abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juli 2005 @ 15:56:28 #76
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29113730
quote:
Op maandag 25 juli 2005 15:51 schreef DarkElf het volgende:

[..]

nee dat is het absoluut niet (dit weet ik zeker ivm medicijnen waarbij ik veel moét drinken en zout juist moet matigen)
Had je het ook voordat je die medicijnen ging slikken?
pi_29113761
quote:
Op maandag 25 juli 2005 15:52 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Daar heb ik ook last van,ben er zelfs voor naar de huisarts gegaan en heb het er in de sportschool over gehad omdat ik wel tijdens het sporten knallende hoofdpijn krijg.Heb al vanalles geprobeerd eigenlijk maar tot nu toe ben ik er nog niet achter.
Knallende koppijn wordt meestal veroorzaakt door vocht tekort.
Met een zoutrijk dieet houdt je lichaam meer vocht vast. Dus het lijkt mij logischer dat je juist meer kan zweten indien je dieet meer zout bevat omdat je lichaam meer vocht vast houdt.

Maar ik zeg daarbij sowieso dat je niet op eigen houtje met zout in je dieet moet gaan experimenteren want dan ben je echt fout bezig.
pi_29113771
quote:
Op maandag 25 juli 2005 15:56 schreef Alicey het volgende:

[..]

Had je het ook voordat je die medicijnen ging slikken?
Ja

Ik heb nooit echt veel gezweet, maar het is gewoon steeds minder geworden.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 25 juli 2005 @ 15:58:57 #79
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29113825
quote:
Op maandag 25 juli 2005 15:57 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ja

Ik heb nooit echt veel gezweet, maar het is gewoon steeds minder geworden.
Ik zweet zelf wel veel minder sinds ik bepaalde medicijnen gebruik, vandaar dat ik er even aan moest denken. Ik weet niet hoe het met aanleg o.i.d. zit daarbij, maar sommige mensen zullen van nature wel meer zweten dan anderen.
pi_29113892
wrs wel ja. over het algemeen is het niet zo vervelend (denk nederlandse zomer) maar bijv met een sauna of flinke inspanning is het haast niet te doen want je slaat alleen maar warmte op en koelt niet af. Op vakantie ( Portugal bijv tegen de 40 graden is het ook echt niet leuk)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_29113947
quote:
Op maandag 25 juli 2005 15:57 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Met een zoutrijk dieet houdt je lichaam meer vocht vast. Dus het lijkt mij logischer dat je juist meer kan zweten indien je dieet meer zout bevat omdat je lichaam meer vocht vast houdt.

Maar ik zeg daarbij sowieso dat je niet op eigen houtje met zout in je dieet moet gaan experimenteren want dan ben je echt fout bezig.
Nee dat is het allemaal niet,volgens de huisarts krijg ik zo'n hoofdpijn omdat ik niet zweet(en dus niet kan afkoelen) maarja het niet zweten weten we niet waar dat vandaan komt,het enige wat zij denkt dat het kan zijn is dat ik overgewicht heb.(ik dacht juist dat je dan altijd veel zweet)irritante is ook dat ik doordat ik zo'n hoofdpijn krijg(zo erg dat ik echt moet gaan liggen)ook niet goed kan sporten Als het heel warm is heb ik trouwens ook zo'n hoofdpijn maar kan ik me gewoon rustig uit de zon houden.
01-08-2008
  maandag 25 juli 2005 @ 16:19:09 #82
123069 PowerPoes
LangePoodle
pi_29114389
Sport 5x in de week, zorg dat ik zo'n 9uur slaap, doe alleen dingen waarbij ik me goed voel --> nooit last van stress, zorg voor een goede voeding en drink meer dan voldoende. Of ik een saai leven heb? Ik heb me nog nooit zo goed gevoelt
Ambtenaar in functie? Jeugdpuis in uniform zal je bedoelen!
pi_29115152
Ik beschouw mezelf niet als een voorbeeld van gezond leven. Ik slaap op de verkeerde tijden en heb totaal geen ritme daarin. Gezond eten laat ook nog wel te wensen over, alhoewel ik dan weer niet veel snoep eet. Fruit eten kan in principe ook wel een stuk beter. Ik drink dan wel weer veel water en weinig andere dingen. Ik rook niet, geen drugs en heel weinig alcoholgebruik. Sporten heb ik altijd heel veel gedaan, op dit moment sport ik helemaal niet. Dus het komt erop neer dat het niet slecht gaat, maar er zit nog wel verbetering in.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_29145797
Ik mag mezelf wel als en rolmodel beschouwen

Ga iedere dag hardlopen (mét mp3-speler ), touwtje springen (zonder mp3-speler ) ik eet veel fruit en groente, maar goed dat doen we thuis sowieso. Verder drink ik genoeg water, drink nauwelijks koffie of cola. We hebben thuis een aparte kamer met gewichten enzo, ik wil nog weleens de bodybuilder uithangen.

Maar goed dat eetpatroon zit wel goed, dat komt vnl door m'n ma die een hartinfarct zou krijgen wanneer ze me met een zak friet zou zien lopen. Laat mij dat trachten te consolideren wanneer ik in september op kamers ga.

Het enige minpunt is dat ik slechts 4 à 5 uur per nacht slaap, maar doordat ik vrij veel sport heb ik, paradoxaal genoeg, vrijwel altijd wel energie. Dat komt er op neer dat ik 's nachts naar een mp3-speler luister of wat studieboeken doorneem, iets wat overdag nauwelijks gebeurt.

Maar goed, zolang ik eens in de week maar een lange nacht (12 uur of langer) heb om bij te slapen.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 17:13:10 #85
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_29145973
Ach, ik train 5x per week, hou me in principe aan een strikt voedingsschema, rook niet, drink niet maar om nu te zeggen dat ik hiermee 100% gezond bezig ben?

Neuh, daarvoor zit mijn lichaam teveel in de stress van het continu forceren van spiergroei. Je beschadigd weefsel en laat het herstellen. Dat aan 1 stuk door.

Maar goed, ben ook weer niet ongezond bezig.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  dinsdag 26 juli 2005 @ 18:20:18 #86
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_29147698
quote:
Op maandag 25 juli 2005 15:42 schreef DarkElf het volgende:
en de lucht ruikt hier fris en als een bos.
Niet nadat je een peuk opgestoken hebt.
pi_29151158
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 17:13 schreef Mr.J het volgende:
Ach, ik train 5x per week, hou me in principe aan een strikt voedingsschema, rook niet, drink niet maar om nu te zeggen dat ik hiermee 100% gezond bezig ben?

Neuh, daarvoor zit mijn lichaam teveel in de stress van het continu forceren van spiergroei. Je beschadigd weefsel en laat het herstellen. Dat aan 1 stuk door.

Maar goed, ben ook weer niet ongezond bezig.
Vermeld dan ook even dat je ook wel eens een kuurtje gebruikt.
pi_29151553
Ik rook niet, drink vrijwel nooit maar doe het dus wel eens, drink overdag genoeg water, krijg normaal gesproken zo'n 6-7 keer per week fruit binnen en 5x groente en ik sport regelmatig (maar niet zoveel meer als vroeger). Ik gebruik voor bijna alles de fiets tenzij het redelijkerwijs niet meer op de fiets te doen is, dan pak ik de auto. Slapen is voor mij het ergste, enorm verschillende tijdstippen (nu is het zo 2-3 uur 's nachts) en m'n ritme holt alle kanten op. Redelijk gezond dus, vind ik zelf.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 23:22:09 #89
19479 Mr.J
pi_29155998
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 20:24 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Vermeld dan ook even dat je ook wel eens een kuurtje gebruikt.
Dan nog ben ik gezonder bezig dan menig ander kerel.

Maar goed, dat wel of niet erbij zetten zou uitmaken omdat?!

(Jawel, er mag weer geschoten worden, komt u maar! )
pi_29157673
Omdat met die informatie veel mensen van mening zijn dat jij niet erg gezond bezig bent. Dat jij die mening niet deelt en ook kan ondersteunen met wetenschappelijk materiaal is niet belangrijk. Als je stoer wilt doen moet je ook het hele verhaal vertellen.

Overigens vraag je nu naar de bekende weg, jij weet best wel waarom je zoiets weg laat.
  woensdag 27 juli 2005 @ 00:36:16 #91
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_29157775
quote:
Op maandag 25 juli 2005 13:38 schreef ChrisJX het volgende:
Dit lukt hooguit op een bergtop in Zwitserland ofzo, waar je puur water uit een bergmeertje kunt drinken erbij.
op een bergtop in zwitserland heb je denk ik meer kans op kanker vanwege straling dan hier in nederland. de achtergrondstraling uit de kosmos is daar tientallen malen hoger.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
pi_29157839
Niemand leeft gezond, dat is een illusie.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_29160156
Hmm ik betwijfel het eigenlijk of ik wel gezond leef. Ik rook amper, ik drink amper en ik blow amper. Maar aan de ene kant sport ik eigenlijk te weinig, en ook mijn eetgedrag (al heb ik wel een perfect gewicht) is nou niet echt 100% gezond.

Maargoed uiteindelijk hoef ik niet zo graag 80 te worden, als ik 65 word en een perfect leven heb gehad dan ben ik eigenlijk al tevreden .
  woensdag 27 juli 2005 @ 11:19:44 #94
19479 Mr.J
pi_29164956
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 00:32 schreef Vitalogy het volgende:
Omdat met die informatie veel mensen van mening zijn dat jij niet erg gezond bezig bent. Dat jij die mening niet deelt en ook kan ondersteunen met wetenschappelijk materiaal is niet belangrijk.
Dus ik ben relatief gezond bezig ja.

Dat ik niet direct erbij zet dat ik gebruik, wat reacties gaat geven, wat ik op mijn beurt weer van de tafel veeg, is dus niet belangrijk. De uitkomst is hetzelfde, alleen nu eens voor de verandering geen AAS discussie in zo'n topic.
quote:
Als je stoer wilt doen moet je ook het hele verhaal vertellen.
Als je naar m'n icon en ondertitel kijkt is het wel duidelijk hoor.

Alsof ik iets daarmee verzwijg om stoer te doen. Simpel mannetje.
quote:
Overigens vraag je nu naar de bekende weg, jij weet best wel waarom je zoiets weg laat.
Zie eerste reply.

Dus vertel mij eens, waarom wil je hier perse een 'AAS is slecht topic' van maken? Is het je eigen frustratie dat een grote brede man er met je meisje vandoor is gegaan, heb je zelf ooit wat gebruikt maar doordat je geen idee had waarmee je bezig was nare dingen ondervonden?

Tell me...
pi_29165126
quote:
Op maandag 25 juli 2005 14:02 schreef JohnDDD het volgende:
Gezond leven? Dat is een contradictio in terminis
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
pi_29167343
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 11:19 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Dus ik ben relatief gezond bezig ja.

Dat ik niet direct erbij zet dat ik gebruik, wat reacties gaat geven, wat ik op mijn beurt weer van de tafel veeg, is dus niet belangrijk. De uitkomst is hetzelfde, alleen nu eens voor de verandering geen AAS discussie in zo'n topic.
[..]

Als je naar m'n icon en ondertitel kijkt is het wel duidelijk hoor.

Alsof ik iets daarmee verzwijg om stoer te doen. Simpel mannetje.
[..]

Zie eerste reply.

Dus vertel mij eens, waarom wil je hier perse een 'AAS is slecht topic' van maken? Is het je eigen frustratie dat een grote brede man er met je meisje vandoor is gegaan, heb je zelf ooit wat gebruikt maar doordat je geen idee had waarmee je bezig was nare dingen ondervonden?

Tell me...
Alsof vrouwen vallen op zo'n gefrustreerde vleeshomp. Maar goed, ik hoef er verder geen anabolen is slecht topic van te maken hoor. Je kinderachtige reactie spreekt al voor zich.

woensdag 27 juli 2005 @ 12:50:08 #97
19479 Mr.J
pi_29167467
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 12:45 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Alsof vrouwen vallen op zo'n gefrustreerde vleeshomp. Maar goed, ik hoef er verder geen anabolen is slecht topic van te maken hoor. Je kinderachtige reactie spreekt al voor zich.

Damn, ik ben een gefrustreerde vleeshomp.

Zo heb ik mezelf nooit bekeken. Maar goed, wanneer ben je precies gefrustreerd en wanneer ben je precies een vleeshomp?

Ben daar wel benieuwd naar.
  woensdag 27 juli 2005 @ 12:56:43 #98
19479 Mr.J
pi_29167656
quote:
Op maandag 25 juli 2005 15:57 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Zout zorgt voor vocht vasthouden (verstoorde natrium/kalium balans) waardoor je bloedvolume toeneemt en je bloeddruk stijgt.

Idd oppassen dus met zout.
pi_29168744
Maar volgens mij klopt het wel dat stress en hoe je in je vel zit ook bepaald hoe gezond je je voelt. Paar jaar terug zat ik in een behoorlijk stress periode en zat dus ook niet echt 100% in mijn vel. Maar dit jaar heb ik leren relaxen en me niet zo snel meer druk te maken om van alles. En eerlijk gezegd voel ik me nu geweldig
pi_29213837
Aan de ene kant ben ik een sportief beest met 3 tot 4 keer krachttraining en 1 tot 2 keer hardlopen in de week maar verder zuip en rook ik wel. Toch voel ik me vrijwel altijd behoorlijk fit doordat ik doordeweeks wel goed uitgebalanceerd eet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')