Dubieus. Bij mijn weten eten varkens dingen als aardappels en groente enzo. Die dingen waar jij dol op bent. Heb iig nog nooit een boer een rol mentos aan z'n varkens zien voerenquote:Op maandag 25 juli 2005 15:19 schreef boekenworm het volgende:
Alles waar je vet, suiker, zout en vlees bij toevoegt is in mijn ogen varkensvoer.
Ja ok. Maar dat bedoel ik er niet mee. En verder houdt ik daar niet zo van. Zelfs rollade maak ik lauw/warm. Met warm eten bedoel ik: (veel) vlees, aardappelen/rijst of pasta met groentes. En aan het einde een zuivelproduct.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:19 schreef innovative het volgende:
Is in principe dan weer nutteloos, je kunt ook een koude maaltijd nuttigen waar het nodige aan vlees, groenten en koolhydratenhoudende dingen in zitten, zoals een broodmaaltijd met een salade of een koude pasta- of rijstsalade...
Dan zou je een auto ook als varkensvervoer kunnen zien?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:27 schreef boekenworm het volgende:
Je kent het hele idee uitdrukkingen niet zeker?
Jij hebt gewoon een gigantisch eetprobleem en probeert in meerdere topics reacties uit te lokken (die er tot dusver niet gekomen zijn). Dat weet je zelf ook wel.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:19 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Alles waar je vet, suiker, zout en vlees bij toevoegt is in mijn ogen varkensvoer.
Voor iemand die "niet aan vooroordelen voldoet" heb je wel een erg zwart/witte kijk, moet ik zeggen.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:27 schreef boekenworm het volgende:
Je kent het hele idee uitdrukkingen niet zeker?
Vet, suiker en zout krijg je al meer binnen dan je nodig hebt zonder het zelf toe te voegen; het zit vrijwel overal in.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:03 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Nee, ik klok ook nooit een liter vet naar binnenVet, suiker en zout heb je gewoon nodig. Net zoals vlees ook helemaal niet ongezond is. Je zou hooguit onderscheid kunnen maken tussen soorten vlees.
Wat ben jij voor een wereldvreemd figuur?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:19 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Hahhahaa, inderdaad, ik zweet heel erg weinig, zogoed als niet.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:30 schreef BUG80 het volgende:
[..]
P.S. zout toevoegen kan soms essentieel zijn om gezond te blijven. Of zweet jij nooit?
Je sport ook niet? Als ik flink gezweet heb tijdens het sporten krijg ik na een tijd vaak trek in zoute dingen, namelijk.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:33 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Hahhahaa, inderdaad, ik zweet heel erg weinig, zogoed als niet.
Maar weinig discussies zijn zinloos, toch. Boekenwurm is vast rationeel genoeg om de discussie aan te gaan.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:34 schreef DarkElf het volgende:
lijkt me niet echt zinvol om zo'n discussie aan te gaan
Ik sport wel, maar zweet simpelweg niet. Als ik een uurtje heb hardgelopen ben ik amper vocht kwijt geraakt. Evenals na voetbal of fitness.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:35 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Je sport ook niet? Als ik flink gezweet heb tijdens het sporten krijg ik na een tijd vaak trek in zoute dingen, namelijk.
Ok, ben je zo'n koud typequote:Op maandag 25 juli 2005 15:39 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Ik sport wel, maar zweet simpelweg niet. Als ik een uurtje heb hardgelopen ben ik amper vocht kwijt geraakt. Evenals na voetbal of fitness.
daarom zei ik ook: lijkt me...quote:Op maandag 25 juli 2005 15:36 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Maar weinig discussies zijn zinloos, toch. Boekenwurm is vast rationeel genoeg om de discussie aan te gaan.
Dat was mij ook al opgevallen idd!!quote:Op maandag 25 juli 2005 15:29 schreef -Kate- het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een gigantisch eetprobleem en probeert in meerdere topics reacties uit te lokken (die er tot dusver niet gekomen zijn). Dat weet je zelf ook wel.
Misschien drink je te weinig, of eet je teveel zout.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:47 schreef DarkElf het volgende:
over zweten, dat doe ik ook nauwelijks, nooit gedaan ook ook niet toen ik wel nog flink aan het sporten was. en het is wel vervelend want als ik nu naar een thermen/sauna complex ga leg ik het compleet af in die sauna terwijl mensen die zweten dat niet op die manier hebben. op de een of andere manier zweet mijn lichaam nauwelijks
Precies.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:47 schreef teknomist het volgende:
Als ik klaar ben met studeren ga ik gezond leven.
nee dat is het absoluut niet (dit weet ik zeker ivm medicijnen waarbij ik veel moét drinken en zout juist moet matigen)quote:Op maandag 25 juli 2005 15:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien drink je te weinig, of eet je teveel zout.
Daar heb ik ook last van,ben er zelfs voor naar de huisarts gegaan en heb het er in de sportschool over gehad omdat ik wel tijdens het sporten knallende hoofdpijn krijg.Heb al vanalles geprobeerd eigenlijk maar tot nu toe ben ik er nog niet achter.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:47 schreef DarkElf het volgende:
over zweten, dat doe ik ook nauwelijks, nooit gedaan ook ook niet toen ik wel nog flink aan het sporten was. en het is wel vervelend want als ik nu naar een thermen/sauna complex ga leg ik het compleet af in die sauna terwijl mensen die zweten dat niet op die manier hebben. op de een of andere manier zweet mijn lichaam nauwelijks
Misschien probeert je lichaam dat beetje zout dat je nog hebt vast te houden?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee dat is het absoluut niet (dit weet ik zeker ivm medicijnen waarbij ik veel moét drinken en zout juist moet matigen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |