quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:31 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Traag in de SC maar ik schop je kont met bf2
quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Je bent traag op je ouwe dag
Zelfs died weet je te verslaan
alleen in digquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:37 schreef Sjowhan het volgende:
Dacht dat Marty niet meer op FOK! zou komen?
Die zijn voor homo´squote:Op woensdag 27 juli 2005 11:46 schreef Marty26 het volgende:
[..]
alleen in digde rest vermijt ik.
@godlike koop dan eens een onroad auto
ahhaquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:46 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Kennelijk niet meerquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ahha
Dus we mogen nog steeds van je aandacht genieten?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ahha
Dus we mogen nog steeds van je aandacht genieten?
okidokie, weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:46 schreef Marty26 het volgende:
[..]hier wel hoor
Dig en #dig en op de weblog kun je mijn nog steeds zien.
dus je komt ook weer wat vaker in de SC?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:46 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Het is de usa lekker boeiequote:Op woensdag 27 juli 2005 15:57 schreef mschol het volgende:
http://www.nu.nl/news/564(...)_dollar_verlies.html
OMFG
nogmaals:
achterlijke amerikanen
nu zal GTA wel helemaal niet meer worden verkocht....
en nog leuker: de rating van de GTA spellen (en alle andere) waar maar iets suggestiefs in zal zitten zal wel AO worden in de VS..
nu is het niet de piraterij die de industrie naar z'n grootje helpt maar amerika
en een grote afzet markt -> ze lopen dus enorm veel winst mis -> minder geld om een volgend spel te onwikkelenquote:
Eigen schuldquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:06 schreef mschol het volgende:
[..]
en een grote afzet markt -> ze lopen dus enorm veel winst mis -> minder geld om een volgend spel te onwikkelen
dus uiteindelijk kan dat erg vervelende gevolgen hebben, zeker voor de kleine bedrijven..
ik quote:quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eigen schuld
Ze hebben het er zelf ingemaakt
En de winkels willen ook geld verdienen dus de gekuisde versie zal op 90% van de plekken weer te koop zijn
dat zijn 2 enorm grote zaken in amerika en ik denk dat veel kleinere zaken het voorbeeld van de grootte volgen maar dat zullen we moeten afwachten..quote:Gecensureerde versie
Rockstar werkt momenteen aan een gecensureerde versie van het spel, maar volgens de New York Times zouden Wal-Mart en Best Buy ook de gecensureerde versie niet willen verkopen.
Ik heb die controle vandaag gehad. Maar ik heb toch een legale versiequote:Op woensdag 27 juli 2005 17:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik quote:
[..]
ROFL:
http://www.tweakers.net/nieuws/38239![]()
nou maaktr het mij niet uit, zit hier zelf met een legale school key maar toch tis wel grappig
Ook. En op m'n pc staat ook een legale. Toen ik een brander kocht vroeg ik of je daar ook een Windows OEM versie bij mocht kopen. En dat mochtquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:23 schreef Sjowhan het volgende:
Toch wel netjes dan Elmar
Geleverd bij laptop zeker?
ik heb de legale key van schoolquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb die controle vandaag gehad. Maar ik heb toch een legale versie
tuurlijk mag datquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:28 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ook. En op m'n pc staat ook een legale. Toen ik een brander kocht vroeg ik of je daar ook een Windows OEM versie bij mocht kopen. En dat mocht
Da's ook een manierquote:
Ik vroeg het gewoon voor de zekerheid. Je weet maar nooit.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
tuurlijk mag dat
je kan bijwijze van spreke een toietsenbord van 10 euro kopen en daarbij een OEM windows kopen, kunnen ze volgens mij niet weigeren..
en het mooiste van alles:quote:
idd altijd handigquote:[..]
Ik vroeg het gewoon voor de zekerheid. Je weet maar nooit.
Nee van modquote:Op donderdag 28 juli 2005 08:04 schreef Marty26 het volgende:
Mogguh mensen![]()
#jump laatste dagje? waar van werk?
Maar weer even een eetplek regelenquote:
Officiele beta komt pas uit op 3 augustusquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:35 schreef SHERMAN het volgende:
Hoezo twijfels?
Kloptquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:38 schreef Jump het volgende:
[..]
Officiele beta komt pas uit op 3 augustus
Lang leven VMwarequote:Op donderdag 28 juli 2005 09:45 schreef SHERMAN het volgende:
Dan instal je het toch op een aparte partitie?
Dag martyquote:Op donderdag 28 juli 2005 08:04 schreef Marty26 het volgende:
Mogguh mensen![]()
#jump laatste dagje? waar van werk?
Laatste dag van vakantiejob héquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:06 schreef Sjowhan het volgende:
Dus dan ook geen inkomsten meer?
Hij doet een top sport.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ah ok, je werkt er ook nog naast dus?
Nee, ik ben nog steeds student hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ah ok, je werkt er ook nog naast dus?
Ik woon nog thuisquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
mja, maar je moet toch wel inkomsten hebben om te over leven?
Welja, dat vind ik ookquote:
Koken en ik gaan niet echt samenquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:44 schreef Sjowhan het volgende:
Kook je dan ook een keer per week voor je ouders?
Daar zijn toch magnetronmaaltijden voorquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat moet er dan van je worden als je samen gaat wonen of op jezelf?
Geen ideequote:Op donderdag 28 juli 2005 10:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat moet er dan van je worden als je samen gaat wonen of op jezelf?
maar die kan je toch niet elke dag eten?quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daar zijn toch magnetronmaaltijden voor
Tuurlijk wel. Of het goed voor je is, is een ander verhaalquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
maar die kan je toch niet elke dag eten?
Een mottige studentquote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:04 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Of het goed voor je is, is een ander verhaal
quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daar zijn toch magnetronmaaltijden voor
waarom niet, er zitten erbij met groente, vlees en aardappeltjkesquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:04 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Of het goed voor je is, is een ander verhaal
Ligt er inderdaad maar net aan welke je pakt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:35 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom niet, er zitten erbij met groente, vlees en aardappeltjkes
dan hebbie volgens mij echt alles
ik neem bijna altijd 1 van de volgende:quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:39 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ligt er inderdaad maar net aan welke je pakt.
hehehe deftig niet. wel lekker( en gezond)quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:20 schreef Jump het volgende:
Ik zal wel eens aan BlueCUrl vragen als ze mij deftig leert koken![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:44 schreef Sjowhan het volgende:
Kook je dan ook een keer per week voor je ouders?
Met deftig bedoel ik ook lekkerquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehehe deftig niet. wel lekker( en gezond)![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:27 schreef Sjowhan het volgende:
En dat is allemaal van de AH?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |