quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:30 schreef SilverBullet het volgende:
[..]prachtig
Het kost zeker veel tijd. En voordat ik wist dat je met End dingen kon draaien duurde het voor mij nog langer
Echt waarquote:
Hehe. Best wel humor.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:33 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Echt waarIk draaide die dingen door eerst straten er naast aan te leggen
![]()
Ja lach maarquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hehe. Best wel humor.
Maar anyway. East Side Manhatten heeft sinds nu 500.000 inwoners!
Mooi gedaan.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:28 schreef Atreidez het volgende:
[afbeelding]
Je kan mooie dingen maken met die vijvers.. maar t kost verdomd veel tijd. En om t mooi te houden wonen er maar weinig mensen, al is t een lust voor t oog
Moet je een brandweerkazerne in de buurt zetten. Dan gebeurt het wel automatisch.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:45 schreef Aargh het volgende:
Ik heb het nu ook gekocht, en ben al druk bezig met spelen.
Alleen iedere keer als er brand uit breekt moet ik handmatig die brand laten blussen. Dat is wel irritant. Volgens mij hoefde dat in SimCity 3000 niet ...
Kun je dat niet uitzetten of zo ?
volgens mij niet aangezioen het een onderdeel is vban het spelquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:45 schreef Aargh het volgende:
Alleen iedere keer als er brand uit breekt moet ik handmatig die brand laten blussen. Dat is wel irritant. Volgens mij hoefde dat in SimCity 3000 niet ...
als het uitbreekt moet je toch je brandweer tool er bij pakkenquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Moet je een brandweerkazerne in de buurt zetten. Dan gebeurt het wel automatisch.
Maak er maar 2 vanquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:36 schreef mschol het volgende:
[..]
uhm een hele mooie copiright maxis 2003 staat er bij mij in het scherm ???
Dat ziet er heel mooi uitquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:28 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Mooi gedaan.Waar heb je trouwens die geluidsmuren langs je monorail vandaan?
En watervallen zijn ook altijd mooi.
[[url=http://img268.imageshack.us/img268/7457/sc205winterthur4iq.th.jpg]afbeelding][/URL]
om de een of andere reden wil hij dat nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waarom heb jij die avenue niet erdoorheen getrokken?
Wat maakt dat nou uit. Je cheat toch alquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:38 schreef mschol het volgende:doe ik niet aan, dan heb ik nog meer verlies
het is een klere werk om een beetje efficient metro systeem te gaan aanleggen door de verbonden steden, dan moet er VEEEEEL gesloopt worden...quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit. Je cheat toch al![]()
Ik heb nog nooit ene cent winst gemaakt in mijn steden
Het is wel veel werk maar dat moet je ook van te voren plannenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:45 schreef mschol het volgende:
het is een klere werk om een beetje efficient metro systeem te gaan aanleggen door de verbonden steden, dan moet er VEEEEEL gesloopt worden...
precies en dingen zoals metero en bussen vind ik pas vaak later van belangquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is wel veel werk maar dat moet je ook van te voren plannen
Ik bouw altijd metrostations voordat er bebouwing is en de metrolijn zelf loopt ondergronds dus heb je geen last van bebouwing
Ik houd er altijd alvast rekening mee. Dus ik bouw bijvoorbeeld wat kleine plaza's op plekken waar ik dan eventueel metrostations kan neerzetten.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:51 schreef mschol het volgende:
[..]
precies en dingen zoals metero en bussen vind ik pas vaak later van belang
mja zoals ik al eerder heb gezgd , ik bouw het liefst alles helemaal vol...quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik houd er altijd alvast rekening mee. Dus ik bouw bijvoorbeeld wat kleine plaza's op plekken waar ik dan eventueel metrostations kan neerzetten.
Als alles tevol wordt gebouwd heb je JUIST veel last van vervuiling/drukte. Dus zet nou maar een paas bus- en metrostations neer. Eigenwijs.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:58 schreef mschol het volgende:
[..]
mja zoals ik al eerder heb gezgd , ik bouw het liefst alles helemaal vol...
maar townsville heb ik iets anders gedaan
en dat loopt wel leuk(zie plaatje even terug)
Staat paar pagina's terug een mod voor.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:45 schreef Aargh het volgende:
yup dat ben ikquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Als alles tevol wordt gebouwd heb je JUIST veel last van vervuiling/drukte. Dus zet nou maar een paas bus- en metrostations neer. Eigenwijs.
Slechte planner.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:51 schreef mschol het volgende:
precies en dingen zoals metero en bussen vind ik pas vaak later van belang
hoe maak je een sunken highway telkens die hole digger mod gebruiken???quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Slechte planner.![]()
![]()
Ik heb vanmiddag mijn eerste sunken highway gemaakt. Die plugins zijn echt stoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |