PU is wel okay. Verstand is ver te zoeken, maar voor multiconsole blaadje zijn ze wel grappig.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:16 schreef Muhrijn het volgende:
weet iemand een beetje redelijk games magazine (in nl)
Haha jaquote:Op zondag 24 juli 2005 20:48 schreef classpc het volgende:
Power Unlimited bevalt me wel goed, al ligt het IQ op hun forum is ver te zoeken.
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:50 schreef Max-Westerman het volgende:
*Omdat toet spek*
PCgameplay is mijn favoriet. Probleem is alleen, dat alles maar dan ook alles achterhaald is tegen de tijd dat het gedrukt is. Gameblaadjes kopen heeft tegenwoordig steeds minder nut. Het is lang geleden dat ik een game kocht afgaande op een review in de PU. Tegenwoordig kijk ik wel op gamerankings.com.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:50 schreef WeirdMicky het volgende:
PU is toch voor kindjes? Is er niet gameszone ofzo die beter is?
Baklap!quote:Op zondag 24 juli 2005 20:50 schreef WeirdMicky het volgende:
PU is toch voor kindjes? Is er niet gameszone ofzo die beter is?
quote:Op zondag 24 juli 2005 21:46 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Baklap!
Nja, ik ga weer even m'n snikkel in de champagne hangen![]()
Spek, toet, kanker, tapir, Bob is een Jood, Herr Friechler, Mr.Nard...quote:
PU forum was geweldig toen alles nog blauw-geel was. Maar dat was 6 jaar geleden.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:28 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Spek, toet, kanker, tapir, Bob is een Jood, Herr Friechler, Mr.Nard...
PU forum was geweldig, totdat alles overging op discussware...Nu is alles kut...
die brieven van Mortal Marcelquote:Op maandag 25 juli 2005 09:22 schreef Studentplus.nl het volgende:
PU was vroeger echt cool... vooral de ingezonden brieven sectie! zijn er van mij nog een aantal in geplaatst.
Wat een vraagquote:Op zondag 24 juli 2005 20:16 schreef Muhrijn het volgende:
weet iemand een beetje redelijk games magazine (in nl)
Uiteraardquote:Op maandag 25 juli 2005 14:17 schreef Muhrijn het volgende:
kan je op power unlimited een abo nemen???
jaquote:Op maandag 25 juli 2005 14:17 schreef Muhrijn het volgende:
kan je op power unlimited een abo nemen???
Blijkbaar nog steeds berucht.quote:
Grijs geel is een paar maanden geleden, daarvoor was er wit/zwart oid...quote:Op maandag 25 juli 2005 07:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
PU forum was geweldig toen alles nog blauw-geel was. Maar dat was 6 jaar geleden.
Sonic is beter dan Mario!quote:Op maandag 25 juli 2005 09:22 schreef Studentplus.nl het volgende:
PU was vroeger echt cool... vooral de ingezonden brieven sectie! zijn er van mij nog een aantal in geplaatst.
precies hahaha, die heb ik aardig af lopen zeiken.. (en omgekeerd natuurlijk ook)quote:
prachtig!quote:Op maandag 25 juli 2005 14:23 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Sonic is beter dan Mario!
Mario is beter dan Sonic!
En dan stonden er van die tekeningetjes in waarin Sonic Mario op brute wijze afslacht.
Ik heb er zelf ook een keertje ingestaan met een tekening.
Ik heb er een klein tijdje geleden nog ingestaan met een briefquote:Op maandag 25 juli 2005 14:23 schreef Croupouque het volgende:
[..]
welk nummerquote:Op maandag 25 juli 2005 14:24 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik heb er een klein tijdje geleden nog ingestaan met een brief
Das leuk voor de laatste stemronde van 'Het Populairste Gamefiguur'-toernooi. Teken hoe jouw favoriete figuur, die andere figuur op brute wijze afslacht.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:23 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Sonic is beter dan Mario!
Mario is beter dan Sonic!
En dan stonden er van die tekeningetjes in waarin Sonic Mario op brute wijze afslacht.
Te jong.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:22 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Grijs geel is een paar maanden geleden, daarvoor was er wit/zwart oid...
"Weg met Nintendo!"?quote:Op maandag 25 juli 2005 14:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Nummer 4en welke brief het is dat mogen jullie zelf bedenken
Nieuwe stijl mag er wezen ja.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:51 schreef BObNL het volgende:
pc zone is echt heerlijk!
Heb het pas 3x gekocht. Kan er nog niet zoveel van zeggen. Van de PU ben ik al lid vanaf de aller eerste nummer (das best wat jaartjes, eat that Donald Duck opscheppers, die altijd opscheppen hoe lang ze lid zijn...) PC Zone is alleen maar beter geworden. PCgameplay was altijd goed, maar die heb ik al tijdje niet meer gelezen.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:51 schreef Muhrijn het volgende:
wat vind iedereen heier van gamepro???
dat zou zwaar zielig zijn van pc zonequote:Op maandag 25 juli 2005 14:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
Power Unlimited zal in een poll overduidelijk winnen, al is het de laatste blad die je moet lezen voor goede pc game reviews (of uberhaubt gamereviews). Verder zijn er niet veel multiconsole gameblaadjes.
Probleem met PC Zone is dat die gasten vaak beschuldigd zijn dat ze omgekocht worden door de uitgevers zodat ze hoge cijfers geven in ruil voor exclusieve primeurtjes. Eerlijk gezegd zou het me niets verbazen.
PC Gameplayquote:Op maandag 25 juli 2005 16:11 schreef Muhrijn het volgende:
wat is een leuk blad waar ook goede reviews en previews in staan??
Idd, geweldig blad. Artikelen en reviews zijn altijd ook wel leuk om te lezen.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:14 schreef wimpietokkie het volgende:
PC Gameplay
Gamepro vind ik Zuigen met een hoofdletter "Z"quote:Op maandag 25 juli 2005 14:51 schreef Muhrijn het volgende:
wat vind iedereen heier van gamepro???
Al een jaartje of 10 niet meer...quote:
Dan word ik echt oudquote:Op maandag 25 juli 2005 22:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Al een jaartje of 10 niet meer...
Ik heb alle lay outs nog meegemaakt..Wat was jouw nick?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |