen voor een vraag verval ik vaak in indie dingen ...
Zucht. Het ging niet enkel over obscuriteit, maar ook over de manier van hints geven of het openlaten van vragen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:39 schreef ranja het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit hoor, maar waarom Grobbel alleen mij aanvalt op het vragen van relatief onbekende mensen of bands en jou niet ontgaat mij wel.... of misschien kent hij die van jou zelf vaak wel en weet daarom niet dat het niet zulke bekende mensen zijn?
Dat weet ik ook wel, en daarom is dit strawman-gedoe ook zo irritant. Dit is toch verdorie POL of NWS niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:59 schreef Z het volgende:
Nah, het lijkt me vooral dat jelui wat langs elkaar heen praten, dus stel maar gewoon een vraag Grobbel! Het is maar een spelletje ...
Nee, wel ongeveer dezelfde tijd. Een band die vooral tussen '65 en '75 populair was.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:11 schreef ranja het volgende:
q65?
Nee.quote:
Nee, geen Den Haag, geen Amsterdam.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:21 schreef Z het volgende:
The Outsiders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |