Ja want welk verschijnsel was het ook alweerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja... maar hij kende het verschijnsel niet zei hij... Jammer hoor!!![]()
Het inwendige orgasme (dat, volgens sommigen, wel een half uur kon duren!!)...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:38 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ja want welk verschijnsel was het ook alweer??
Ow ja *meldt...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het inwendige orgasme (dat, volgens sommigen, wel een half uur kon duren!!)...![]()
(beetje bij de les blijven)
moet jij niet werken???quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het inwendige orgasme (dat, volgens sommigen, wel een half uur kon duren!!)...![]()
(beetje bij de les blijven)
Gewoon... hoe het uitkomt. Als ik je gezicht maar kan zienquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:42 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ow ja *meldt...
Moet ik er dan zelf op drukken of doe jij dat dan![]()
Ow je wil wel zien als een jongen een orgasme van half uur krijgt hehehe...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gewoon... hoe het uitkomt. Als ik je gezicht maar kan zien![]()
Roep maar!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:48 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ow je wil wel zien als een jongen een orgasme van half uur krijgt hehehe...
maar wanneer kan ik langskomen ?![]()
Vanavondquote:
Zondagavond ???quote:
waar woon jij danquote:
ow valt meequote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Half uurtje bij jou vandaan ongeveer...
Inderdaad... Tsja... dan weet ik niet hoe ver het is...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:09 schreef PieterCK het volgende:
denk dat je op mijn profiel hebt gekeken
Plaat er dichtbij, dus nog steeds half uurtjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Inderdaad... Tsja... dan weet ik niet hoe ver het is...
Goed te doen!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:14 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Plaat er dichtbij, dus nog steeds half uurtje
Jaaahaaaquote:
Lucky you!! Als arm ambtenaartje kan ik zo'n auto wel vergeten...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:23 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Jaaahaaa
en lease auto dus diesel op de baas
jupquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Lucky you!! Als arm ambtenaartje kan ik zo'n auto wel vergeten...![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Arme schat...
Ik zit lekker op de bank!!
37 MIN!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:50 schreef Sjowhan het volgende:
Tot hoelaat moet je nog GM?
door de warmte?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:51 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
37 MIN!!!!!!!!!!!!!
een hell zeg ik je![]()
neuh... airco... ik wil mijn verdiende weekend!!!!!!quote:
nog heeeeeeeeel eventjesquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:16 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
neuh... airco... ik wil mijn verdiende weekend!!!!!!![]()
Ach kom 4.50 voor kleine met saus...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:13 schreef Sjowhan het volgende:
Mwah. Wil ik het wel zelf maken, de shoarmaboer is me te duah!
hoe laat zijn ze klaar? en waar kan ik aanbellenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:35 schreef Sjowhan het volgende:
Daar kan ik een kilo voor kopen, incl saus en broodjes
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:38 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hoe laat zijn ze klaar? en waar kan ik aanbellen![]()
![]()
![]()
Leuk dorp wel hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:42 schreef GewoneMan het volgende:
lama sassenheim wat een eind rijden zeg![]()
je MSNquote:
quote:
ja idd, je moet hem strak houden Tquote:Op zondag 31 juli 2005 17:58 schreef Talietje het volgende:
ja zo krijg je het topic wel vol als je dat doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |