de Duitse Helm!quote:Op maandag 25 juli 2005 19:36 schreef SHE het volgende:
de paddestoelen
Dudequote:Op maandag 25 juli 2005 22:17 schreef deek het volgende:
Die van mij is maar 12 cm in stijve toestand, het is net een asperge, niet echt opwindend dus.
Grapje!!
hahahahahaha
Nee joh hij meet 23 cm in harde toestand, met een flinke zak die eraan hangt.
Ik zorg er wel voor dat er altijd vrouwen aan zitten met hele kleine handjes, lijkt die nog groter.
Ohja ik ben ook nog besneden, kan ik iedereen aanraden, weg met de paling geur, nooit meer een stink lul, echt!!
Hmmz...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik wacht nog even tot ik er 25 heb! Dan kan ik de top 25 van 2005 samenstellen...
Shit... ik heb grote handenquote:Op maandag 25 juli 2005 22:17 schreef deek het volgende:
Nee joh hij meet 23 cm in harde toestand, met een flinke zak die eraan hangt.
Ik zorg er wel voor dat er altijd vrouwen aan zitten met hele kleine handjes, lijkt die nog groter.
Mail maar, kan ik alvast voor genietenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:14 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Hmmz...
Als je dr 24 hebt moet je t ff zeggen; dan is nr 1 van top 25 ook meteen duidelijk
Nee eerst mail jij dan mail ikquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mail maar, kan ik alvast voor genieten![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mail maar, kan ik alvast voor genieten![]()
Kom maar op met die passievruchtquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik mail niet, ik post gelijk![]()
Voor jou maak ik echter graag een uitzondering![]()
We hebben het hier over mannelijke geslachtsdelen en mijn top 25, ik heb niets over passievruchten gezienquote:
Hij moet toch ergens hard van wordenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
We hebben het hier over mannelijke geslachtsdelen en mijn top 25, ik heb niets over passievruchten gezien![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jammer, het zou wel een van de jongste pikkie worden![]()
Goh een actief pikkie van 4 jaar, die zijn echt versquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:37 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ben ik eindelijk 18, voel ik me eens volwassen en oud:(
noemt iemand me weer jong![]()
![]()
Beterquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Goh een actief pikkie van 4 jaar, die zijn echt vers![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:10 schreef Gutteguttegut het volgende:
-2cm zou me echt trots maken.
Ik bedoel dus 2cm minder...quote:
Ja en terecht! Maar neem SHE in dit topic. Zij denkt het recht te hebben om hier iets te gaan roepen over de penis als een wapen. Donder toch zeg, dat is een schreeuw om een transseksuele operatie als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:17 schreef mighty_myte het volgende:
vrouwen vinden hun vagina ook maar een enge open wond.
Had ik niet pas geleden een (zeer korte) analyse van je gemaakt? Die heb je hierbij bevestigd.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:19 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja en terecht! Maar neem SHE in dit topic. Zij denkt het recht te hebben om hier iets te gaan roepen over de penis als een wapen. Donder toch zeg, dat is een schreeuw om een transseksuele operatie als je het mij vraagt.
Alsof een pik bepalend is voor het feit of je wel of geen seks hebt (tenzij het door iets fysiek onmogelijk is natuurlijk).quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:54 schreef Chandler het volgende:
Ja maar dan niet op me pik maar wel op me penis
Heb nog nooit gehoord dat er iets mis mee is... ennuh heeft altijd nog gezorgd dat ik sex heb, dus ben best erg tevreden.
Zit je daar echt op te wachten?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:06 schreef Tobbes het volgende:
Foto's???
van mannelijke fokkers???
POSTEENNNN
Tuurlijk, het is nogal laf om hier een beetje te gaan lopen kokketeren over je cock, terwijl je het niet aandurft om dat dan ook aan te tonen. Ja, zo kan ik ook wel alles zeggen over mijn lid.quote:
Hmm... ok.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:56 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Alsof een pik bepalend is voor het feit of je wel of geen seks hebt (tenzij het door iets fysiek onmogelijk is natuurlijk).
Hoezo? Loop jij naakt in de kroeg? Op welke manier moeten de dames aan jou zien hoe jouw pik eruit ziet?quote:
Vagina's vind ik dan weer wel esthetisch verantwoordquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:17 schreef mighty_myte het volgende:
vrouwen vinden hun vagina ook maar een enge open wond.
prcies, kan wel gaan miepen dattie te klein is oid, je moet het er mee doen (:quote:Op maandag 25 juli 2005 08:47 schreef _oxygen_ het volgende:
Je moet het er mee doen.. je kan niet ffe een andere uitzoeken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |