Als het goed is staat die wel op de site, heb wel met de gedachte gespeeld om het te doen, maar LOTR is niet echt mijn ding.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:45 schreef California het volgende:
Deze staat toch niet op de site? Anders is hij 13,50, dat is helemaal ziek.
Oliver Twist is nu ook beschikbaar. Voor hen die niet vinden dat David Lean saaie en overschatte kutfilms maaktquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:43 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ah, dit schijnt er één te zijn:
bugsy735
Op dit moment kun je Bugsy Malone en A Matter of Life and Death bestellen.
dolphquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:42 schreef Shogo het volgende:
Ik denk kom laat ik ook weer eens een aanbieding posten:
The Peace Keeper - DVD Region Free voor maar 2,99 bij cdwow.net
Ja profiteer er maar van mensen.
per 8 afleveringen voor de duidelijkheid.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Albert Heijn Friends Seizoen 1 t/m 10. Per stuk 5 euro.
Kan je ze gewoon beter bij play ofzo kopen hoor, scheelt je bakkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:40 schreef Flat-Eric het volgende:
Wel aardige Box Set kortingen bij dvd.co.uk.
Met bv Taken: ¤ 20,- LOTR extended Trilogy: ¤ 62,-
Heb er zelf de Sharpe Box Set gehaald voor ¤ 86,-
Worden wel verzendkosten van ¤ 12,- gerekend..
Was meer ter illustratie.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:49 schreef Hare het volgende:
[..]
Kan je ze gewoon beter bij play ofzo kopen hoor, scheelt je bakken
Enneh, Taken is bij cdwow nu helemaal goedkoop met de 20% korting
U wordt hartelijk bedankt.quote:Op maandag 5 september 2005 11:32 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
Voor maar 3 euro bij dvdpacificEn das dus echt goedkoop!
Normaal betaal je hier minimaal 17/18 euro voor.
Jammer van de verzendkosten, maar goed, ik heb hem gewoon meebesteld met nog wat anders dat sowieso mijn kant op komtquote:Op maandag 5 september 2005 13:46 schreef sampoo het volgende:
[..]
U wordt hartelijk bedankt.![]()
Gelukkig geen aanbieding die mij 100 euro ging kosten.![]()
Hmm, die is misschien ook wel leukquote:Op maandag 5 september 2005 15:17 schreef sampoo het volgende:
Ach ik heb ook 3 andere cheapo's uitgezocht. Voor zover aanbiedingswaardig maar ook even vermeld;![]()
Beautiful Mind, A (Widescreen) 2-disc voor $8.33
En dat alleen komende zaterdag he, dus 10 september.quote:Op zondag 4 september 2005 01:15 schreef Chielus het volgende:
Voor de liefhebbers:
The Aviater & Miss Congiality 2 is voor 11 ¤ te krijgen bij kruidvat.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |