Stekelenburg heeft een mentaliteitsprobleem, tenminste dat heb ik van een kennis van me begrepen (die is 8 jaar fysio geweest bij het 2e), omdat hij pas vrij laat is gaan keepen en nog later goed geworden is. Hij dacht zelf nooit dat hij profvoetballer zou worden, en nu heeft hij naar het schijnt er veel moeite met de hele "voetbalwereld".quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:20 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Tja een buitenlander zonder meerwaarde ligt altijd gevoelig, maar ik vond Lobont een redelijke keeper en ik heb het gevoel dat de Steek ietwat blijft hangen in zijn ontwikkeling, dit jar in het diepe gooien lijkt me een juiste keuze derhalve.
Ik ga er toch vanuit dat iemand met zo'n salaris bereid is om ook op een stenen ondergrond zonder lange broek de hoek in te zeilen, maar dat is bij Maarten dus anders?quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:27 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Stekelenburg heeft een mentaliteitsprobleem, tenminste dat heb ik van een kennis van me begrepen (die is 8 jaar fysio geweest bij het 2e), omdat hij pas vrij laat is gaan keepen en nog later goed geworden is. Hij dacht zelf nooit dat hij profvoetballer zou worden, en nu heeft hij naar het schijnt er veel moeite met de hele "voetbalwereld".
Hij voelde er destijds ook niks voor om uitgeleend te worden..
Het is hem allemaal veel te makkelijk gemaakt.. op zijn 16de gaan keepen en dan heb je ineens talent of aanleg.. en dan gaat het snel bij Ajax..quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:28 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik ga er toch vanuit dat iemand met zo'n salaris bereid is om ook op een stenen ondergrond zonder lange broek de hoek in te zeilen, maar dat is bij Maarten dus anders?
Dat is een van de valkuilen die Ajax met zich meebrengt inderdaad, niet iedereen kan daar goed mee omgaan.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:29 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Het is hem allemaal veel te makkelijk gemaakt.. op zijn 16de gaan keepen en dan heb je ineens talent of aanleg.. en dan gaat het snel bij Ajax..
Gewoon met scherp schieten op dat soort gasten. Een hooligan meer of minder kan ik mij niet druk makenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:43 schreef Simmertje het volgende:
http://www.putfile.com/me(...)april-2005-The-Movie
![]()
gefrustreerd![]()
Mooi voor die jongen, toch jammer dat het zo gelopen is allemaal...quote:Nando Rafael bemachtigt Duits paspoort
Nando Rafael is vanaf vandaag officieel Duits staatsburger, de oud-Ajacied kreeg in Berlijn zijn inburgeringsoorkonde en zijn paspoort overhandigd. De 21-jarige spits kwam in 2002 over van Ajax en scoorde sindsdien dertienmaal voor de Duitse club.
Op 10 januari 1984 werd Nando Rafael geboren in het Angolese Luanda, hij wees vluchtte hij naar Nederland en kwam in de jeugdopleiding van Ajax terecht. Hij kwam echter niet in aanmerking voor een tewerkstellingsvergunning, waardoor de Amsterdammers hem moesten laten vertrekken naar Hertha BSC.
Bij de Duitse club heeft Nando Rafael nog geen basisplaats weten af te dwingen, maar men ziet in hem wel een toekomstige topper. De spits zelf is blij met zijn Nederlandse nationaliteit, ook al gaf hij eerder aan voor Oranje te willen uitkomen: "Ik ben er zeer trots op dat ik deze stap voltooid heb."
Bron: Voetbalzone.nl
Goh wat jammer nouquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:26 schreef Radegast het volgende:
Morgen geen Anastasiou en De Mul
Volgens mij de eerste week van augustus.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:20 schreef Shreyas het volgende:
Even tussendoor, weet iemand wanneer die nieuwe VI seizoensgids uitkomt, vandaag lag hij namelijk nog niet in de winkels![]()
Oké. Dat lijkt me ook wel waarschijnlijk, nog een weekje wachten dusquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
Volgens mij de eerste week van augustus.
volgend jaar op het wk in duitsland scoort ie 2 keer tegen nederland......quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:07 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Mooi voor die jongen, toch jammer dat het zo gelopen is allemaal...
Hier ookquote:Op vrijdag 29 juli 2005 07:57 schreef F1Bas het volgende:
Straks de loting, ben erg benieuwd. Vanvond weer eens eens ee wedstrijdje van Ajax zien, heb er weer zin in..
Ik heb het ook niet zo op Oostblok-ploegen, ik hoop op een ploeg uit Scandinavië. Ik weet niet waaromquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:17 schreef PyTh het volgende:
Ben ook wel benieuwd wat er voor jullie uit de kokert komt rollen
Ik denk eerlijk gezegd dat ajax beter een wat sterkere bekende tegenstander kan loten ipv een wat minder sterkere onbekende oostblokploeg.
Scandinavische ploegen zijn al aardig ingespeeld, dus ik weet niet of dat zo'n goed plan is....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:18 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zo op Oostblok-ploegen, ik hoop op een ploeg uit Scandinavië. Ik weet niet waarom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |