Sterker nog; bij 2 opeenvolgende werkgevers.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:38 schreef _Arthur het volgende:
Ik denk dat ie stiekum wel op dit soort rare dingen geilt. Want volgens mij is de TS de enige die al dit soort 'dingen' heeft bij 1 en dezelfde werkgever.
Precies. En moest ie bij het gastgezien "Jan en Mien" slapen, optijd naar bed en zelf de zooi betalenquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Sterker nog; bij 2 opeenvolgende werkgevers.
Bij de vorige 'baas' (een hond heeft een baas) moest-ie de radar bemannen en een zwembad graven...![]()
De uitkomst van die poll is al op voorhand bekendquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:54 schreef Tja... het volgende:
Haha, BHFH topics werken altijd op mijn lachspieren. Tijd voor een poll: Wie neemt BHFH serieus?
Dan ben je dus telaat met die rechtsbijstand verzekering. Want doorgaans dient bij aanvraag van een dergelijke verzekering nog geen sprake te zijn van "een conflict" of iets wat een conflict kan worden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:16 schreef masterbreen het volgende:
Neem een Rechtsbijstand verzekering en laat het onderzoeken.. is toch onmogelijk, en zeker als de baas er mensen zwart mee betaald!
Als ik dit even mag quoten: zijn theorie is dat arbeiders beter bij het werk zijn betrokken als ze zelf verplicht meebetalen aan dat soort zaken.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
zijn theorie is dat arbeiders beter bij het werk zijn betrokken als ze zelf meebetalen aan dat soort zaken.
Of wat dacht je van "een bijdrage voor het salaris van de manus-van-alles".quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:13 schreef BrickTop het volgende:
Grappig topic... kantooropfleuring![]()
Wat is het volgende project ? Renovatie van de parkeerplaats ? FF lappen A.U.B.
Straks moet je zelf verf meenemen om de kantoorruimte te schilderen.
80 euro per maand?? lol dat krijgen bij mij per jaar niet eens....quote:Op maandag 25 juli 2005 18:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik moet van de baas "feestgeld" betalen, hiervan wordt het jaarlijkse bal met de zakenpartners en notabelen gefinancierd, verder betaal ik een bedrag voor kantooropfleuring. Hiervan worden de bloemen en planten op het kantoor betaald, verder is er nog een potje voor de bedrijfswinkel. Er zit hier een "vrijwilliger" die zwart betaald wordt hiervan. , ook de inrichting van de winkel is ervan betaald. In totaal betaal ik wel zo'n 80 euri per maand aan al die potjes..Hoe zit dit bij jullie?
Opfleuring van je eigen werkplek? Wij krijgen daar zo'n 70 euro per jaar voor en die mag je dan besteden zoals je wil. Bloemen, planten,... whateverquote:Op maandag 25 juli 2005 19:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dito hier.
En dat van die verjaardagspot krijg je natuurlijk terug in de vorm van een cadeautje op je verjaardag. Daar leidt je dus geen verlies op.
80 euro per maand voor opfleuring en zo, da's zottenwerk.
Vertel hem eens dat meedelen in de winst een nog grotere betrokkenheid met zich meebrengtquote:Op maandag 25 juli 2005 18:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
zijn theorie is dat arbeiders beter bij het werk zijn betrokken als ze zelf meebetalen aan dat soort zaken.
Vraag eens aan je baas of hij niet wat goedkope Oost Europese snollen voor je kan regelen voor een puik prijsje.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
buiten het feit dat ik dus een maandelijkse bijdrage moet betalen betaal ik ook nog een bijdrage in de bedrijfswinkel. Ieder artikel dat ik daar koop, gaat een deel van naar het potje van de Baas. de Baas verkoopt er veel drank, sigaretten en elektronica die hij klandestien via zijn Russische connecties goedkoop op de kop kan tikken via de bedrijfswinkel, waar grappig genoeg ook weer een illigaal (die voor een appel en een ei werkt) de zaken verkoopt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |