jammer dat ze seizoen 4 niet hebben, dat is de enige die ik nog niet hebquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:05 schreef Aryan_S het volgende:
Klik hier
Seinfeld seizoen 3, 25 euro (geen geld voor zo een topserie)
DTS is als het goed gemixd is van een betere kwaliteit als dolby.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:21 schreef Georges het volgende:
Ok bedankt.
En maakt het wat uit of het DTS is of Dolby of zo?
Of moeten dit soort vragen in een ander topic?
linkje naar t product?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:15 schreef Little_Meanie het volgende:
Op de Belgische site heb ik het 3e seizoen van 24 - Import (dus zonder NLO) voor 27,50 EUR besteld. Status staat nog altijd in behandeling, dus neem aan dat het wel weer een fout op de website zal zijn. Zou niet eerste maal zijn
vandaag staat het er niet meer opquote:
Hier kun je hem kopen bij de producer van de dvd zelf:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:23 schreef Sai het volgende:
Weet er trouwens iemand, íemand waar de DVD van Edi te krijgen is zonder onmogelijke Poolse formulieren in te moeten vullen?
Zullen ze nog goedkoper worden???quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:34 schreef jappertje het volgende:
die derde lord of the rings special edition met zo'n beeldje is nu 20 euro bij de frs, en ik heb hem ook voor die prijs gekocht! zag er vanmiddag nog 1 staan bij frs in utrecht hooghcaterijne...!
Met een prijsjerijk bon en/of free-id wel ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:43 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Zullen ze nog goedkoper worden???![]()
Hèr.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:58 schreef Hare het volgende:
[..]
Hier kun je hem kopen bij de producer van de dvd zelf:
http://www.mge.tv/view.php?id=9
Moet je wel ff een mailje sturen dat je hem dus graag naar Nl verstuurd wilt hebben, maar dan geen enkel probleem. Shipping is $6 als ik het goed heb. Heb hem een tijdje geleden bijna gekocht, maar vind die gele met met NTSC en English subs echt zo afschuwelijk staan dat ik wacht op een fatsoenlijke R2 of R1 release.
Verder kun je hem ook hier en hier te koop op amazon marktplaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |