Nee, absoluut niet!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:11 schreef McCarthy het volgende:
[..]
eerst aan de drank, nu aan de drugs, wat is het toch met jouw, ben jij nog wel capabel genoeg om dit forum te beheren.?
Breulsquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:13 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik ga lekke rniet naar jou ik ga naar die ander
Lekke mietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:13 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik ga lekke rniet naar jou ik ga naar die ander
Nou ja, die is iig bruin jaquote:
Hier verzinnen we geile dingen voor die 2quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hier verzinnen we geile dingen voor die 2
Komop, modjes en een heftig sex-leven..
Hier gaan we er iets aan doen
Omdat ik het beste met m'n knaapjes voor hebquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:07 schreef RichardQuest het volgende:
Waarom post jij zo veel in dit topic, Yvonne
Of misschien maken we ze historie?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:03 schreef yvonne het volgende:
O, herstel, we verzinnen iets cultureels voor die 2
We maken historie van jouquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Of misschien maken we ze historie?![]()
Bron ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:27 schreef McCarthy het volgende:
de crew hier is er ook niet van gedient
Er staan nog wat vragen aan je openquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:27 schreef McCarthy het volgende:
de crew hier is er ook niet van gedient
Yvonne, rot toch op met je stomme steuntopic
Niemand uiteraard!!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
POL mods? Wie bij zijn volle verstand wil nou mod van POL zijn?
Ik vind R&P meer geschikterquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:41 schreef McCarthy het volgende:dat is het punt snoepie, afgezien van de mods en een paar hielenlikkers is hier nul komma nul steun voor jou.
ik stel voor dat we hem naar KLB verplaatsen
Hetzelfde kan natuurlijk gezegd worden van diegenen die Sidekick hun steun ontzeggen, of liever gezegd, van jou.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:41 schreef McCarthy het volgende:dat is het punt snoepie, afgezien van de mods en een paar hielenlikkers is hier nul komma nul steun voor jou.
ik stel voor dat we hem naar KLB verplaatsen
quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:45 schreef Sidekick het volgende:
Je bedoelt op een paar huillies na is er nul komma nul kritiek?
Heck, op een paar users na is er nul komma nul gepost in dit topic!
Maar McCarthy, op een paar redeneerfouten na is je redenering 100% waterdicht.
Te laat! Je hebt hem eerder al gesteund.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:48 schreef MrX1982 het volgende:
Ik steun Sidekick nadrukkelijk niet
Ik vind jou zo grappig. Je hebt het zelf wrs niet door, maar iedere opmerking van jou is zo dom dat ie weer leuk wordt.quote:
Jammer dat fotoloog er niet meer is, want dan was dit goedlopende topic allang in FOT.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:51 schreef Johan_de_With het volgende:
ONZ!
Raad-je-Wanprestatie.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Jammer dat fotoloog er niet meer is, want dan was dit goedlopende topic allang in FOT.
Schuld van Amerika en yvonne.quote:
De frenologie leert ons dat het om blauwe mannetjes gaat. Het is dus niet zozeer een wanprestatie, wel een doorlopende wanprestatie, maar meerdere teleurstellingen met duidelijk omlijnde daders.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:04 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Er is er maar één, dat je er vanuit gaat dat deze zonder verdere aanwijzingen te raden valt?
Dat zou veel beter passen in een associatie-format dan een RJP-format.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De frenologie leert ons dat het om blauwe mannetjes gaat. Het is dus niet zozeer een wanprestatie, wel een doorlopende wanprestatie, maar meerdere teleurstellingen met duidelijk omlijnde daders.
Dat moet een misverstand zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:49 schreef kLowJow het volgende:
Te laat! Je hebt hem eerder al gesteund.
Ik vond je andere avatar leukerquote:
Laat de linkse hand niet weten wat de rechter doet.quote:
Medewerkers steun je. Op slaven kan slechts gesteund worden.quote:En uiteraard steun ik m'n slaafjes.
Ik moest denken aan...quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Medewerkers steun je. Op slaven kan slechts gesteund worden.
Niet mierenneuken, het is maandagquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Laat de linkse hand niet weten wat de rechter doet.
[..]
Medewerkers steun je. Op slaven kan slechts gesteund worden.
Bron?quote:
Lulkoek, je raakte geintimideerdquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Laat de linkse hand niet weten wat de rechter doet.
Of gedemoniseerd?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Bewijs maar eens dat ik niet al lang geintimideerd was.
In Leiden. Waarom?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of gedemoniseerd?
Zeg, waar doe je eik geschiedenis?
Ik heb nog nooit van de beste man gehoord.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:29 schreef yvonne het volgende:
Bij Koen Koch?
Geef je tournee een vervolg, en verplaats dit topic naar een nieuw subforum.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:50 schreef Sidekick het volgende:
Is deze klucht nog steeds niet voorbij?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:50 schreef Sidekick het volgende:
Is deze klucht nog steeds niet voorbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |