Tevredenheid/opgeluchtheid dat zo iemand niet meer op straat loopt, ok... maar er van in een feeststemming raken of er een lekker gevoel van krijgen doe ik toch echt niet hoor...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:38 schreef Eightball het volgende:
[..]
Voldoening is een veel te groot woord, Theo is immers dood.
Maar een gevoel van tevredenheid over de uitspraak kan ik niet onderdrukken.
Alvast mijn excuses voor mijn politiek incorrecte gedachten..![]()
Ik geloof ook niet dat er nu mensen zijn die de champagnefles opentrekken hoor...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:41 schreef Kjew het volgende:
[..]
Tevredenheid/opgeluchtheid dat zo iemand niet meer op straat loopt, ok... maar er van in een feeststemming raken of er een lekker gevoel van krijgen doe ik toch echt niet hoor...![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:38 schreef Eightball het volgende:
[..]
Voldoening is een veel te groot woord, Theo is immers dood.
Maar een gevoel van tevredenheid over de uitspraak kan ik niet onderdrukken.
Alvast mijn excuses voor mijn politiek incorrecte gedachten..![]()
Die tevredenheid is niet misplaatst...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:45 schreef milagro het volgende:
[..]
![]()
voldoening haal ik meer uit de verontwaardigde reacties van enkelen hier eigenlijk om die zogenaamd misplaatste tevredenheid
Daar had ik het niet overquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:30 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, zeg, de man geen internet gunnen en zeer beperkt kontakt met anderen, is idd meegaan in zijn barbaarsheid
Prima dus, dat is een moord ook. En hij komt toch niet meer vrij dus je kan hem best gek maken.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:15 schreef Verbal het volgende:
Levenslang isolatie lijkt mij ook onmenselijk.
V.
dat komt alleen maar omdat we er in het westen zo`n poppekraam van maken, in principe kan het heel goedkoop als je gewooon gelijk na opleggen doodstraf de veroordeelde naar een houten paal sleept en het vuurpeleton er op los laat blazenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[..]
http://www.debatabase.org/details.asp?topicID=106
Dit is ook een leuke interessante: http://www.deathpenaltyinfo.org/newsanddev.php?scid=7 dodencel kost $90,000 per jaar, oftewel +/- 250,- per dag.
Maar nog steeds offtopic, sorry klowjow
buk maar dan krijg je je taartjequote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:57 schreef SCH het volgende:
Ik wil ook wel een stukje frambozentaart trouwens
Nee...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:55 schreef Frollo het volgende:
creatieve (aanvullende) straffen, waar wij in dit mooie land echter niet aan doen
Kom maar halen, het is immers feest vandaag!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:57 schreef SCH het volgende:
Ik wil ook wel een stukje frambozentaart trouwens
En in China hebben ze daar helemaal een patente oplossing voor: de factuur gaat richting nabestaanden.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:06 schreef ludendorff het volgende:
dan ben je met een eurootje of 1000 maximaal al klaar
ziet U nou wel, mijne dames en heren, het kan ook heel ecomisch verantwoord, dat doorvoeren van de doodstrafquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:13 schreef Eightball het volgende:
[..]
En in China hebben ze daar helemaal een patente oplossing voor: de factuur gaat richting nabestaanden.
Jij kent de exacte feiten evenmin als dat ik die ken, aangezien we geen van beiden overal in Nederland van de partij waren op de dag van de aanslag. Verschillende bronnen hebben destijds bericht over feestvierende Marokkaanse jongeren; iets wat later ook weer van alle kanten is ontkend. Die jongeren zouden hoegenaamd nooit wat anders doen dan de politie provoceren (is ook de normaalste zaak van de wereld) en waren die middag *toevallig* op straat.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:15 schreef SCH het volgende:
Kom op. Hoeveel jongeren hebben er volgens jou lopen juichen na 11 september? Als jij de feiten niet wilt kennen, moet je dat zelf weten, maar verwijt mij geen struisvogelgedrag
Artikel over een leraar Nederlands op een VMBO in Amsterdam-West (bron: website Stichting Meer Vrijheid)quote:.... Als één van de weinige blanke Nederlanders staat hij midden in de multiculturele samenleving. De school telt zestig procent Marokkanen, twintig procent Turken en twintig procent Surinamers. Als er drie autochtonen op zitten, is dat veel. Jacob ziet het niet eens meer. Dit is zijn dagelijkse wereld. En soms blijkt hij die helemaal niet te kennen. Zoals na de aanslagen van 11 september, toen veel van zijn leerlingen juichend op school kwamen omdat Bin Laden de Amerikanen een lesje had geleerd.
(user Rode Smurf op Maroc.nl)quote:"Op de school waar ik werk, kwamen op 12 september sommige moslims juichend binnen (letterlijk)"
Ik behoor niet tot de groep mensen die Mohammed B een ernstige ziekte toewenst. Het zal me een rotzorg zijn hoe dat beest z'n leven verder doorkomt. Ik ben alleen blij dat de rechter de maximaal mogelijke straf heeft opgelegd, that's all.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:15 schreef SCH het volgende:
Theo's wil is wet? De uitspraak is goed maar de retoriek in de sfeer van dat hij maar een enge ziekte mag krijgen en zo, vind ik stuitend. Goh, wat erg van me![]()
1e werkdag na de vakantie, echt feest is het nietquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:07 schreef Eightball het volgende:
[..]
Kom maar halen, het is immers feest vandaag!
echt welquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:18 schreef SCH het volgende:
[..]
1e werkdag na de vakantie, echt feest is het niet
Wel vreemd dat users die moslimstaten als middeleeuws en barbaars bestempelen vaak wel voorstanders zijn van de strafmethodes van dergelijke staten.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:15 schreef ludendorff het volgende:
[..]
ziet U nou wel, mijne dames en heren, het kan ook heel ecomisch verantwoord, dat doorvoeren van de doodstraf
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bizarquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:21 schreef Eightball het volgende:
Briljant!!
Lieuwe van Gogh tegen Mo na de uitspraak toen Mo werd weggeleid: "Ik stuur je wel een kaartje.."
Lieuwe heeft het van geen vreemde.
Hahahaha, heerlijkquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:21 schreef Eightball het volgende:
Briljant!!
Lieuwe van Gogh tegen Mo na de uitspraak toen Mo werd weggeleid: "Ik stuur je wel een kaartje.."
Lieuwe heeft het van geen vreemde.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:22 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wel vreemd dat users die moslimstaten als middeleeuws en barbaars bestempelen vaak wel voorstanders zijn van de strafmethodes van dergelijke staten.
een kogels is redelijk humaan en pijnloosquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:22 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wel vreemd dat users die moslimstaten als middeleeuws en barbaars bestempelen vaak wel voorstanders zijn van de strafmethodes van dergelijke staten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |