quote:Ja, allemaal leuk en aardig en ik heb eMule ook (Direct Connect en Usenet zijn trouwens nog veel beter als het om films gaat hoor -->dan weet je weer wat
Op maandag 27 januari 2003 19:00 schreef ik_help_jullie het volgende:
Yo mensen iedereen weet dat de Download versies van The Matrix Reloaded allang downloadbaar zijn als jullie slim zijn en wat over download programaas weten moeten jullie geen Morpheus, KaZaA, K++, KaZaA Gold, KaZaA Lite, Imesh (af en toe bullshit) gebruiken I:( Maar eDonkey of eMule 0.24 b gebruiken je krijgt nooit bullshit alles wat ik tot nu toe gedownload heb is allemaal echt en super kwaliteitDus als jullie slim zijn ( en dat zijn jullie) dan gaan jullie naar www.edonkey.com of www.edonkey2000.com voor eDonkey (spreekt voor zich) en voor de nederlandse versie van eMule 0.24 b naar www.donkeynl.com en dan klik je in het menu op de link serverlijsten voor een paar nederlandse servers
So weeer wat info
![]()
![]()
En nog wat informatie voor jouw --> op Emule staat ook gewoon bullshit, maar jij kijkt vast op www.sharereactor.com ofzow alles wat daar staat is geverifieerd / echt. Maar heus op eMule staat ook veel shit.
Weer wat geleerd
![]()
ps Bulletproof Monk en Equilibrium die pas in de zomer uitkomen (de laatste is in de states al uit) zweven wel weer op Internet (hele slechte kwaliteit) trailers: http://www.apple.com/trailers/mgm/bulletproof_monk/ en http://www.apple.com/trailers/miramax/equilibrium.html
(matrix achtige films)
[Dit bericht is gewijzigd door Dauntless op 29-01-2003 13:51]
quote:Ziene r ook erg vet uit, vooral equilibrium
Op woensdag 29 januari 2003 08:54 schreef Dauntless het volgende:
ps Bulletproof Monk en Equilibrium die pas in de zomer uitkomen (de laatste is in de states al uit) sweven wel weer op Internet (hele slechte kwaliteit) trailers: http://www.apple.com/trailers/mgm/bulletproof_monk/ en http://www.apple.com/trailers/miramax/equilibrium.html(matrix achtige films)
quote:Yup, heb het zelf ff gechecked (kon dit verhaal ook niet geloven, bij nforce stond nog niets van reloaded) Heb dus ff een stukje gedownload (emule) van de zg. Matrix2, ff preview gedaan met virtual dub, en wat is het?? Star Wars, the return of the jedi!
Op woensdag 29 januari 2003 08:54 schreef Dauntless het volgende:[..]
En nog wat informatie voor jouw --> op Emule staat ook gewoon bullshit, maar jij kijkt vast op www.sharereactor.com ofzow alles wat daar staat is geverifieerd / echt. Maar heus op eMule staat ook veel shit.
Mensen proberen zeker op deze manier snel wat credits te verdienen.
quote:De release in de States is Mei 2003 voor "reloaded" en Nov 2003 voor "revolutions".
Op woensdag 24 oktober 2001 11:54 schreef jdmorpheus het volgende:
Ik heb zoiets gehoord dat ze the matrix 2 & 3 tegelijk willen uitbrengen (een vriend van me die 100% filmfr3@k is zei dat), weet iemand of dat klopt en of er al een release gepland staat?
Een exacte datum is nog niet bekend.
quote:tjeetje jij loopt achter....
Op vrijdag 31 januari 2003 22:49 schreef maartena het volgende:[..]
De release in de States is Mei 2003 voor "reloaded" en Nov 2003 voor "revolutions".
Een exacte datum is nog niet bekend.
ik weet niet of iemand 'm al gezien heeft enzo, maar deze trailer is dus de master trailer der trailers voor deze film.. zo onwijs vet....
alleen zie je geen virii.. (da's jammer)
oh, en ik heb posters van Matrix 2 thuis..
:):) (ik ben echt onwijs blij ermee..) GRATIS..!!
voor de duidelijkheid... ik heb het hier over de SuperBowl Teaser van 23MB..
quote:Denk dat het verhaal steeds grimmiger wordt, maar waar ik laatst aan dacht: zijn de mensen echt beter af in een wereld zonder die matrix, zoals Cypher in deel 1 al zegt? Waarom niet gewoon iedereen in de waan laten en alleen de trucjes bijleren?
Op vrijdag 7 februari 2003 23:41 schreef thiamat het volgende:
'k hoop dat de film een beetje vernieuwend blijftanders hoeft het van mij niet meer, dan is het elke keer weer the same shit
Maar ik denk natuurlijk wel dat ie weer super wordt
quote:oeps, je hebt gelijk....
Op vrijdag 7 februari 2003 23:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Staat hierboven ergens een leuke link DIRECT naar het filmpje
maar nu hebben ook mensen met een wat mindere i-net connectie er wat aan, want de kleinere formaten staan er ook bij..
quote:Correctus
Op zaterdag 8 februari 2003 09:36 schreef thiamat het volgende:
Hij is echt zooooooooo vet!! wordt neo gevangen genomen?
Iemand die weet of The Matrix Reloaded posters ergens te koop zijn
Ik moet die posters van Neo , Morpheus en Trinity hebben
En komt ie nou op 15 mei wereldwijd uit of alleen in USA ?
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 10:44 schreef Takemenow het volgende:En komt ie nou op 15 mei wereldwijd uit of alleen in USA ?
code:Release dates for
Matrix Reloaded, The (2003)Country Date
Australia 15 May 2003
Canada 15 May 2003
USA 15 May 2003
Netherlands 16 May 2003
Denmark 21 May 2003
Finland 21 May 2003
Norway 21 May 2003
Spain 21 May 2003
Sweden 21 May 2003
Czech Republic 22 May 2003
Russia 22 May 2003
Brazil 23 May 2003
Colombia 23 May 2003
Estonia 23 May 2003
Iceland 23 May 2003
Turkey 23 May 2003
UK 23 May 2003
Argentina 29 May 2003
Austria 5 June 2003
Germany 5 June 2003
Japan 7 June 2003
quote:wheeeheeee dat duurt nog veeel te lang...
Op vrijdag 7 maart 2003 10:48 schreef victorinox het volgende:[..]
code:Release dates for
Matrix Reloaded, The (2003)
[b]Netherlands 16 May 2003 [/b]
quote:Hebben ze dan al posters van Matrix Reloaded?
Op vrijdag 7 maart 2003 11:00 schreef Takemenow het volgende:anders jat ik ze wel bij de bios , ga toch vanavond naar Jackass
quote:Yep
Op vrijdag 7 maart 2003 11:01 schreef victorinox het volgende:[..]
Hebben ze dan al posters van Matrix Reloaded?
Neo :
Morpheus :
Trinity :
Niobe :
Agent Smith :
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |