Ik voel wel heel veel diep van binnen, een stuk meer dan wanneer mn vriend er half in zit.. Dat verbaasde me ook ja dat een vagina maar 10 cm diep is, veert dat zo ver mee dan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:31 schreef erodome het volgende:
Toch is die dikte veel belangerijker, want de vagina van een vrouw is maar zo'n 10 cm diep(wel elastisch)....
Het meeste gevoel in de vagina zit hem in de ingang zeg maar, die ring van bespiering, dus lengte doet daar geen bal mee, dikte wel...
Tja ik voel ook veel diep van binnen, maar ik kan dan ook vaginaal klaarkomen en dat schijnt voor zo'n 80% van de vrouwen niet te gelden, die moeten het hebben van clitorale stimulatie, niet van het neuken opzich.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:36 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik voel wel heel veel diep van binnen, een stuk meer dan wanneer mn vriend er half in zit.. Dat verbaasde me ook ja dat een vagina maar 10 cm diep is, veert dat zo ver mee dan?
Heeft dat met elkaar te maken dan? Heb het nog nooit meegemaakt maar heb wel eens het idee dat ik er tegen aan zit..quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:39 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja ik voel ook veel diep van binnen, maar ik kan dan ook vaginaal klaarkomen en dat schijnt voor zo'n 80% van de vrouwen niet te gelden, die moeten het hebben van clitorale stimulatie, niet van het neuken opzich.
Ik zou hm op je scanner leggen, een stuk minder pijnlijk...quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:10 schreef Ferrari-racer het volgende:
Fascinerend hoe meiden roepen eh vies en als ze er 1 zien hoppa..glup...burrrp. De discussies laaien op in dit topic. Ik ben overigens bezig hem onder de scanner te leggen.......lekker. ;-0
Als er 1 onderdeel van mijn lichaam absoluut niet moddervet is, dan is het wel mijn leuter.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:35 schreef erodome het volgende:
Tjeempig, weet ik veel, gewoon lekker in verhouding, niet moddervet, maar ook niet heel dun...
lijkt me ook niet... je hebt toch zwellichamen in je piepie zitten... vet zwelt niet op!quote:Op woensdag 14 september 2005 15:45 schreef deek het volgende:
[..]
Als er 1 onderdeel van mijn lichaam absoluut niet moddervet is, dan is het wel mijn leuter.
Die is echt in shape. Volgens mij bestaan er ook geen vettel snikkels.
Is ook niet iets wat mij erg boeit, (lullen in het algemeen niet eigenlijk)
Kutjes wel trouwens.
ik pas in jou plaatje, ik heb een heeele harde pik, het overschrijdt de 20 cm ruim, ik ben zelf vrij lang dus de verhouding klopt perfect, plus een hele mooie vlezige hangzak, met 2 grote noten erin.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:02 schreef erodome het volgende:
Met moddervet bedoel ik een hele dikke pik, dan het type vleeslul(ik haat die benaming, erg ongeil), die blijft dan wat zachter zeg maar....
Mijn voorkeur ligt bij een goed harde pik, mooi in verhouding...
Wat lees ik daar...noten?quote:
haha zit hij nog in de verpakking?quote:Op donderdag 15 september 2005 17:35 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Die van mij is een collectors item. Er is er maar eentje van. Ik gebruik 'm daarom ook weinig.![]()
offtopic: sascha is jouw voornaam en je bent manquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:25 schreef Perfect_Dark_Zero het volgende:
Onzeker was ik de eerste keer zker maar om de een of andere reden was m'n pik in de ogen van de dames groter dan dat ik em zagWas ik opzich wel blij mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |