Had je het ook voordat je die medicijnen ging slikken?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee dat is het absoluut niet (dit weet ik zeker ivm medicijnen waarbij ik veel moét drinken en zout juist moet matigen)
Knallende koppijn wordt meestal veroorzaakt door vocht tekort.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:52 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van,ben er zelfs voor naar de huisarts gegaan en heb het er in de sportschool over gehad omdat ik wel tijdens het sporten knallende hoofdpijn krijg.Heb al vanalles geprobeerd eigenlijk maar tot nu toe ben ik er nog niet achter.
Jaquote:Op maandag 25 juli 2005 15:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Had je het ook voordat je die medicijnen ging slikken?
Ik zweet zelf wel veel minder sinds ik bepaalde medicijnen gebruik, vandaar dat ik er even aan moest denken. Ik weet niet hoe het met aanleg o.i.d. zit daarbij, maar sommige mensen zullen van nature wel meer zweten dan anderen.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja
Ik heb nooit echt veel gezweet, maar het is gewoon steeds minder geworden.
Nee dat is het allemaal niet,volgens de huisarts krijg ik zo'n hoofdpijn omdat ik niet zweet(en dus niet kan afkoelen) maarja het niet zweten weten we niet waar dat vandaan komt,het enige wat zij denkt dat het kan zijn is dat ik overgewicht heb.(ik dacht juist dat je dan altijd veel zweet)irritante is ook dat ik doordat ik zo'n hoofdpijn krijg(zo erg dat ik echt moet gaan liggen)ook niet goed kan sportenquote:Op maandag 25 juli 2005 15:57 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Knallende koppijn wordt meestal veroorzaakt door vocht tekort.
Met een zoutrijk dieet houdt je lichaam meer vocht vast. Dus het lijkt mij logischer dat je juist meer kan zweten indien je dieet meer zout bevat omdat je lichaam meer vocht vast houdt.
Maar ik zeg daarbij sowieso dat je niet op eigen houtje met zout in je dieet moet gaan experimenteren want dan ben je echt fout bezig.
Niet nadat je een peuk opgestoken hebt.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:42 schreef DarkElf het volgende:
en de lucht ruikt hier fris en als een bos.![]()
Vermeld dan ook even dat je ook wel eens een kuurtje gebruikt.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:13 schreef Mr.J het volgende:
Ach, ik train 5x per week, hou me in principe aan een strikt voedingsschema, rook niet, drink niet maar om nu te zeggen dat ik hiermee 100% gezond bezig ben?
Neuh, daarvoor zit mijn lichaam teveel in de stress van het continu forceren van spiergroei. Je beschadigd weefsel en laat het herstellen. Dat aan 1 stuk door.
Maar goed, ben ook weer niet ongezond bezig.
Dan nog ben ik gezonder bezig dan menig ander kerel.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:24 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Vermeld dan ook even dat je ook wel eens een kuurtje gebruikt.
op een bergtop in zwitserland heb je denk ik meer kans op kanker vanwege straling dan hier in nederland. de achtergrondstraling uit de kosmos is daar tientallen malen hoger.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:38 schreef ChrisJX het volgende:
Dit lukt hooguit op een bergtop in Zwitserland ofzo, waar je puur water uit een bergmeertje kunt drinken erbij.
Dus ik ben relatief gezond bezig ja.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:32 schreef Vitalogy het volgende:
Omdat met die informatie veel mensen van mening zijn dat jij niet erg gezond bezig bent. Dat jij die mening niet deelt en ook kan ondersteunen met wetenschappelijk materiaal is niet belangrijk.
Als je naar m'n icon en ondertitel kijkt is het wel duidelijk hoor.quote:Als je stoer wilt doen moet je ook het hele verhaal vertellen.
Zie eerste reply.quote:Overigens vraag je nu naar de bekende weg, jij weet best wel waarom je zoiets weg laat.![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 14:02 schreef JohnDDD het volgende:
Gezond leven? Dat is een contradictio in terminis
Alsof vrouwen vallen op zo'n gefrustreerde vleeshomp. Maar goed, ik hoef er verder geen anabolen is slecht topic van te maken hoor. Je kinderachtige reactie spreekt al voor zich.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:19 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dus ik ben relatief gezond bezig ja.
Dat ik niet direct erbij zet dat ik gebruik, wat reacties gaat geven, wat ik op mijn beurt weer van de tafel veeg, is dus niet belangrijk. De uitkomst is hetzelfde, alleen nu eens voor de verandering geen AAS discussie in zo'n topic.
[..]
Als je naar m'n icon en ondertitel kijkt is het wel duidelijk hoor.
Alsof ik iets daarmee verzwijg om stoer te doen.Simpel mannetje.
[..]
Zie eerste reply.
Dus vertel mij eens, waarom wil je hier perse een 'AAS is slecht topic' van maken? Is het je eigen frustratie dat een grote brede man er met je meisje vandoor is gegaan, heb je zelf ooit wat gebruikt maar doordat je geen idee had waarmee je bezig was nare dingen ondervonden?
Tell me...![]()
Damn, ik ben een gefrustreerde vleeshomp.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:45 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Alsof vrouwen vallen op zo'n gefrustreerde vleeshomp. Maar goed, ik hoef er verder geen anabolen is slecht topic van te maken hoor. Je kinderachtige reactie spreekt al voor zich.
Zout zorgt voor vocht vasthouden (verstoorde natrium/kalium balans) waardoor je bloedvolume toeneemt en je bloeddruk stijgt.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:57 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Knallende koppijn wordt meestal veroorzaakt door vocht tekort.
Met een zoutrijk dieet houdt je lichaam meer vocht vast. Dus het lijkt mij logischer dat je juist meer kan zweten indien je dieet meer zout bevat omdat je lichaam meer vocht vast houdt.
Maar ik zeg daarbij sowieso dat je niet op eigen houtje met zout in je dieet moet gaan experimenteren want dan ben je echt fout bezig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |