Wel degelijk, Gone is er uit geknipt en als bonus track ergens op de DVD geplakt....quote:Op maandag 25 juli 2005 19:16 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Dit ging over Slane Castle en daarop hebben ze die fout inderdaad niet gemaakt![]()
Net als Mysterious Ways. Maar dit ging over Onequote:Op maandag 25 juli 2005 19:29 schreef MadMaster het volgende:
Nieuw topic gemaakt, nadat na mijn reaktie de vorige gesloten werd.
Waar waren we gebleven? Discussie over de aanstaande DVD en die van Boston/Slane Castle tijdens de Elevation-tour...
Dit was mijn laatse posting inclusief quoot:
[..]
Wel degelijk, Gone is er uit geknipt en als bonus track ergens op de DVD geplakt....
Was dat de reden dat het topic na mijn posting gesloten werd?quote:Op maandag 25 juli 2005 19:32 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Net als Mysterious Ways. Maar dit ging over One![]()
Ja het werd te verwarrend denk ik.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was dat de reden dat het topic na mijn posting gesloten werd?![]()
topics zitten vol na 255 posts en gaan dan automatisch opslotquote:Op maandag 25 juli 2005 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was dat de reden dat het topic na mijn posting gesloten werd?![]()
psst volgens mij was ie niet serieusquote:Op maandag 25 juli 2005 19:35 schreef Dandelion het volgende:
[..]
topics zitten vol na 255 posts en gaan dan automatisch opslot
quote:
Dat slaat idd ook nergens opquote:Op maandag 25 juli 2005 19:29 schreef MadMaster het volgende:
Wel degelijk, Gone is er uit geknipt en als bonus track ergens op de DVD geplakt....
Waarschijnlijk een stomme vraag, maar waar staat ie dan?quote:
Kijk, zo kom je onbedoeld toch nog eens ergens....quote:Op maandag 25 juli 2005 19:48 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een stomme vraag, maar waar staat ie dan?![]()
Hehe, inderdaad.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, zo kom je onbedoeld toch nog eens ergens....![]()
Daar zie ik 'm inderdaad niet tussen staan. Wel screensavers, wallpapers en meer van die zooi, plus een 360 graden view met drie nummers die ook op de film staan.quote:Die track kan je alleen vinden als je de DVD in je PC stopt, bij de zogenaamde DVD-ROM bonus tracks (of was nou een andere track, begin te twijfelen...)
Die bedoel ik dus, die opname met Bono's dochter, dacht dat dat Gone was.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:57 schreef BUG80 het volgende:
Bedoel je dan toch niet Mysterious Ways, met een optreden van het dochtertje van Bono?
Wowquote:Op maandag 25 juli 2005 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die bedoel ik dus, die opname met Bono's dochter, dacht dat dat Gone was.
Heb de DVD al 2 jaar niet gezien, Bono's en Edge's dochters wel op 13-07. Eén van hen nog een vuurtje gegeven ('do you have a lighter?'), die aansteker is te koop....![]()
Lijkt meer dan het was, de dames stonden in het pad tussen de bomb shelter en de catwalk aan Adam's zijde (ruimte voor beveiliging en roadie's), precies op het punt waar ik in de bomb shelter stond. Maar dat van die aansteker klopt wel, Edge dochter (type Paris Hilton) vroeg een vuurtje en ik heb haar mijn wegwerpaansteker gegeven, ze stak haar sigaret op en daarna kreeg ik de aansteker weer terug. Niks spannends op zich dus, iedere ander had een vuurtje van me kunnen krijgen..quote:
Ik denk dat je instinct je zei dat je niet door moest vragenquote:Op maandag 25 juli 2005 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lijkt meer dan het was, de dames stonden in het pad tussen de bomb shelter en de catwalk aan Adam's zijde (ruimte voor beveiliging en roadie's), precies op het punt waar ik in de bomb shelter stond. Maar dat van die aansteker klopt wel, Edge dochter (type Paris Hilton) vroeg een vuurtje en ik heb haar mijn wegwerpaansteker gegeven, ze stak haar sigaret op en daarna kreeg ik de aansteker weer terug. Niks spannends op zich dus, iedere ander had een vuurtje van me kunnen krijgen..
Of was het nou een ouderwetse versiertruc die ik aan me voorbij heb laten gaan?![]()
Ik geef toe, ik let niet op, maar gaat dit over de Atomicbomb dvd?quote:Op maandag 25 juli 2005 19:57 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Hehe, inderdaad.
[..]
Daar zie ik 'm inderdaad niet tussen staan. Wel screensavers, wallpapers en meer van die zooi, plus een 360 graden view met drie nummers die ook op de film staan.
Bedoel je dan toch niet Mysterious Ways, met een optreden van het dochtertje van Bono? Die staat als bonus track in het hoofdmenu. Die hebben ze expres apart gedaan, waarom precies bestaan verschillende theorieën over. Zo zou Bono de track er eerst niet in willen hebben, vanwege de privacy van zijn dochter. Het kan ook zijn dat ze die er filmtechnisch niet tussen vonden passen (in die song passen ze veel trucjes toe).
Nee, de Slane Castle DVDquote:Op maandag 25 juli 2005 20:56 schreef fembol het volgende:
[..]
Ik geef toe, ik let niet op, maar gaat dit over de Atomicbomb cd?
Ik denk het ook, alhoewel ik Bono's dochters leuker vond.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:36 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik denk dat je instinct je zei dat je niet door moest vragen
och, pffff.... die capsoneslijers, tssss.....quote:Op maandag 25 juli 2005 20:52 schreef Mister_Slide het volgende:
U2, ... was dat niet die Ierse band?
hoo hoo: coexist he??quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:56 schreef Dandelion het volgende:
[..]
neh linke soep man, in groepen ben je eerder doelwit voor terroristische aanslagen he.
wat is dat nou voor tvp?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:33 schreef Luni het volgende:
U2!
Reken daar maar niet op.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:20 schreef MikelenniuM het volgende:
Weet iemand of er nog iets gaat gebeuren met de welkomst tekst op het strand met Yorin Fm? Er werd gezegd dat het op de cover van de DVD zou komen?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:59 schreef T-H het volgende:
[..]
niet iedereen leeft volgens dat motto.. en ik laat me er niet voor opblazen
Miss Sarajavo is mooi, maar hoor toch liever Running to Stand Still, is toch wel 1 van mijn U2 favorieten!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:38 schreef Gert het volgende:
OOTS is weer van de setlist verdwenen, in Rome. Verder geen verrassingen. (miss Sarajavo lijkt het voorlopig gewonnen te hebben van RTSS).
Ik neem toch aan dat jullie do collectie al jaren compleet hebbenquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:04 schreef no1uknow het volgende:
Net even 2 U2 albums gekocht
All That You Can't Leave Behind en War
Een account voor die site is gratis en zo geregeldquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:50 schreef vanBoeschoten het volgende:
Sorry, ben ook nog maar 15 jaar dan héquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:39 schreef fembol het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat jullie do collectie al jaren compleet hebben![]()
Das een kutsmoesquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Sorry, ben ook nog maar 15 jaar dan hé
Hmmmz ik kan refreshen wat ik wil maar kan nog niet registreren...quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:40 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
Een account voor die site is gratis en zo geregeldPaar keer op refresh drukken en je kan je zo registreren
Ik ben de 16072005 aan het downloaden. Die schijnt wel van goede kwaliteit te zijn.
Iemand trouwens enig idee wat tot nu toe de best bootleg is van de Vertigo tour?
klopt, ik bedoel inderdaad de sign-up pagina. Na ongeveer 5 keer achter elkaar op refresh gedrukt te hebben kon ik me registreren. Maximum aantal accounts is volgens mij 15.000quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:08 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Hmmmz ik kan refreshen wat ik wil maar kan nog niet registreren...![]()
Je bedoeld toch refreshen op de sign-up pagina denk ik he ?!
K*t zooi...quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:15 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
klopt, ik bedoel inderdaad de sign-up pagina. Na ongeveer 5 keer achter elkaar op refresh gedrukt te hebben kon ik me registreren. Maximum aantal accounts is volgens mij 15.000
Hoevaak ik ook refresh....quote:We are very sorry!
At the moment, there are at least 15,000 registered users at *, the maximum allowed under * current configuration.
However, free slots become available for new users daily as inactive accounts are deleted. When * has fewer than 15,000 registrants, new users can sign up. Please note that the statistics on U2torrents's web site are updated every ten minutes; therefore, you may see this message even if the web site reports fewer registered users than the maximum.
Thank you very much for your understanding.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Klopt
Collega gaat erheen
*voor Zweeds bedrijf werkt
Blijft toch leuk hoor, dat ze af en toe van die verrassingen in de set stoppen.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:16 schreef BUG80 het volgende:
De Dirk Jan van vandaag (wat eraan vooraf ging: Dirk Jan zit al een paar stripjes op een festival en beleeft daar allerhande avonturen):
[afbeelding]
Dat zijn strakke plaatjes zeg.... vraag me af met wat voor camera die zijn geschoten. Lijkt alsof er een filter of iets dergelijks op zit.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:19 schreef Murray het volgende:
Hele serie staat hier: http://www.expressen.se/index.jsp?d=452&a=412100&i=0&g=0
bron: Willie's diary.quote:Three songs in and its Electric Co., with the band roaring and we are seeing some wonderful looking pictures. Things are clearly going well, the spaceship is reaching warp speed and… there’s a loud ‘pop’, the room goes silent and every screen goes to a test-card pattern and then goes completely blank. Everyone in the room froze, looking like they’d been slapped. We had, it seemed, lost power. To everything. Gosh. I headed out of the truck and could hear that the gig was clearly still in full swing, so it seemed that the locally supplied generator feeding the video truck had taken a dump. Not a good look.
Within seconds, our touring crew jumped in to the rescue, pulling cable, finding solutions, but it still took a good half hour to get the power restored. Hamish and team remained commendably calm, reassuring everyone with phrases like, “nobody panic, we’ve got tomorrow night”, but clearly this was at least a borderline disaster and certainly desperately frustrating.
In the absence of anything more helpful to do, I went to the mix position at front of house (my usual spot) to watch the show.
[knip]
By the end of ‘Sometimes…’ the power to the video truck had been restored so I returned there for the rest of the night. Naturally the video team was a little wigged-out by what had happened, but everyone got back into the saddle and despite everything we got some really good footage.
volgens mij trekt niemand zich wat van de club aan, ze konden ook geen kaartjes regelen. Ik denk eigenlijk dat de invloed van die club nihil is.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:29 schreef Gert het volgende:
Ik had gehoopt dat de U2-fanclub Nederland in staat zou zijn tot een bundeling van protesten (U2 en de fans verdienen beter), maar men heeft zelfs helemaal niét gereageerd. Armoedig hoor.
Ik heb een brief ontvangen van Mojo, dat ze mijn brief ontvangen hebben, daarin stond dat er veel klachten zijn binnen gekomen en dat een antwoord nog wel even op zich zal laten wachten.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:29 schreef Gert het volgende:
Heeft iemand eigenlijk nog wat van Mojo gehoord, mbt het slechte geluid in de Arena?
Of bloeden alle klachten dood, en staan we over een paar jaar gewoon wéér met z'n allen naar een eersterangs concert te kijken op een derderangs lokatie?
Ik had gehoopt dat de U2-fanclub Nederland in staat zou zijn tot een bundeling van protesten (U2 en de fans verdienen beter), maar men heeft zelfs helemaal niét gereageerd. Armoedig hoor.
Hoe doe je dat eigenlijk, kaartjes voor Duitsland in de voorverkoop scoren?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:22 schreef Zeiksnor het volgende:
Pstttt.......Gelsenkirchen was goedkoper dan de Arena en geluid was goed te doen.
Das eigenlijk vreemd, was het dak daar dicht, want het is toch hetzelfde stadion?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:22 schreef Zeiksnor het volgende:
Pstttt.......Gelsenkirchen was goedkoper dan de Arena en geluid was goed te doen.
Hoezo goedkoper? Een kaartje heeft toch gewoon 1 vaste prijs? Kan toch nooit zo zijn dat je in een ander land goedkoper naar U2 kan.....?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:22 schreef Zeiksnor het volgende:
Dat was echt schitterend.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:44 schreef Mister_Slide het volgende:
Anders word je gewoon uit het publiek gehaald om Party Girl mee te spelen
http://www.u2tour.de/news/article2463.html
Jawel hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:50 schreef Yonderboi het volgende:
Hoezo goedkoper? Een kaartje heeft toch gewoon 1 vaste prijs? Kan toch nooit zo zijn dat je in een ander land goedkoper naar U2 kan.....?![]()
Komen ze (in de lente) misschien terug voor indoor concertenquote:Rumors: Brazil / Europe 2006
Jornal de Commercio
July 27, 2005
Brazil's Jornal de Commercio ran a short story today showing a photo of Bono meeting with Culture Minister (and singer) Gilberto Gil, and reporting that Bono told Gil U2 will play Brazil in 2006 after the band plays in Europe. The article also says Bono would like Gil to join the band on stage. (Thx GG and LM)
Het MECC hier in Maastricht lijkt me een prima locatiequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:32 schreef calvobbes het volgende:
Geruchtje van U2tours.com
[..]
Komen ze (in de lente) misschien terug voor indoor concerten
Mojo heeft dus tijd gevonden om de klachten mailing te verzenden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:26 schreef calvobbes het volgende:
Antwoord van Mojo gekregen over de klachten over de geluidskwaliteit.
Volgens hun kunnen ze er niks aan doen. Het was in dit geval de uitdrukkelijke wens van de band om in Amsterdam te spelen, en dan is het de taak aan de geluidsman om er wat moois van te maken.
Volgens hun is dat bij alle andere concerten in de ArenA wel gelukt![]()
en zou de ArenA hebben bewezen een uitstekende concertlokatie te kunnen zijn.
Nouja cliche antwoord dus. Daar neem ik geen genoegen mee
De ArenA is dus geen uitstekende lokatie, bij die andere concerten was het geluid ook kut en als U2 perse in Amsterdam wilt spelen, dan moet Mojo dat de band maar afraden of een andere lokatie zoeken.
Zou ze graag weer zien, maar zeker niet in de aRENaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:26 schreef Gert het volgende:
Nou, de Stones komen weer naar Nederland. Ik wil er wel een wedje op zetten in welk stadion Mojo ze stalt.![]()
Je ondertitel zegt het al: waarom niet in de kuip?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Zou ze graag weer zien, maar zeker niet in de aRENa
Misschien omdat ze graag overdekt spelen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:50 schreef fembol het volgende:
[..]
Je ondertitel zegt het al: waarom niet in de kuip?
Waarom zou u2 zo graag in amsterdam spelen, ze kunnen toch ook op rotterdam airport landen?
Lijkt me niet, anders spelen ze niet op Croke Park, Stadion van Munchen etc ga zo maar door. En waar in ieder geval de catwalks + cirkels van zijn gemaakt glij je niet (vlug) op uit. Is mega stug materiaal zoals ik heb gezien. Kom ff niet meer op de naam van het materiaal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:21 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Misschien omdat ze graag overdekt spelen.
Op een nat podium is het volgens mij ook nog best wel gevaarlijk.
Misschien speelt dat ook wel een rol(letje).
Er zijn de afgelopen tijd diverse optredens, vooral in Scandinavie, geweest waarbij de band zeiknat is geregend. Alleen Larry, en dan vooral vanwege zijn drumstel, had een afdakje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:23 schreef fembol het volgende:
Ze stonden toch ook al in de Kuip tijdens Popmart?
Het was toen idd nattig, maar je kunt toch makkelijk een dakkie bouwen boven het podium?
quote:Oproep tot boycot Arena
Fans van de Rolling Stones zijn een actie gestart om de optredens van de bejaarde band te verplaatsen naar de Rotterdamse Kuip. De Stones die volgend jaar ons land aandoen, staan nu ingepland in de Amsterdam Arena. Het geluid is daar volgens de Stonesfans echter zwaar kudt. Inmiddels zijn al meer dan 1000 handtekeningen opgehaald om de serie concerten te verplaatsen naar Rotterdam. Concertorganisator Mojo bestrijdt dat het geluid in de Arena slecht is. Vooralsnog worden de concerten gewoon in de evenemententempel gehouden.
Bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |