Omdat ik het beste met m'n knaapjes voor hebquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:07 schreef RichardQuest het volgende:
Waarom post jij zo veel in dit topic, Yvonne
Of misschien maken we ze historie?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:03 schreef yvonne het volgende:
O, herstel, we verzinnen iets cultureels voor die 2
We maken historie van jouquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Of misschien maken we ze historie?![]()
Bron ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:27 schreef McCarthy het volgende:
de crew hier is er ook niet van gedient
Er staan nog wat vragen aan je openquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:27 schreef McCarthy het volgende:
de crew hier is er ook niet van gedient
Yvonne, rot toch op met je stomme steuntopic
Niemand uiteraard!!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
POL mods? Wie bij zijn volle verstand wil nou mod van POL zijn?
Ik vind R&P meer geschikterquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:41 schreef McCarthy het volgende:dat is het punt snoepie, afgezien van de mods en een paar hielenlikkers is hier nul komma nul steun voor jou.
ik stel voor dat we hem naar KLB verplaatsen
Hetzelfde kan natuurlijk gezegd worden van diegenen die Sidekick hun steun ontzeggen, of liever gezegd, van jou.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:41 schreef McCarthy het volgende:dat is het punt snoepie, afgezien van de mods en een paar hielenlikkers is hier nul komma nul steun voor jou.
ik stel voor dat we hem naar KLB verplaatsen
quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:45 schreef Sidekick het volgende:
Je bedoelt op een paar huillies na is er nul komma nul kritiek?
Heck, op een paar users na is er nul komma nul gepost in dit topic!
Maar McCarthy, op een paar redeneerfouten na is je redenering 100% waterdicht.
Te laat! Je hebt hem eerder al gesteund.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:48 schreef MrX1982 het volgende:
Ik steun Sidekick nadrukkelijk niet
Ik vind jou zo grappig. Je hebt het zelf wrs niet door, maar iedere opmerking van jou is zo dom dat ie weer leuk wordt.quote:
Jammer dat fotoloog er niet meer is, want dan was dit goedlopende topic allang in FOT.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:51 schreef Johan_de_With het volgende:
ONZ!
Raad-je-Wanprestatie.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Jammer dat fotoloog er niet meer is, want dan was dit goedlopende topic allang in FOT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |