Dat heeft dus totaal geen effect als je zo leeft.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:18 schreef nozem het volgende:
Ik rook. Ik drink teveel bier. Ik krijg niet elke dag mijn 'twee ons groenten, twee stuks fruit' binnen. Ik sla het avondeten soms gewoon over. Ik ga te laat slapen en word te laat wakker en vooruit: Soms hang ik wel eens aan de gewichten in het sportcentrum.
Na mijn studententijd verandert dat vast wel..
Zeker wel. Spieren kweken kun je altijd.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:44 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dat heeft dus totaal geen effect als je zo leeft.
Niet dus.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:47 schreef nozem het volgende:
[..]
Zeker wel. Spieren kweken kun je altijd.
Ow, maar ik krijg regelmatig wel goede voeding binnen hoor. Het is niet zo dat ik elke dag bij de Burger King zit. Het enige nadeel van mijn levensstijl is dat het kweken van een sixpack met mijn bierconsumptie wellicht niet tot de mogelijkheden zal behoren.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:48 schreef LedZep het volgende:
[..]
Niet dus.
Spieren kweken doe je in je rust, door veel en goede voeding. Geen (slechte) voeding = geen bouwstoffen = geen groei. Geen rust = geen opbouw. Simpel als wat. In het begin zal iedereen wel wat groeien, dat ben ik met je eens, maar het houdt gauw genoeg op.
En ik maar denken dat je spieren kweekt door 2x per week borst/biceps te trainen en creatine te nemen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:48 schreef LedZep het volgende:
[..]
Niet dus.
Spieren kweken doe je in je rust, door veel en goede voeding. Geen (slechte) voeding = geen bouwstoffen = geen groei. Geen rust = geen opbouw. Simpel als wat. In het begin zal iedereen wel wat groeien, dat ben ik met je eens, maar het houdt gauw genoeg op.
Je moet niet zoveel denken joh, is slecht voor je hersens - en dat benadeeld de groei in je borst. Is *wetenschappelijk* bewezen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:50 schreef Mr.J het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je spieren kweekt door 2x per week borst/biceps te trainen en creatine te nemen.![]()
Laat zien dan dat artikel.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:32 schreef LedZep het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel denken joh, is slecht voor je hersens - en dat benadeeld de groei in je borst. Is *wetenschappelijk* bewezen.
geen vlees of substituten?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:16 schreef armmoetzaaier het volgende:
is dit gezond genoeg:
ik rook niet ik drink nauwelijks. (meestal 1 glas per avond als ik niet de bob ben)
elke dag een groen prakie op me bord. (behalve zondag af en toe patat)
laatste tijd veel met de auto naar me werk maar ben vorige week begonnen met hardlopen.
ik dacht bij me zelf dat het bijna niet gezonder kon.
nee ik bedoelde vleesvervangers, voor zover ze bestaan.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:18 schreef armmoetzaaier het volgende:
elke dag een stukje vlees en melk
en wat is substituten kan je dat eten ???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |