buiten?quote:Op maandag 25 juli 2005 21:49 schreef Poncho het volgende:
Of je gaat gewoon eens naar buiten om vrouwen te ontmoeten.
Die grote ruimte met dat blauwe plafond.. waar ze altijd vogeltjesmuziek draaien.quote:
Nee.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:05 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Heeft iemand dating.fok.nl al genoemd?
Geil!quote:
Wat doet je denken dat dat op RP wel zo is?quote:Op maandag 25 juli 2005 22:31 schreef jeoren het volgende:
Nee, elders in een ander forumdeel werd t niet geaccepteerd. En het gaat mij niet puur om relaties, maar om het verbreden van je kenniskring. Buiten loopt echt niet zoveel interessants rond.
Bij MSNgroups zit men minder op contact te wachten, is mijn ervaring..quote:Op maandag 25 juli 2005 22:46 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Wat doet je denken dat dat op RP wel zo is?
Ik denk dat je met msn groups meer kans maakt, aangezien dat specifiek op interesse is. Of je probeert eens een lokale fokmeet te organiseren. Al is dat wat minder specifiek natuurlijk.
Hmm, tja, bij relatieplanet zitten ze weer niet zo heel erg op vriendschappen te wachten.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:59 schreef jeoren het volgende:
[..]
Bij MSNgroups zit men minder op contact te wachten, is mijn ervaring..
die zitten ook te Fokkenquote:Op maandag 25 juli 2005 21:49 schreef Poncho het volgende:
Of je gaat gewoon eens naar buiten om vrouwen te ontmoeten.
Dat is waar. Maar volgens mij moeten er hier buiten wel dames rondlopen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:37 schreef DIA het volgende:
[..]
die zitten ook te Fokken![]()
of ben jij er geen![]()
maar goed dat Fokkers dat niet doenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:34 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar volgens mij moeten er hier buiten wel dames rondlopen.
Iemand moet de populatie in stand houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |