Ow maar het is ook meer dan terrecht dat DD het punt krijgt, ik wist de titel ook echt niet....quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:14 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
sorry peaceman, maar ik vroeg ook de titel dus
Wees maar blij dat je de titel van Mariah's nieuwste kwelling niet kent. Dat bekekent hoogst waarschijnlijk dat je die martelgang nog niet al te vaak heb moeten ondergaan.....quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow maar het is ook meer dan terrecht dat DD het punt krijgt, ik wist de titel ook echt niet....![]()
Sterker nog... helemaal nog niet!quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:30 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je de titel van Mariah's nieuwste kwelling niet kent. Dat bekekent hoogst waarschijnlijk dat je die martelgang nog niet al te vaak heb moeten ondergaan.....
Bukgeit +1quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:52 schreef bukgeit het volgende:
Heineken
quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:29 schreef iggy_in_the_house het volgende:
gordon?
punt en vraag voor peacemanquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:31 schreef peaceman het volgende:
Albert west
Had! Duurde minder lang dan verwacht (belastingdienst).... maar goed als iemand er problemen mee heeft. doe dan maar een nieuwe hoor...quote:
Ik kan eerlijk zeggen dat ik nog nooit een labelvraag heb kunnen beantwoorden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:53 schreef iggy_in_the_house het volgende:
labelvragen, niet mijn sterke kant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |