quote:a program that is said to control Sony Wega TV’s as well as being able to turn a PS2 ( the slim one) on and off.
Heb je de rest van de topic al gelezen?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:16 schreef MMaRsu het volgende:
Is 2.0 er al?
Eerst Lumines helemaal uitspelenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:16 schreef MMaRsu het volgende:
Is 2.0 er al?
Sorry hoor...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe moeten wij dat weten
Ik kan nog steeds niet in de toekomst kijken
jaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:21 schreef P-Style het volgende:
[..]
Heb je de rest van de topic al gelezen?
Ja dat moet ik nog doen, maar mijn score komt steeds niet veel hoger dan 120.000quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:26 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Eerst Lumines helemaal uitspelen![]()
Nee het is bij ons om 12 uur geloof ik, bij japan is het dan 8 uur later ofzoquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:22 schreef Nichevo het volgende:
Nog ruim twee en n half uur dus
NIEMAND weet toch de beschikbaarheid op 1 september?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:45 schreef Masegate het volgende:
[..]
Sorry hoor...Ik kan toch ook niet weten dat niemand dat weet. Dat ik geen flauw idee heb hoe al dat gereserveer gaat, wil toch niet zeggen dat NIEMAND het weet...
WipeOut Purequote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat bedoel je met WOP eigenlijk superfruitig?
coolquote:Op woensdag 27 juli 2005 08:29 schreef SuperFruitig het volgende:
ik post dit vanaf mn psp!
Jahaa!quote:
Ik zal 'm vanavond eens downloaden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 08:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Jahaa!oftewel het werkt als een tiet! En t ziet er goed uit! Nu alleen nog een pagedown knop en dan is het echt handig. Nu moet je ff je omlaagknop inhouden en dan scrolltie naar beneden. Maar het is handig
het slaat zelfst passwords op bij te favourites enzo
de vraag wordt nu, welke theme heb jij ?ik heb op t moment die donkerblauwe, een wallpaper vind ik maar vervelend eigenlijk
En het stiekeme gedoe van maximaal 500 keer opladen er uit slopen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:32 schreef SuperFruitig het volgende:
stiekem moesten ze een batterij maken die langer meegaat dan 5 uur![]()
Dit is niet het maximale. De UMD schijven hebben een beter kwaliteit dan de MP4 previews.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:32 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
WipeOut Pure
Aha, puur om zichzelf in te dekken. Is opzich ook wel logisch. En verder vind ik de homebrew ook nog niet zo HEEl aantrekkelijk. Wat je zegt: Veel verschillende programmas, veel gehannes en weinig goeie uitleg. Verder weet je ( en weten de makers zelf ) vaak niet eens wat voor schade je aan kan richten.
Nee geef mij voorlopig maar de legale firmware en als sony door blijft gaan met deze te verbeteren ( bijvoorbeeld browsers enzo) dan hou ik het al helemaal legaal.
Ik vind het goed dat ze meer opties toekennen aan het toch al o zo schone apparaat
stiekem moesten ze een batterij maken die langer meegaat dan 5 uur![]()
Ik heb net die 3 DVD previews gedownload en bekeken maar t viel me eigenlijk tegen. Het is niet veel beter dan een omgezette episode van Mythbusters die ik uit mn psp video9 pers. Is dit echt de MAX kwaliteit wat op zon UMD staat ? lijkt mij niet toch?
Verder vraag ik me af in welke map ik mp3's en fotos moet gooien, ik kan op de een of andere manier alleen filmpjes zienik doe iets fout, ik doe iets fout
dat is zo? of dat zeggen ze?quote:Op woensdag 27 juli 2005 08:53 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
En het stiekeme gedoe van maximaal 500 keer opladen er uit slopen.
Dat lijkt me onzinnig, daarbij wisselt het ook steeds. Eerst was het nog 1000 keer... Dus, stel dat ik m'n PSP eigenlijk altijd aan de lader zou hebben, dan kan ik hooguit 500 keer de PSP aan het stroom leggen?quote:
Dat het kon (met de oudere firmwares) is wel bekend, het hoe ben ik nog niet helemaal uitquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:18 schreef Slomy het volgende:
Vanmiddag is een vriend van me langs geweest. Die heeft even lumines en wipe-out op m'n memory-stick gezet. Wist niet eens dat dat kon, maar de games zijn gewoon helemaal te spelen. Hij zelf had ook nog coded arms erop staan.
Zelf ben ik nu eigenlijk aan het wachten op gt mobile en die lotr tactics. Eigelijk hoop ik stiekem dat er nog een paar 'tactische' spellen aan zitten te komen.
Ik wist dus niet dat het kon. Snapte ook helemaal niet hoe hij het voor elkaar kreeg, terwijl ik zo'n dingen normaal toch wel op z'n minst een beetje kan volgen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat het kon (met de oudere firmwares) is wel bekend, het hoe ben ik nog niet helemaal uit
Yup, verkeerde naamquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:27 schreef H.Flick het volgende:
Dat spel heet toch Flight of the Amazon Queen? Of is dat iets anders?
ik test m right awayquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:10 schreef MMaRsu het volgende:
en deze dan?
http://boston.e-messenger.net/light/
JAAAA!!!!!1111 JAJAJAquote:
Ja net getest, is echt vet!quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:58 schreef H.Flick het volgende:
Kan ik die 2.0 firmware ook installeren op een US PSP of is het echt alleen een JAP firmware?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |