Gezellig figuur ben jij!!!quote:Op maandag 25 juli 2005 13:54 schreef IllI het volgende:
[afbeelding]
Ik wil helemaal niet messegen met jou![]()
Ja 2 minuten....quote:Op maandag 25 juli 2005 13:58 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
ze hadden daar ook al: BlackBerry 7100v
quote:Op maandag 25 juli 2005 14:04 schreef Ludwig het volgende:
Kunnen we dit dan nu bestempelen als het BB-topic?
Hmm goede vraag.. wat is het verschil tussen een appel en een peer.. ook zo'n goede vraagquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Maar wat is een Blackberry? Wat is het verschil tussen een Blackberry en een Hiptop/Sidekick?
Lees die vraag eens anders: waarom zou je een blackberry aanschaffen als die andere devices hetzelfde kunnen? Wat maakt ding nou zo bijzonder t.o.v. die andere devices?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:01 schreef tonks het volgende:
[..]
Hmm goede vraag.. wat is het verschil tussen een appel en een peer.. ook zo'n goede vraag
Yep, en er zijn er nog tich meer. Een Palm Treo 650 komt ook in de buurt van een blackberry, netzoals een Nokia Communicator of een Sony Ericsson P900i of de MDA telefoons of en euh orange spv (die wil ik er dan ook nog net bij rekenen). Kortom, apparaatjes die zowel pda als gsm functies hebben.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Inderdaad, ik dacht dat ik toch een hele normale vraag stelde :s. Ik wil het verschil weten tussen een blackberry en een hiptop. Beide worden namelijk vaak in elkaars verlengde gebruikt, maar zijn kennelijk wel degelijk verschillende apparaten.
Dat de mail op je mobiele apparaatje binnenkomt zodra hij ook op de mailserver staat.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:45 schreef Geqxon het volgende:
Maar wat is pushmail dan precies?
Plaats zelf PIN maar al als TSquote:Op maandag 25 juli 2005 13:31 schreef Ludwig het volgende:
[afbeelding]
Genoeg mensen met blackberry, maar nergens een topic op dit forum te vinden.
Post hier je PIN en zoek elkaar op via blackberry messenger
De server pusht het naar de client als het binnenkomt, anders zou het pull mail zijnquote:Op donderdag 1 september 2005 16:37 schreef Geqxon het volgende:
En hoe werkt die pushmail technisch gezien dan? Hij checkt elke seconde zijn mail, of piept de mailserver naar de client als hij mail heeft?
Voor welk bedrijf werk jij dan wel nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:47 schreef Individual het volgende:
Kopen mensen Crackberry's voor eigen gebruik dan?
Als je wilt dat je werknemers altijd hun email checken koop dan BB's voor ze, want ze zijn erg verslavend en ik kan het weten!![]()
![]()
Daarnaast gebruik ik ook een PDA, laptop en telefoon waar ik m'n email op kan ontvangen... beetje dubbelop, maar ja als het gratis is.. Mensen met pacemakers moeten niet te dicht bij mij in de buurt komen..![]()
Ik ben echt een nerd!![]()
een groot bedrijf met teveel geld!quote:Op maandag 7 november 2005 11:34 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Voor welk bedrijf werk jij dan wel niet![]()
Stagiaire nodig?quote:Op zondag 6 november 2005 16:48 schreef Individual het volgende:
ik wordt ervoor betaald om een nerd zijn!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |