Je hebt inge al laten keuren door je vrienden?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:21 schreef BObNL het volgende:
Whaha mijn vrienden zeiden al goedgekeurd. 3 jaar vind ik toch best een klein verschil. En ik wordt overal nog 16 geschat
![]()
en ik juist een jaar of 19/20quote:Op zondag 24 juli 2005 23:21 schreef BObNL het volgende:
Whaha mijn vrienden zeiden al goedgekeurd. 3 jaar vind ik toch best een klein verschil. En ik wordt overal nog 16 geschat
![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 23:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je hebt inge al laten keuren door je vrienden?![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 23:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Fotograaf?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:22 schreef Gabry het volgende:
[..]
Opeens heb je het.. je word fotodinges..
Zei dat ik een leuke fok meid kon. Hij: hoe oud ik: 15 Hij : Foto ? ik :album Hij : Goedgekeurdquote:Op zondag 24 juli 2005 23:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
voor een dag is met vrienden, niet met meiden van 14.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:22 schreef joupee het volgende:
[..]
voor een dagalleen als ik zat ben in de kroeg.. dan kan ik dat aanhoren
![]()
Zie eerst maar ns dat het irl ook wat wordt, zou wel leuk zijnquote:Op zondag 24 juli 2005 23:24 schreef BObNL het volgende:
[..]
Zei dat ik een leuke fok meid kon. Hij: hoe oud ik: 15 Hij : Foto ? ik :album Hij : Goedgekeurd![]()
![]()
Jezus wordt hier allemaal letterlijk genomen zeg![]()
hfquote:Op zondag 24 juli 2005 23:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik ga maar eens naar bed want ik moet morgen weer werken![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 23:25 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Zie eerst maar ns dat het irl ook wat wordt, zou wel leuk zijn![]()
![]()
Ik ookquote:
Tuurlijk! Je echte homies en steunpunten zitten natuurlijk op Fok.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:24 schreef BObNL het volgende:
[..]
Zei dat ik een leuke fok meid kon. Hij: hoe oud ik: 15 Hij : Foto ? ik :album Hij : Goedgekeurd![]()
![]()
Jezus wordt hier allemaal letterlijk genomen zeg![]()
(eigenlijk zitten die ook op fok , alleen niet momenteel geloof ikquote:Op zondag 24 juli 2005 23:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tuurlijk! Je echte homies en steunpunten zitten natuurlijk op Fok.![]()
Pssst, je vergeet mattiesquote:Op zondag 24 juli 2005 23:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tuurlijk! Je echte homies en steunpunten zitten natuurlijk op Fok.![]()
Voor ik het vergeet........ het hoort bij een extra lang weekend van 2 hele dagen vrij....quote:Op zondag 24 juli 2005 23:27 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik ook
Heb eindelijk een extra lang weekend, twee dagen
zou fijn zijn als de aandacht ff wordt omgeleidquote:Op zondag 24 juli 2005 23:29 schreef joupee het volgende:
en toch vraag ik me af waar jett en maryse zijn gebleven
Oh je wil dat we weer aandacht schenken aan je date met Inge?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:30 schreef BObNL het volgende:
[..]
zou fijn zijn als de aandacht ff wordt omgeleid![]()
Jett is hier toch nooit geweest ?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:29 schreef joupee het volgende:
en toch vraag ik me af waar jett en maryse zijn gebleven
Kan hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 23:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh je wil dat we weer aandacht schenken aan je date met Inge?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |