Jaloezie was geen onderdeel van mijn gemoedstoestand op dat moment.quote:
Deep throaten.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:04 schreef gammapooka het volgende:
Haha, had ff bovenop je rem gestaan ofzo
En terecht!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:02 schreef teknomist het volgende:
Ik stap nooit meer in die auto van je!
En jij had niet hier al zoiets van "gatverdamme, doe dat even lekker niet in mijn auto ja"quote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:38 schreef mighty_myte het volgende:
Mijn huisgenoot had met het uitgaan één of andere gast opgepikt. Prima weet je.
Die gast reed ook met ons mee terug want hij moest toch die kant op. Ook prima.
Zij zitten met zijn twee op de achterbank een beetje te zoenen enzo, vooruit, moet kunnen.
Even de randjes kopkaas eraf likken.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:14 schreef Cosworth het volgende:
Hoorde je ook soppende en smakkende geluiden?
Nee, ik had echt keihard muziek aan en reed 150.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:14 schreef Cosworth het volgende:
Hoorde je ook soppende en smakkende geluiden?
'It's raining men' of 'YMCA'?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:18 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Nee, ik had echt keihard muziek aan en reed 150.
nee, tot daar, moet kunnen. ik doe het ook voor hem, hij heeft zelden een vent.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En jij had niet hier al zoiets van "gatverdamme, doe dat even lekker niet in mijn auto ja"
tot aan bovenstaande toe gaat dit op.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:01 schreef kLowJow het volgende:
Je huisgenoot voelt zich blijkbaar op zijn gemak bij je. Mooi toch dat jullie zo'n open relatie hebben?
Ach man, stel je niet aan. Praat er met je vriend over dat je dit soort zaken niet zo leuk vindt, waarschijnlijk gebeurt het volgende keer niet meer.quote:Ik ben getraumatiseerd
Ja, zeg, ga een beetje welgemeende adviezen geven hier... Dit is klaagbaak en het lijkt mij dat TS alle reden tot klagen heeft. (al vraag ik me af hoe hard hij geklaagd had als het een meid was geweest).quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ach man, stel je niet aan. Praat er met je vriend over dat je dit soort zaken niet zo leuk vindt, waarschijnlijk gebeurt het volgende keer niet meer.
Eind goed, al goed.![]()
jaja, lekker politiek correct, heel goed.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:43 schreef Verbal het volgende:
...en als je huisgenoot een hetero was geweest en het was een of andere d-cup-blondine die haar lippen effe ging stiften beneden... had je dan ook een dergelijk topic geopend
V.
Nee natuurlijk niet V.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:43 schreef Verbal het volgende:
...en als je huisgenoot een hetero was geweest en het was een of andere d-cup-blondine die haar lippen effe ging stiften beneden... had je dan ook een dergelijk topic geopend
V.
Wat is er PC aanquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
jaja, lekker politiek correct, heel goed.
sonique - feels so goodquote:
Dat vraag ik me inderdaad ook afquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:43 schreef Verbal het volgende:
V.
contradictio in termus (ik ben geen held in latijn)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:21 schreef McCarthy het volgende:
edit
Vuile Will & Grace kijkerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:57 schreef Poncho het volgende:
Fags are a hoot.
Ah, een kenner!quote:
Jij doet het ook voor hem ?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:20 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
nee, tot daar, moet kunnen. ik doe het ook voor hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |