Dat laatste is onzin. Titanic had ook een hele lange adem terwijl het openingsweekend niks bijzonders was.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:27 schreef SunChaser het volgende:
Ze hadden vast meer verwacht, het is niet erg aangeslagen, de kosten moeten in de eerste weken worden terugverdiend, daarna gaat de opbrengst naar de bioscopen enzo.
En de Blair Witch Project moest het al helemaal van mond op mond reclame hebben terwijl de film al een tijdje draaide. Werd weken later pas een enorme kaskraker.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:13 schreef Strolie75 het volgende:
Dat laatste is onzin. Titanic had ook een hele lange adem terwijl het openingsweekend niks bijzonders was.
quote:Op maandag 8 januari 2007 01:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
net het grootste deel gezien, tot de invasie van de duitsers
Tijdens WW2 (en in de film) zijn het de Amerikanen die Japan bezetten hoor.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
tweede wereldoorlog, duitsers enzo?
of heb je de film niet gezien?
duitsers, amerikanen, you get the pointquote:Op maandag 8 januari 2007 10:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tijdens WW2 (en in de film) zijn het de Amerikanen die Japan bezetten hoor.
Of heb je geen geschiedenisles gehad?
Ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:32 schreef SureZal het volgende:
Ik heb juist eerst de film gezien en daarna het boek gelezen. Ik heb in het begin er genoten van de film maar met het boek had ik meer dat meelevings gevoel. Nadat ik het boek had gelezen vond ik de film ook veel mooier omdat je dan meer weet wat Sayuri denkt.
True, true. Accent incluis.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:38 schreef speknek het volgende:
Nu op tv. Moet zeggen dat ik het toch behoorlijk verwarrend vind om overduidelijk Chinese mensen Japanner te zien spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |