Welcome backquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:18 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ben terug van vakantie
Drenthequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Welcome back![]()
Leuk gehad? Waar ben je geweest?
En "R.A.P. G.A.M.E."quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:35 schreef Summoner het volgende:
Vandaag m'n groeiende DOOM collectie aangevuld met "Venomous Villain". Niet zo goed als "Vaudeville Villain", beetje aan de korte kant, maar wel een solide plaat met enkele sterke producties en lyrics. En dan vooral "Dope Skill" & "Doper Skiller".
hometownquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:16 schreef H4ze het volgende:
[afbeelding]
Collab tussen MF Doom & Dangermouse. Wordt in oktober gereleased, maar de promo/uitgelekte versie zwerft al wel rond (maar ik ga deze sowieso op vinyl halen). Weer erg dope tunes![]()
http://www.dangerdoom.com
Haha, goed bezig hoorquote:Op zondag 7 augustus 2005 07:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb nog een uurtje te gaan voordat de trein vertrekt naar het volgende witte strand![]()
Niksquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:04 schreef Summoner het volgende:
[..]
Whaha, wat een briljant idee.Heb je nog een lekkere Drentsche B-girl aan de haak geslagen?
Wahaha! Dope zeg!quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:19 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Overigens zat ik vanochtend de hele tijd met een beat in m'n hoofd die ik niet kon plaatsen. Bleek het "Wheels Of Fortune" te zijn, van 2 Outta MillionsVet hoor Cos!
Super! Ga je nog op huwelijksreis eigenlijk?quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:20 schreef AboruAsli het volgende:
Supergoede vibes, supermooie bruid en ons dochtertje was net een popje, zo lief zag ze eruit!foto's volgen nog...
ben benieuwdquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wahaha! Dope zeg!
Ben op dit moment vooral bezig met mijn nieuwe site (mijn apparatuur zit al grotendeels in dozen); maar straks ga ik me volledig storten om nieuwe tracks. Previews zal ik tzt hier wel ff droppen!
heb t album Where's Your Album van Apathy gedownlload ,wel een tof cd'tjequote:Op zondag 7 augustus 2005 14:20 schreef AboruAsli het volgende:
Dudes, mijn huwelijk was in één woord: GEWELDIG!!! Bedankt voor jullie felicitaties!
Supergoede vibes, supermooie bruid en ons dochtertje was net een popje, zo lief zag ze eruit!foto's volgen nog...
Ik heb van mijn beste maat een iPod cadeau gekregen en die ben ik nu vol aan het pompen met dope tunes. Ben mijn favo cd's nu aan het rippen en op die iPod aan het zetten, fraai spul hoor!
Maar ff een aanradertje voor jullie: Apathy en de Demigodz. Dope underground shit! Alles wat ik tot nu toe van ze gehoord heb is erg tof.
Dat atmosphere plaatje is de moeite wel waard om te luisteren , alhoewel ik zn flow zo nu en dan te schreeuweig vind zitten de producties goed in elkaarquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:41 schreef Quannum het volgende:
[..]
![]()
Ik was net iets aan het lezen over Ant (hier) van Atmosphere. "Shadow's on the sun" van Brother Ali stond hier op en ik was er wat over aan het opzoeken en het werd blijkbaar geproducet door Ant.
Van Atmosphere ken ik niets, benieuwd of het ook zo goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |